Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
OT: Tie Záhradníkove billboardy vyznejú dosť ironicky inak... nevšimli ste si? ?
Reply on: marek #148380:
asi cakaju, kym postupne nazhrnaju vsetko, aby to mohli bombasticky predstavit potom. co na tom, ze uz mesiac sa ludia tlacia v kratkych vozoch ?
jazdia už nové SORky a méďaky? na čo sa čaká... ?
Reply on: TEDOM-1103 #148378:
aby ta ani nenapadlo ich oblepovat kadejakymi hnusnymi nalepkami ❗
Vraj, že došli nové TEDOMy čo je na tom pravda ❓
Re článok uja Bútoru: Ja tu križovatku plne vítam, cez špičku tam nechodím, ale aj tak je tam problém. Z vedlajšej Podunajskej a Komárovskej totiž sa autá rozraďujú do jazdných pruhov podľa jednotlivých smerov a väčšinou teda treba stáť vedľa niekoho čo absolútne ruší výhľad na hlavnú cestu. Potom sa treba vysunúť vždy dopredu, čím si vodiči vždy znemožnia výhľad...
Reply on: Andy #148375:
Ak by sa výkladom 2xT3SUCS vykladali aj zákony upravujúce prepravu cestujúcich dospeli by sme k tomu, že vodič je povinný takéto zmeny hlásiť.
Reply on: 2xT3SUCS #148370:
Nenapísal som, že vozidlá sa vedú mikrofónom, ale že obsluha mikrofónu súvisi s vedením vozidla. Pripúšťam, že výklad zákona nejakým právnikom by sa mohol líšiť, ale logika mi hovorí, že keď vozidlo slúži na prepravu ľudí, tak obsluhu nejakého prístroja za účelom poskytnutia informácie týmto ľuďom, považujem za činnosť súvisiacu s vedením vozidla.
Reply on: 2xT3SUCS #148361:
Nerob z vedenia električky prácu náročnejšiu, než pilotovanie stíhačky ? .
Reply on: Andy #148364:
Ešte keď som ja robil to, čo robí 2xT3SUCS dnes, 2xT3SUCS vysvetľoval frekventantom v autoškole, že najvačšie svine sú električkári ? a k hláseniu bola k dispozícii akurát tak kožená huba a palubný rozhlas, tak som sa celé šichty bavil tým, že som hlásil v niekoľkých jazykoch zastávky, nasledujúce zastávky, možnosti prestupu a rozne zábavné hlásenia typu "ukončete výstup a nástup, dveře se zavírají - stand clear off the doors - kérem vigyáz, az ajtók zárodnya - zurueckhalten, der Zug faehr ab".
Tibor sa ťa teraz pokúsi uslovíčkariť bigotným výkladom zákona ale može ľahko naraziť - neverím, že sa celý život počas jazdy nenapije, neobzrie za babou, nezamyslí nad tým, čo bude doma na večeru - a na rozdiel od týchto činností by možno bol veľmi prekvapený závazným výkladom MDPaT, či je hlásenie informácií činnosťou súvisiacou s vedením vozidla alebo nie...
Reply on: 2xT3SUCS #148365:
K tomu, že ako a čo hovoriť: možno v tej konkrétnej situácii nebolo treba informovať dokola na každej zastávke a úplne dokonale, aby to neušlo nikomu.. Ten môj názor bol myslený skôr všeobecne, pretože v poslednom čase si všímam názory, že vodič je len na vedenie vozidla a na nič iné.
Reply on: Andy #148368:
čo to meleš? aké vozidlá sa vedú mikrofónom? ?
o zastávkach som už písal, opakovať sa nebudem.....
Reply on: Andy #148364:
úprimne priznávam, že neviem o akom videu je reč...
ja som reagoval na príspevok tvrdiaci, že autá a el3čky sú rovnocenné a že teda treba vzájomnú ohľaduplnosť, čo je tvrdenie nepravdivé (to prvé)...
Reply on: 2xT3SUCS #148365:
Jednak píšem o státí na zastávke, to nie je počas jazdy, na zastávke môžeš aj hrať na klavíri a neporušíš zákon. Veď aj v aute môžeš napr. obsluhovať telefón, pokiaľ stojíš. Okrem toho, hlásenie do mikrofónu snáď súvisí s vedením vozidla (resp. súvisí s tým, kvôli čomu vôbec to vozidlo po tej ceste ide), tak snáď by bolo v poriadku aj hlásenie za jazdy.
Reply on: Ike #148352:
antivagabundská je hádam len ISS tým že je dosť ďaleko...
Reply on: 2xT3SUCS #148365:
...či to funguje...
Reply on: Andy #148363:
posledný krát: vodič NESMIE počas jazdy obsluhovať tp ani vykonávať inú obdobnú činnosť nesúvisiacu s vedením vozidla. tak vraví ZÁKON, to nie je pocit, domnienka či názor...
a pri státí kde? na zastávke? ako zabezpečí, aby to počuli VŠETCI, aj tí, ktorí prídu neskôr? zopakuje to? alebo tých čo prídu neskôr na tej zastávke už nechá? joj to by bolo vypisovania kadetade že "prišiel som na zastávku, stál tam ale 2re mi neotvoril, hajzel!!! a ak ich tam nenechá, bude im to musieť zopakovať. a prídu ďalší...
a poďho sťažovať sa, že namiesto jazdenia len furt dokola niečo trepal!!! alebo nezopakovať a odísť? no ale to by sme sa zas sťažovali, že nám to nepovedal...
PS: čo vlastne dofrasa by mali hovoriť? v čom to treba akým ľuďom pomáhať? spomínali sa tu posilové spoje, vraj sa ľudia tlačili v jednom a za ním šiel druhý prázdny, je to o tom? ak áno, drobučký príklad: občas s 12 alebo 1 dobehnem 9, 4 alebo 17. viem, že mešká, snažím sa byť na zastávkach spolu s ním, aby nastupovali mne nie jemu.hádaj
Reply on: 2xT3SUCS #148362:
Nie, ale tí ľudia na spomínanom videu, prípadne konkrétne ten toldo nemusia patriť k tým 10-15tim čo blokujú električky.. 🙂
Reply on: 2xT3SUCS #148361:
No ja som to celé myslel počas státia.
Čo sa týka tej poslednej vety, že vodič je len na vedenie vozidla, tak môj názor je taký, že vodič by mal byť na všetko, čo je potrebné k tomu, aby podstata služby, čiže MHD, bola čo najlepšie naplnená. Čiže ak kecanie do mikrofónu môže tým ľuďom pomôcť, tak to kecanie do mikrofónu je rovnako dôležité, ako samotné jazdenie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement