až dosnívaš o aktívnych tabuliach s obsluhou na pár zastávkach linky 43 kedy o posilovom spoji so šťastím informuješ polovicu cestujúcich si povieš, že by to po oznámení vodiča s minimálnymi nákladmi mohol vedieť každý.
Čo sa ti neľúbi? No máš pravdu, v tom videu neblokuje žiadnu električku, samozrejme len do chvíle pokiaľ žiadna nestihne prísť ? to už ťa nenapadlo... Prečo asi je vhodné minimalizovať takéto prejazdy cez električkovú trať alebo riešiť križovania električkovej trate a cestnej komunikácie mimoúrovňovo tam kde to ide?!
v tvojom prispevku je nadherne vidno ze si blbec a pise o veciach ktorym prd rozumies... vobec ta netrapi ze v tom videu nevidiet ZIADNE blokovanie elektricky... zrusit dunca a hotovo...
Predchádzajúca "čisto pravicová" vláda pre skutočnú liberalizáciuv osobnej doprave na železnici nespravila nič. A v nákladnej nakoniec tiež len úplné minimum.
odkiaľ máme 836 autobusov??? ? Tých 0,4% budú minibus linky a plytvanie autobusmi na DD, keď nevie DPB naučiť DD na to, že na Molecke sa má prestupovať na električky do mesta. ?
V stredajsej tlacenej verzii SME sa pisalo aj o DPB:
Vyberam: Podla Statistickeho uradu...DPB prepravil v 2009 o 9 milionov ludi menej ako rok predtym.... Na celkovej preprave sa podielali 57% bus, 31,4 elina, 11,6 tbus. V porovnani z 08 rokom sa podiel busovej dopravy zvysil o 0,4 %...busou dopravu zabezpecovalo 836 vozidiel co je o 15!!! viac nez v 08 roku. Najlepsie casove vyuzitie dosiahli tbusy ....
"vynikajúce" - v tom videu je nádherne vidno, že šoféri u nás sú arogantní blbci a na voľno čakajú na električkovom priecestí a vôbec ich netrápi, že blokujú električku ? zrušiť prejazdy a hotovo...
Ak vyjde v júni čisto pravicová vláda, tak Slovensko bude pre Jančuru najlepšia destinácia široko - ďaleko. Skorumpovaným Maďarom sa veriť nedá a v ČR to už vyzerá pomerne jednoznačne pre ČSSD, čo som počul.
To je pravda a preto to vyžaduje dôkladnú pripravenosť hlavne v takom byrokratickom a predpisovom molochu ako je železnica.
Cieľom je ukázáť, že sa to dá, ale už sa šíria správy o problémoch s prevádzkou na D3, problémoch s pracovným časom personálu. Neviem, nakoľko to je pravda, ale nahráva to jeho odporcom, lebo keď niekto bude chcieť, vždy nájde niečo proti predpisom.
Štát má toľko možností robenia obštrukcií (ktoré určite využije) prostredníctvom svojich úradov, že ja by som sa do toho nepúšťal. Ale Jančur je známy Don Quijote ? .
Ja si myslím, že ani nezáleží. Bez dotácie nemajú problém. Ale je otázne, či sa to oplatí.
S dotáciou - dotáciu nemala záujem zatiaľ žiadna vláda dávať na základe výberového konania. Nikto nechcel ochudobňovať dojnú kravu, lebo sa z nej dajú vydojiť slušné peniaze.
správne. je predsa všeobecne známe, že vodiči majú všetky informácie, len sú hajzli tak leniví, že sa im nechce informovať cestujúcich. keď už nič nerobia, mali by aspoň informovať...
PS: sú zhýčkaní, tam je pes zakopaný. dostávajú nehoráznych 600-650 € mesačne za nič. šmejdi ?
načo mi ale bude to, keď stojím v plnej L43, že za nami ide posilový spoj? Aby vystúpila polovica autobusu a rvala sa do toho busu čo ide za nami spolu s tými čo nestihli pristúpiť do nášho plného busu? Oznámenie o posilovom spoji by skôr malo byť na informačnej tabuli, ale keďže zastávky na Patrónke sú v rovnakom stave ako keď ich postavili a ani náznakom nevyzerajú, že sa tam stoja mestské, prímestské a diaľkové linky, tak ľudia môžu akurát tak tipovať.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023