6401 je unikátna hlavne v tom, že je to prvý nízkopodlažný trolejbus na Slovensku a zároveň prvý trolejbus poháňaný asynchrónnymi motormi na Slovensku.
Na to aby som to vyhodnotil, že nemajú peniaze na niečo čo si objednali musím byť v Prahe? No priznávam,že som to neposúdil ideálne lebo Praha narozdiel od "záhradkárstva" investuje do metra, električiek aj autobusov, aj keď to s tou Škodou 15T For City nevychádza podľa predstáv.
Bolo to 2005, vtedy sa rekonštruovalo všetko - aj Cesta mládeže, aj Cesta na Kamzík, aj lanovka. Škoda len, že rekonštrukcia cesty mládeže sa skončila pri rotunde a ďalej nikto neopravil ani len chodníky, ktoré sú miestami v dosť žalostnom stave.
Prasknutú strechu mala tuším 6706 ale to už dali asi doporiadku, neviem čo može byť s tym trolejbusom však vždy slúžila 6701 iba ako náhrada za pokazený trolejbus alebo dosť často bývala na 33/6 tá má oveľa menej najazdených km ako ostatné 25TR.
praveze ak je uplne otvorene to 1 posuvne okno ,tak citit "klimu" aj ked sedis na 2.naprave na strane dveri. Este by sa zislo dat posuvak za harmoniku a bude to stacit. Ak sa nemylim , okna s minivyklopnymi vetracikmi sa uz nerobia -preto ak chceme posuvne vetraky, treba zacat rozbijat okna ?
Aj mňa by zaujímalo čo je stále zo 6701, stále je odstavená, žeby to bolo vozidlo na náhradné diely, kedže diely na 25TR-ky sú drahé,... DPB začal rozmýšlať ako ušetriť peniaze... ?
To jedno okno je aj málo. Podľa mňa by mali byť na každej strane voza aspoň 2 teda dokopy na trolejbus 4... Skôr by ma ale zaujímalo či sa vôbec plánuje ešte sprevádzkovať 6701, alebo z nej už bude múzejný exponát. ? Pri Citelisoch sa to dá vyriešiť aj tou mnou stále omieľanou klimatizáciou do vetrákov. ? A DPB ju už aj bude čoskoro môcť otestovať v Citare a možno po výsledku testoch a jej účinnosti ju rozšíri aj na ostatné nové vozidlá nakoľko ide o lacnejšie riešenie ako normálna klimatizácia.
už si to raz vravel, mozno to vyriesia aj tak,že kupia aspon jedno posuvne okno do kazdeho voza a zamenia to s 1.oknom za soferovou kabinkou,tak ako urobili vo vsetkych 25 Tr. Opakujem sa,ale som rad ze 240 vozovy tender bol zruseny,lebo ak by doslo 240 vozov Citelis 18 s minivetracikmi, tak sme v ... - takto mame klimatizovane vozy Medaky - sice drahe jak tbusy ,ale aspon na urovni a s klimou.
Tie Citelisy majú len klímu pre šoféra a cestujúci nič? Tak to sa bude potom v lete vo vozoch 2344-2363 cestovať poriadne na hovno. Už pri necelých 20 stupňoch, ktoré boli nedávno tak 2dni tam bolo otrasne, vzadu motor hrial jak o život... proste cestovanie "na úrovni". Ešte, že tých 15ks má väčšie vetráky.
Odkiaľ že nové zastávky pre L43 sú v prvom pásme? Naozaj tá linka jazdí na Kačín už od dnešného dňa? Ja viem, že tu bol link naa stránku DPB / IMHD, ale myslím to tak či sa s ňou niekto aj reálne na Kačín viezol.
Mischo1