Pozrite si tu tabulku na strane 6. Je tam velika sranda, ked ja napisane ze az 100,50 % elektriciek K2 je po zivotnosti. :)))
Inac, dovolim si nasledovny citat:
"Napriek Programu ozdravných opatrení t.j. vytváraniu vhodných pracovných podmienok pre všetky kategórie zamestnancov DPB, a.s. sa zhoršuje pracovné prostredie na viacerých prevádzkach napr. :
- prevádzka električiek Trnávka
- ťažká údržba trolejbusov
- priestory pre strážnu službu Trnávka
- prevádzka trakčného vedenia Olejkárska
- predajne cestovných lístkov
"
No tak inak. napis mi prosim na moj mail, ak sa ti chce - staci v skratke - tvoj nazor na tie zmeny. Zaujimal by ma, bo svoj si nemozem moc urobit, lebo nemam informacie. Dakujem.
Hmm, precital som si, ale chcel by som ta poprosit, kedze sa az tak moc v tych menach nevyznam, tak mi skus pomoct vytvorit si nazor, ze ci sa jedna o pozitivne zmeny, alebo nie. Diky. Kludne mozes aj mailom, ak to nechces verejne.
Vladimir: Tu nie je cenzura, takze to kludne mozes spomenut
all: Ako som sa dozvedel, nie som jediny, ktoremu sa nepaci, ktorym smerom sa toto diskusne forum ubera... Takze by sa niektori (dufam, ze vedia, ktori) mohli aj zamysliet nad sebou... Pripadne mozem pre nich urobit stranku pozabijajtesa.imhd.sk
Vzhľadom na to, že si viem domyslieť (negatívne) reakcie niektorých prispievateľov do tohto fóra - názov stránky neuvediem.
Klikni na "Doprava na webe" zvoľ siedmy odkaz v poradí.
1. Trasa linky č. 12 je koncipovaná tak, aby obsiahla Domov sociálnych služieb, kde časť telesne postihnutých žije, resp. trávi deň, ďalej centrum mesta (kiná, pošta, divadlo, pešia zóna, TESCO a neviem čo všetko ešte...), okresný úrad, krajský úrad, mestský cintorín, nemocnicu, polikliniku na Sekčove a v jednej lokalite koncentrované byty pre invalidov. Školské spoje, ktoré NP vozidlo okrem spojov pravidelnej L12 vykonáva ďalej umožňujú deťom dosiahnuť ZŠ pre telesne postihnuté deti na Prostějovskej ulici priamo - zo zastávky, ktorá im je najbližšie.
Pre život bežného prešovského invalida (resp. drvivej väčšiny z nich) je alfou a omegou linka č. 12 a nepotrebujú sa uspokojovať myšlienkou, že niekde po Solivare tiež jazdí nízka podlaha. Jednoducho linka č. 12 nie je náhodne vybraná linka - je to linka pre nich zriadená, pre nich trasovaná, pre nich časovo rozvrhnutá, jednoducho PRE NICH!!! CHÁPEŠ UŽ KONEČNE, PREČO JE PRÍCHOD INÉHO VOZIDLA AKO 333 ALEBO 343 NA SPOJ L12 NEPRÍPUSTNÝ?
2. L19 je do budúcnosti vhodná ako druhá s NP vozidlom, no za pomyslenia, že by prichádzali do úvahy prejazdy na L12 to dnes neprichádza do úvahy. Obsluhujú úplne iné časti mesta - konečné oboch liniek sú od seba veľmi vzdialené.
3. Ak chceme "druhý" City Bus zafixovať na iný turnus ako ZŠ, musíme si uvedomiť, že sa pohybujeme v rovine len špičkových turnusov (nemôžu oba City Busy jazdiť každý deň a od ráno do večera). Zo sólo špičiek v pracovných dňoch si teda môžeme vybrať 14/2 (kadejaké dediny a účelové spoje), 16/1 (Veľký Šariš a účelové spoje), 23/1 (dediny + robí spoje do Hanisky, kam sa NP bus nedostane), 24/1 a 24/2 (dediny a účelové spoje, spoje k závodom a pod.), 41/1 (dediny + štvrte typu Surdok) a 44/1 (Šidlovec - Sekčov - jediná ako tak prijateľná špička - trasa však mimo vozíčkarských zón). Nech sa páči, vyber - pôjdeme City Busom na Surdok? Pristavíme ho robotníkom v Širpe? Odvezieme ľudí do Ruskej Novej Vsi? Už vôbec nehovoriac, že s výnimkou t.č. 44/1 sú všetky od trasy L12 na mnoho kilometrov vzdialené a prípadný prejazd na L12 je nemysliteľný.
Vec uzatváram tým, že sme našli pomerne vyhovujúci turnus č. 44/1 pre NP vozidlo. Hurá - máme novú pologarantovanú linku. A vozíčkari? Tí len pokrčia plecami - je im to jedno. Hlavne nech príde "dvanástka"...
Zachraňovať ČSR už naozaj nemalo význam. Hitler sa rohodol a nedovolilo sa mu odporovať ani GB.
Mám pocit, že toto je jasná odvolávka na Mníchovský diktát. Ak ho človek presne nenapíše, to neznamená že o ňom nevie. Vieš že si strašný detailista. Človek niečo napíše a ty to rozoberieš do úplných ****vín. Presne ako stým trolejbusom na električkovú zastávku. Napísal som, že by mohol zastavovať tam a ty sa ma spýtaš, že či by jazdili po otvorenom zvršku. Neviem či máš záľubu v provokácií, bo tu tak často vystupuješ. Ak chceš o predmníchovskej a pomníchovskej republike debatovať tak nie tu ale napíš mi mail.
Študujem na UK, je to problém? A ak si ho aj ty študoval, pred 10 rokmi tak potom si skús prebrať nesocialistické skriptá. Oni sa totiž dosť zmenili. Koľko máš vlastne rokov? A ešte niečo- nie si stúpencom neofašistov- to by tiež niečo vysvetlilo.
D oroku 2001 na té invalidní lince jezdila Karosa s plošinou, ne že nic. A je-li vozidlo s plošinou bezbariérové, tak to máme v BA ještě hromadu pidibusů SOR.
I.
U nas to proste nejde. A skutocne nechapes, ale to je tak na ustnu debatu.
A definitivne som svoj nazor zmenil az tuto jesen (podzim), ked som sa dozvedel ako poruchove su nase CityBusy. To bol posledny faktor, ktory zavazil v prospech riesenia, ake v sucasnosti nas DP praktikuje.
Ked chces roky -
333 vyrobena 1997, v provozu od 1998
343 vyrobena 2001, v provozu od 2002
Turbo
http://www2.bratislava.sk/MsZ%20030306/Bod_09/navrhCienCL.doc