Moje zazitky z poslednych dnov:
Dnes:
Isiel som na rakovinabus a nasledne som prestupoval na 89 na Nivach. Isiel som si vymenit vodicak. Povodny zamer bol ten, ze sa mi nechce x-krat prestupovat, tak sa radsej odvezem vonavym plynacikom, aj ked to trva dlhsie. Bol som vsak sklamany. Na rakovinabuse dosiel 3617. Vobec nevonal. Ale aspon kuril. Ale aj mu piskali brzdy. Potom som prestupil na 3605. Strasy voz. Smrdel, klepal, kvikal, cvirikal, odlepovala sa mi podlaha... Proste Karosa. Hroza. Po vybaveni vodicaku som isiel spat na zastavku Kopcianska. 10 metrou za nou stala vykapata 3629 (!!!). Vodic sa v nej rypal a snazil sa opravit to. Proste Karosa. Nastastie som dlho necakal a dosla klasicka naftova, tusim 3020, ci ake cislo to mala. Ale za to nekurila, smrdela (aj vo vnutri), klepala, sycala, piskala, cvirikala...). Potom som isiel na Kramare. Na Pionierskej som si odchytil 7839+7840 na 5/6. Ten transparent je velmi pekny, aj bocny sa mi paci, je dobre umiestneny. Iba je skoda, ze aj prve okno nevymenili za cele, bez vetraku. Aj tak sa nepouziva a vodici tam zatlkaju tu hlnikovu listu kladivom aby neslo okno otvorit. Vyzera to strasne, iba par vozov tam ma navrtanu dierku a v nej skrutku. To je ovela lepsie, ked uz nechceme aby to okno otvarali. Potom na Racku na 204 a s nou na Kramare. Nic zvlastne. Z Kramarov 6638. Sedel som priamo nad motorgeneratorom (ci co to 15TrM vlastne ma, proste huci to tak isto). voz mal uz spinavu podlahu, ale isiel inac ticho, hlasil zastavky v normalnej hlasitosti. Ani v nom nebol smrad. Vodic bol ku podivu normalny, nesklbal s nami ako s dobytkom. Tak som sa pekne odviezol az k Zimaku, kde som isiel na 68. Dosla Vrakosa 4210 (tusim). No, celkom dobre, na BA pomery jeden z najlepsich vozov. V Prahe alebo Brne by predstavoval asi standardne najkorsi autobus...
Vcera:
Vcera som sa po dlhom case znovu zviezol v 7113. Musim povedat ze tie brzdy konecne nastavili spravne! Isiel som z Racka na Pioniersku. Vozidlo nebolo velmi plne, ale aj tak velmi dobre brzdilo. K tomu islo ticho (ziadne klep-klep-klep od plocheho kola). Ale fakt som zasol nad tym ako dobre brzdi. Viete, taky nezvyk, ze kachna brzdi tak dobre. Vsak to brzdilo lepsie akom stara kachna aj so zadnymi klatmi. Len tak dalej, ak budu vsekty dalsie K2S mat tento brzdny system, tak suhlasim. Predsalen su tie kotucove brzdy o nieco lepsie. Iba to dobrzdenie bolo trochu silne, ale to je vec zvyku.
Predvcerom:
Viezol som sa 11/1, tusim 7078. Isiel som z Pionierskej na Racko. Bolo to vecer a prsalo. Cize bola suvisle mokra kolaj (velmi dobra adhezia). Ta technika jazdy ma vsak dostala! Zo zastavky Pionierska rozjazd na 3 naslaoy, pricom ani raz voz nepreklzol. Potom naslapy na jazdu v trvani cca 2 sekundy (pri cca. 40 klm/h) s prestavkami asi 5 sekund. Same mlaskanie LS. Strasne!!! Dobrzdenie do zastavky Ursinyho samozrejme na 4 naslapy na brzdu. Potom na Racku 3 krat jazda a 4 krat brzda. Uplne zbytocne. Ziadne auto zo ziadneho smeru (bolo to uz dost vecer). Technika jazdy: Rozjazd do 30 km/h normalne, potom "MLASK", potom 2 sekundy nic, zase jazda (cca. 5 sekund), mlask s LS, 5 sekund gulame, jazda 2 sekundy, mlask, vybeh. EDB, vybeh, EDB, vybeh, EDB, vybeh, EDB az do zastavenia. Ked som nastupoval na Pionierskej, meskali sme 2 minuty, odchod z Racka bol uz o 3 minuty po CP. Strasne, nenavidim niektore individua z Krasnan. Absolutne nevedia nic o technike jazdy. Strasne.
Dnes:
Isiel som na rakovinabus a nasledne som prestupoval na 89 na Nivach. Isiel som si vymenit vodicak. Povodny zamer bol ten, ze sa mi nechce x-krat prestupovat, tak sa radsej odvezem vonavym plynacikom, aj ked to trva dlhsie. Bol som vsak sklamany. Na rakovinabuse dosiel 3617. Vobec nevonal. Ale aspon kuril. Ale aj mu piskali brzdy. Potom som prestupil na 3605. Strasy voz. Smrdel, klepal, kvikal, cvirikal, odlepovala sa mi podlaha... Proste Karosa. Hroza. Po vybaveni vodicaku som isiel spat na zastavku Kopcianska. 10 metrou za nou stala vykapata 3629 (!!!). Vodic sa v nej rypal a snazil sa opravit to. Proste Karosa. Nastastie som dlho necakal a dosla klasicka naftova, tusim 3020, ci ake cislo to mala. Ale za to nekurila, smrdela (aj vo vnutri), klepala, sycala, piskala, cvirikala...). Potom som isiel na Kramare. Na Pionierskej som si odchytil 7839+7840 na 5/6. Ten transparent je velmi pekny, aj bocny sa mi paci, je dobre umiestneny. Iba je skoda, ze aj prve okno nevymenili za cele, bez vetraku. Aj tak sa nepouziva a vodici tam zatlkaju tu hlnikovu listu kladivom aby neslo okno otvorit. Vyzera to strasne, iba par vozov tam ma navrtanu dierku a v nej skrutku. To je ovela lepsie, ked uz nechceme aby to okno otvarali. Potom na Racku na 204 a s nou na Kramare. Nic zvlastne. Z Kramarov 6638. Sedel som priamo nad motorgeneratorom (ci co to 15TrM vlastne ma, proste huci to tak isto). voz mal uz spinavu podlahu, ale isiel inac ticho, hlasil zastavky v normalnej hlasitosti. Ani v nom nebol smrad. Vodic bol ku podivu normalny, nesklbal s nami ako s dobytkom. Tak som sa pekne odviezol az k Zimaku, kde som isiel na 68. Dosla Vrakosa 4210 (tusim). No, celkom dobre, na BA pomery jeden z najlepsich vozov. V Prahe alebo Brne by predstavoval asi standardne najkorsi autobus...
Vcera:
Vcera som sa po dlhom case znovu zviezol v 7113. Musim povedat ze tie brzdy konecne nastavili spravne! Isiel som z Racka na Pioniersku. Vozidlo nebolo velmi plne, ale aj tak velmi dobre brzdilo. K tomu islo ticho (ziadne klep-klep-klep od plocheho kola). Ale fakt som zasol nad tym ako dobre brzdi. Viete, taky nezvyk, ze kachna brzdi tak dobre. Vsak to brzdilo lepsie akom stara kachna aj so zadnymi klatmi. Len tak dalej, ak budu vsekty dalsie K2S mat tento brzdny system, tak suhlasim. Predsalen su tie kotucove brzdy o nieco lepsie. Iba to dobrzdenie bolo trochu silne, ale to je vec zvyku.
Predvcerom:
Viezol som sa 11/1, tusim 7078. Isiel som z Pionierskej na Racko. Bolo to vecer a prsalo. Cize bola suvisle mokra kolaj (velmi dobra adhezia). Ta technika jazdy ma vsak dostala! Zo zastavky Pionierska rozjazd na 3 naslaoy, pricom ani raz voz nepreklzol. Potom naslapy na jazdu v trvani cca 2 sekundy (pri cca. 40 klm/h) s prestavkami asi 5 sekund. Same mlaskanie LS. Strasne!!! Dobrzdenie do zastavky Ursinyho samozrejme na 4 naslapy na brzdu. Potom na Racku 3 krat jazda a 4 krat brzda. Uplne zbytocne. Ziadne auto zo ziadneho smeru (bolo to uz dost vecer). Technika jazdy: Rozjazd do 30 km/h normalne, potom "MLASK", potom 2 sekundy nic, zase jazda (cca. 5 sekund), mlask s LS, 5 sekund gulame, jazda 2 sekundy, mlask, vybeh. EDB, vybeh, EDB, vybeh, EDB, vybeh, EDB az do zastavenia. Ked som nastupoval na Pionierskej, meskali sme 2 minuty, odchod z Racka bol uz o 3 minuty po CP. Strasne, nenavidim niektore individua z Krasnan. Absolutne nevedia nic o technike jazdy. Strasne.
PvvS