Presne, tam v Solarise prvé sedadlá vpredu na podeste pri kolese, tak na všetkých štyroch mám problém s kolenami, veru je to na figu, ale na tie dve sedadlá vzadu v Ik280 nemá nič na svete čo som doteraz zažil ? V Citelise 18 málokedy idem, ak tak na nejaký "šotovýlet" keď nemám čo robiť, tak sa idem voziť a zablúdim do KV, ale 25Trky ma nevzrušujú, skôr radšej sadnem do Tedomu ☺
Hej Tedom je vzhľadom fakt príbuzný Solarisu a to dosť, stojí menej a pritom interiér je fakt na úrovni. Citelis mi v tomto príde zvnútra dosť obyčajný, skoro by som povedal, že je to len o málo odlišné od SORky.
Ževraj už stačí na celodennú linku 133 aj terajší počet Tedomov, ale ak budú tie nové s klimatizáciou aj pre cestujúcich tak ich budu asi dávať na DD prednostne. ?
Zhodou okolnosti meriam presne tolko. Problemy mam sa poskladat v shitelise 18 m na sedadlo chrbtom k smeru jazdy nad lavym prednym blatnikom, detto v soplarise 15 m to iste miesto.
ja mám 190cm a nemal som problém sa uložiť ani v jednom vozidle. Dakto hovorí, že SOR, dakto Citelis a dakto, že v Tedome je tesno. Myslím, že objektívne to nehodnotí nikto, keďže ja sa spracem všade. Jediné miesto, ktoré mi kedy robilo problém bolo v TAMBUSe vzadu vpravo uložiť topánku a v IK280 na zadných sedadlách čo boli za sebou tak tam sa divím ako vôbec niekto niekedy dal nohy ?
dá sa povedať, že áno aj keď kto vie ako by dopadli tendre keby nemal na magistrát a predstavenstvo DPB nikto kontakty. Myslím, že by to bolo aj tak na figu, lebo DPB aj keď neboli s nikým nadštandardné kontakty, tak neodolal bezkonkurenčnej ponuke Solarisu na 15M CNG a tak to aj dopadlo, takže SOR by u nás žal asi aj bez J&T pri systéme - cena vozidla rozhoduje, zvyšok je na druhoradý. Šťastie, že SORky jazdia celkom slušne.
len doplnim jeho oznacenie TEDOM 183.
Nebolo by zle,keby uz franc. /talianski designeri vymysleli daco nove, predsa len Citybus/Citelis je zastarany model , existuje uz od 1996 tusim.
Radovid