Reply on: Ik #145138:
k ad 3) 22 sa dostaneš z Kramárov kam? Na Patrónku. 32 na Sokolskú a Hl.st. a ak chceš do centra, tak prestupuješ a 44 je lokálna linka. Takže linky ako 206 a 212, ktoré vezú ľudí do centra mesta (Hodžko, Kollárko a Americké nám.) sú obsluhované akurát tak vozidlami po GO alebo starými šunkami. 204 a 209 odvezú ľudí najbližšie k centru na Karpatskú, Predstaničné nám. a Trnavské mýto, a ani tieto linky neobsluhujú žiadne nové vozidlá. Mňa sa trolejbusy netýkajú ale byť na mieste ľudí čo sa vozia do práce vozidlami s koncepciou z druhej polovice 80tych rokov, prinajlepšom v modernom kabáte a mať ich tu aj 20rokov od ich vstupu do ulíc, tak nadšený niesom.
Ik
Na základe toho, že na dvoch linkách jazdia Solarisy, môžeme povedať, že sa Petržalčania vyvážajú v novými vozidlami? To rozhodne nie!
ad 2) Podľa teba je súprava 2x T3SU, alebo T6A5 znakom vysokomodernej a kvalitnej dopravy v Karlovej Vsi? V Karlovke sú nosné šaliny a nie autobusy. O Dlhých dieloch nemusíš začať vypisovať tá téma tu je denne premielaná.
Na Trnávke jazdí 53, 63, 65 či 96, kde pravidelne premávajú nové vozy.
ad 3) Kramáre majú 22, 32, 44, taktiež nové vozy.
ad 4) Biskupice sú v tomto trochu na okraji, ale majú celodenný 4 min interval na 201+202, v rannej špičke 3 min.