Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ik #145142:
najbližšie k ideálnej doprave má Karlova Ves. Má tam lokálne mini-bus linky všade kde to bolo treba (L35,135 a 139), nosné sú tam električky a Dlhé diely sú obsluhované trolejbusom a bohužiaľ tam narástol podiel autobusovej dopravy. Keby nebol Záhradník krátkozraký magor, tak namiesto strkania Tedomov na 32,133 a zavedenia dvoch zbytočných liniek 35 a 135, by tam doprava vyzerala inak :
1) namiesto 35 a 135 jedna minibus linka s intervalom 20min ( v trase L135 s menšou úpravou)
2) namiesto predvolebnej kampane skrz prehnane posilnenú L133 to chce systematickú práca na prepojení trate DD - Molecova so zvyškom siete, ako napr. získanie pozemkov pri LIDL-i aby sa mohla Molecova predĺžiť a postaviť tak trolejbusovú trať až na Slávičie údolie a ďalej smerom po Mlynskej doline s napojením pri Patrónke (L32 by mohla byť definitívne ako trolejbusová, ešte by to chcelo vybudovanie t-bus odbočky Predstaničné nám. - SAV a opačne).
3. Keby Braňovi zaplo, tak aspoň posledným zábleskom zdravého rozumu by počas výluky v tuneli bolo odklonenie polovice spojov L133 na Zochovu teda interval na SND by bol 12min a na Zochovu rovnako, ako náhrada za absenciu spojenia Kapucínska - KV pre výluku električiek.
Reply on: TeBeCe #145143:
Ja som zas počul, že sme ho ukradli rakúšanom ?
Reply on: Hug0 #145141:
aj v elektricke bol temou rozhovorov. vraj je dvakrat taky dlhy ako ostatne autobusy ?
Reply on: no.ev.di. #145140:
V tom čo píšeš máš z časti pravdu. Ano, trolejbusy obnovovať. To je každému jasné.
Chcel som poukázať na to, že žiadna mestská časť némá ideálnu dopravu, každá minca má dve strany.
Reply on: no.ev.di. #145140:
Dnes som sa viezol v Capacity a dve postaršie "dámy" sa rozprávali medzi sebou 1.: Aky parádny autobus došiel a aký je dlhý. 2.: Mne sa zda že je ako každy iný...

Týmto chcem povedať že niektorý ludia ani nezistia že sa vezú v novom autobuse trolejbuse takže až tak strašné to neni ako to popisuješ.
Reply on: Ik #145138:
k ad 3) 22 sa dostaneš z Kramárov kam? Na Patrónku. 32 na Sokolskú a Hl.st. a ak chceš do centra, tak prestupuješ a 44 je lokálna linka. Takže linky ako 206 a 212, ktoré vezú ľudí do centra mesta (Hodžko, Kollárko a Americké nám.) sú obsluhované akurát tak vozidlami po GO alebo starými šunkami. 204 a 209 odvezú ľudí najbližšie k centru na Karpatskú, Predstaničné nám. a Trnavské mýto, a ani tieto linky neobsluhujú žiadne nové vozidlá. Mňa sa trolejbusy netýkajú ale byť na mieste ľudí čo sa vozia do práce vozidlami s koncepciou z druhej polovice 80tych rokov, prinajlepšom v modernom kabáte a mať ich tu aj 20rokov od ich vstupu do ulíc, tak nadšený niesom.
Reply on: Ik #145138:
nehovorím, že obnova autobusov nie je potrebná, ale trolejbusy by sa nemali tiež zanedbávať, však obsluhujú (myslím linky 201,202 a 208) okrem Vrakune a Biskupíc aj Ružinov (Trávniky, Pošeň, Prievoz a Nivy) a vlastne aj Štrkovec keďže 204 a 205 premávajú po Trnavskej, ktorá ide po severnom okraji tejto časti Ružinova. V Petržalke však autobusy niesú definitívne riešenie zatiaľ čo v prípade Vrakune a Biskupíc to vyzerá tak, že trolejbusy tam na dlho budú jediným riešením MHD a električka sa tam nedostane tak ľahko, jedine ak by sa podarilo vystavať trať cez Vlčie hrdlo...
Reply on: no.ev.di. #145136:
ad 1) Ľudia v Petržalke sa vyvážajú najmä v Ikarusoch s rokom výroby 1995 - 1998, nehovoriac o Karosách, ktorých stav je neopísateľný.
Na základe toho, že na dvoch linkách jazdia Solarisy, môžeme povedať, že sa Petržalčania vyvážajú v novými vozidlami? To rozhodne nie!
ad 2) Podľa teba je súprava 2x T3SU, alebo T6A5 znakom vysokomodernej a kvalitnej dopravy v Karlovej Vsi? V Karlovke sú nosné šaliny a nie autobusy. O Dlhých dieloch nemusíš začať vypisovať tá téma tu je denne premielaná.
Na Trnávke jazdí 53, 63, 65 či 96, kde pravidelne premávajú nové vozy.
ad 3) Kramáre majú 22, 32, 44, taktiež nové vozy.
ad 4) Biskupice sú v tomto trochu na okraji, ale majú celodenný 4 min interval na 201+202, v rannej špičke 3 min.
Reply on: AAA #145134:
problem je ten, ze tie prachy su len virtualne zatial...
Reply on: Ik #145135:
no ani trolejbusy nejde donekonečna generálkovať len, tiež si zaslúžia vymeniť. Nie je spravodlivé aby sa ľudia v Petržalke, Karlovke a všade tam kde sú nosné linky autobusové alebo aspoň vykonávajú veľkú časť obsluhy (Dúbravka) vyvážali novými vozidlami a napr. ľudia v Trnávke, Dolných honoch a Kramároch aby sa vozili v zastaralých 14 a 15Tr a TrMkách,čo podľa mňa ani jedno vozidlo nespĺňa nároky na modernú dopravu, resp. dopravu na úrovni roku 2010.
Reply on: AAA #145134:
Teda neviem aký si z matematiky, ale zrejme veľmi počítať nevieš.
Za tých cca 7 030 000 eur by sme dostali obťažmo 15 kĺbových vozov.
Otázka znie, čo by sme spravili s hnijúcimi 14Tr a 15Tr(M)?
Reply on: TeBeCe #145106:
Ako počítam, tak počítam, nebolo potom ozaj lepšie za tie prachy kúpiť nové vozy?
Reply on: no.ev.di. #145125:
To je rovnako ako s tymi mercedesmi na 21. Prvy den chodili po skupinkach aj na -10 ale teraz uz pri prazdnych cestach aj ked je vela ludi tak maju maximalne do -3. O.i. s tym sa musia naucit jazdit aj vodici, lebo predsalen je to so stvornapravovym vozom trochu ine.
Reply on: no.ev.di. #145131:
?
Reply on: 810zssk #145130:
vyzerá ako SOR alebo je nejak moc príbuzný s Mercíkom Capacity?
Reply on: no.ev.di. #145129:
Som si takmer isty ze keby sa kupil MAN tak do par dni od zaradenia do premavky ho ofrfles.
Reply on: 810zssk #145127:
hej, nájde sa niečo čo by mi vyhovovalo ale to je v prdeli, lebo DPB radšej než Solaris kúpi low-cost SOR od kámošov z J&T ☠ Napr. ani MAN nie je zlý, ale tam nie je žiadna finančná skupina nasáčkovaná ktorá by sľubovala magoriátu a predstavenstvu DPB nejaké vreckovné, takže prd...
Reply on: 810zssk #145108:
ročne to určite nebude kupovať náš DP, moja upravenejšia verzia je 100ks každý 4-tý rok + 20 opcia. U nás sa začalo s tendrom na klbáky uvažovať fakt "skoro", mali ho chystať už v roku 2006/2007 aby behom roku 2007 bol známy víťaz a v 2008 aby tu už boli prvé klbáky, ktoré už bolo vtedy treba... Je rok 2010 a prvé klbáky nikde, okrem jedného Capacity. Inak je fakt škoda, že nikto ten tender nenapadol, lebo aj ten "smrdel" keď sa Gardener prekecol, že spraví všetko preto aby vysúťažili tieto autobusy pre Bratislavu, to rovno mohol aj povedať, že spraví všetko preto aby vysúťažili SORky 10.5 BN a 18 NB City, v podstate by tiež neklamal. Parametre posudzovania ponúk boli aj primerane tomu nastavené.
Reply on: no.ev.di. #145125:
Je nejaky bus vyrobeny v tomto tisicroci co ti vyhovuje? Na vsetko co tu doteraz bolo si reptal.

Na fotobunku si ludia casom zvyknu, som o tom presvedceny. Ja som sa pocas mojej jazdy s nim niekolko krat presunul na rozlicne miesta, vsade sa dalo stat, sedadla komfortne, miesta na batozinu tiez neurekom, tak neviem kde je problem.
Reply on: MatejBA #145095:
ja by som aj drobnosti zakázal ? ale je dobré, že im od toho budú držať ruky preč ☺

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement