Prosímťa, nefantazíruj, nevymýšľaj si a neklam. Tu nediskutuješ s nejakými hlupáčikmi.
Ad 1) Rakúski architekti to navrhli za peniaze. Myslieť si môžeš, podložené to ničím nemáš.
Ad 2) Český Těšín nie je Czieszyn.České Velenice nie sú Gmünd, Železná Ruda nie je Bayerisch Eisenstein
Ad 3) A rozhodne mu to neprospelo. Chceš aj v Bratislave postaviť múr?
Ad 4) Nezmyselné pokusy o direktívne riadenie sú vlastné komunistom a nacistom.
A na záver - nauč sa láskavo slovensky a neplytvaj veľkými písmenami.
Nevykrúcaj sa. Ty si tvrdil, že Bratislava nemá právo kritizovať Viedeň, lebo má horšiu dopravu. Takže ešte raz: Mám právo sťažovať sa, že sú žemle z pekárne Dúbravanka hnusné, ak ja sám neviem piecť vôbec žiadne žemle? Áno alebo nie?
To ostatné nebudem komentovať, elbo ty nemáš o veciach ani potuchy a len hýriš nezmyselnými návrhmi.
Uz som pochopil, preco sa DPB rozhodol prejst na novu schemu lakovania (Bratislava - L.B.C). Myslia si, ze ked budu ich autobusy rovnako cervene ako autobusy Slovak Lines, tak im ich mozu ukradnut bez toho, aby si to niekto vsimol... Dokazom je aj fotka 16/39 v galerii "Vozidlá DPB a.s." noveho webu DPB, ktora hlasa, ze SOR C12 Slovak Lines, iduci cez Safarikovo namestie patri medzi Vozidlá DPB a.s. ? ? ?
Mimo to su tam aj dve fotky rakuskych MANov ako ZV, ktore DPB nepatria a v case spustenia noveho webu pre DPB uz nejazdia...
Ako študent práva sa nad tými tvojimi výplodmi môžem len smiať. Ale k tým mestám, ktoré tu uvádzaš (Tešín a pod.). Je tu podstatný rozdiel oproti tvojmu návrhu v tom, že oni sú fyzicky rozdelené.
A k tým tvojim otázkam
1) - Bratislava -Staré mesto je z veľkej časti Rakúske kultúrne dedičstvo - Napr. Ulice Palisády, Štefánikova, Štúrova navrhovali Rakúski archtekti. napr. Feigler, Kittler -tu je jeho hrobka http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=19180&idg=418&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=&ghp=Mikul%E1%9Asky+Cintor%EDn&ghg=418
Práve preto si myslím, že od Rakúska možno očakávať k Bratislave lepší vztah. Dokonca nejaký architekt vypracoval projekt na historickú obnovu BA Podhradia. Rakúšania by si len tak nedali ničiť to, o čo sa aj ich predkovia pričinili.
2) Ja som nič nepísal o tom, že by sa Slovensko malo vzdať úplne správy nad Bratislavou. -už som vysvetloval ako som to myslel.
Administratívne Bola Bratislava v Uhorsku ale žila tu početná Karpatonemeská komunita.
Okrem toho je viacero miest či obcí ktoré sú pod správou dvoch štátov - Tešín, Gmund, Železná ruda -tam aj dokonca samotná Železničná Stanica...však je EU tak v tom nevidím žiaden problém.
3)-Berlin bol dlhý roky dokonca územne rozdelený a bolo to hlavné mesto.
4)-Bratislavčania - Slováci by volili Slovenských poslancov do svojho podielu a Rakúsku tretinu by dosadzoval, neviem, aj nejaká Rakúska Pamiatková Inštitúcia napr...
OK beriem, som si aj vedomý, že od teba ako z mála tu nie sú žiadne urážky na druhých. Aj som chcel odpovedať ale vyjadrovanie iných ma zaskočilo.
Tak odpoviem po poriadku.
K tomu prirovnaniu k "žemlám" - tak aj to je pravýchda, ale ja som netvrdil nikde NIKDE, že Vieden je najsamlepšia a že má všetko dokonalé, ja som hlavne kritizoval Bratislavské pomery či v Doprave alebo v iných záležitostiach.
A možem protiargumentovať, že tiež platí najprv sa pozrem na seba a potom kritizujem druhých.
Inak tiež by som uvítal keby niekto konkrétne napísal čo je na Viedenskej doprave zlé. Jedine S499 napísal 2 veci. a to že 2 nápravové vozne do r. 1988 - a prečo by nejazdili ak boli funkčné v dobrom technickom stave a na tú dobu ani nie až tak zastaralé.
Jedine tie zrkadlá, ktoré však tam električka v podstate ani veľmi nepotrebuje kedže má prednosť.
ak si si všimol, tu sa DISKUTUJE a jediný kto nediskutuje a stále si melie svoje si ty... Nie som zodpovedný za ostatných diskutérov, ale osobne som ti napísal slušne koncipované otázky na ktoré si neodpovedal. Laminátke si doteraz neodpovedal na veľmi jednoduchú ba až primitívnu asociáciu so žemľami. Stále si melieš len svoje - Rakúšania sú najskúseneší, dobrí, milí, slušní a Slováci su hnusní paraziti, čo všetko zdevastujú a navyše sú nesvojprávni.
Čo sa týka hraníc, pokiaľ viem, jediní susedia Slovenska, čo mali problémy so vstupom SR do Schengenu boli dokonalí, milí a poctiví Rakúšania, takže reči o izolácii a o tom ožranovi si nechaj pre iných...
Ja s Rakúšanmi nemám žiadny problém, sú to milí ľudia. Ale tvoje názory a rozprávky o tom, ako by mali Rakúšania zachraňovať svet, kde sú premnožení lenivý neschopní Slováci sú SMIEŠNE...
e #144458 S499.1023 +ostatní. Mohol som čakať, že moje určité názory narazia na odpor a dosť silný. Tu sa neoplatí diskutovať. NIKDE nepíšem, že chcem územne odkrojiť Bratislavu ani nič podobné. Ide mi iba o to aby ked napríklad sa niekto rozhodne zvaliť 3 staré domy povedzme na Štúrovej ulici a nahradit ich nejakým skleníkom aby to mal kto zatrhnúť. Aby niekto zatrhol dalšiu devastáciu tohto mesta.
Aj tak v ničom nie je pre Slovákov BA dobrá -nech si postavia nové mesto o 5km dalej plné vežiakov neviem akých centier....ale to je tu škoda vysvetlovať.
Už aj tak je to tu beznádejné...človek niečo myslí dobre a je najvačší blbec. Ale hlavne, že, všetci do toho Rakúska chodia za zábavou, prácou a neviem čím...
Najlepšie hranice znovu zadrátovať, Slovensko nech si zvolí si za vodcu Slotu a neh to tu celé zhnije...tou zadubenostou.
A čo sa týka dopravy - Súčasnému DPB a vedeniu mesta nejde o to aby bola MHD kvalitná ale aby kamarátom z finančných skupín dohadzovali kšefty.
Ja som tu nikoho neurážal...a mám dalekoviac než 16....OK už som ticho.
Ospravedlnujem sa adminom, ale nedalo sa inak reagovať.
"asi tak, že sa bude informovať ešte pred vycestovaním do SR" - Ja logicky ked niekam idem tak prvy zdroj kde hladam v roku 2010 nie je info kancelaria, ale web stranka danej firmy (to plati aj pri inych odvetviach ako doprava) a vacsina europskych krajin to zatial dokazala kvalitne poskytnut. Customer service by mal byt sucastou sluzby a pokial ju vyuzivaju aj turisti, mal by byt aspon v anglictine.
vlado13
asi tak, že sa bude informovať ešte pred vycestovaním do SR alebo po pricestovaní v nejakej info kancelárii,