Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #144185:
No ja osobne by som nedával nikomu tohoto typu absolútne priestor na reklamu na svojich vozidlách. Či je deň/noc a nech to je hoc aj niekde na železnici v Číne aj. Nikdy nevieš či nebudeš musieť akurát to vozidlo dakam vyslať cez deň.
Reply on: Boris #144189:
"Lenže pre DPB predáva reklamu asi externá firma"
ak si dobre pamätám, firma "predávajúca reklamu" na vozoch DPB bola krátko po nástupe pána Za(á)hradníka do DPB predaná z DPB nejakej súkromnej firme s tým, že "DPB sa chce venovať hlavne dopravnej obsluhe a reklamne už firma DPB vyčerpala všetky kapacity" alebo nejaký veľmi podobný blud v tomto zmysle...

Re Emo #144197: som to pochopil tak, že by sa znížil počet reklám na vozoch (pri raste ceny) a zvýšil počet vo vozoch (pri poklese ceny), takže čisto teoreticky je možné, že celkovo by príjmy z reklamy, z ktorých má DPB tuším +/-50% boli vyššie
Reply on: S499.1023 #144167:
reklama na vreckových zlodejov, chrípku, hepatitídu a podobnú háveď ? ? V súvislosti s využívaním "mojej" služby ani náhodou..
Reply on: JohnyButrel #144199:
Ak si myslíš, že vo Viedni nežijú primitívi, čo ničia vozidlá MHD, veľmi sa mýliš. 14T je pre Bratislavu ako stvorená? ? Preboha nestraš, s tými jej neotočnými podvozkami by sme za mesiac prišli o celú električkovú sieť... Ale chápem, že v Tvojom veku ešte ani nevieš, čo je to otočný a čo neotočný podvozok.

Re #144187 Preßburg.Germane: http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=51556&idg=354&gi=40&gn=20&gs=e&gsd=
http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=51577&idg=354&gi=40&gn=20&gs=e&gsd=
http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=51561&idg=354&gi=40&gn=20&gs=e&gsd=
http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=51578&idg=354&gi=40&gn=20&gs=e&gsd=
http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=51558&idg=354&gi=60&gn=20&gs=e&gsd=
http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=51579&idg=354&gi=60&gn=20&gs=e&gsd=
http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=51552&idg=354&gi=60&gn=20&gs=e&gsd=
http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=51576&idg=354&gi=60&gn=20&gs=e&gsd=
Máš pocit, že toto sú staré Duewagy?

Re #144185 S499.1023: Až raz bude iMHD.de, objednáme si u Teba reklamu. ?

Re #144180 Petto: Bystrické Karosy áno, Mercedesy neviem.
Reply on: Preßburg.Germane #144188:
Presne. Viedeň by mala byť vzorom pre našu MHD. Nie je to len tým, že majú nízkopodlažné a neprestarnuté(o duwagy sa dobre starajú) vozy, ale aj veľkým počtom električkových a autobusových liniek. Samozrejme doplnené U-bahnom a S-bahnom(ktorý má kopu kilometrov aj mimo Viedeň)., pričom linka U6 plní funkciu rýchloelektričky. Ale aj kultúra je iná, nežije tam tolko primitívov, čo ničia vozy. Skoro žiadny voz nie je nijako doničen a stanice metra sú velmi dobre udržiavané(výnimky sa nájdu, napr. vo Floridsdorfe). Proti vandalom je asi účinný kamerový systém. Samozrejme že kvalita sa odráža na výške cestovného(jednorázový CL na metro stojí myslím 1,70).Výhodnejši je 24-hodinový turistický CL za 5,70.

Re #144192 S499.1023: čo sa luďom nepáči na modely škoda 14T- Porsche? Má ideálnu dĺžku, pojmú vela cestujúcich, sú nízkopodlažné...Pre Bratislavu ako stvorená- určite lepší variant ako K2S, ktorých dĺžka 21metrov pomaly nebude stačiť...Možno dizajn Porsche nie je dobrý.
Preßburg.Germane

Preßburg.Germane

Reply on: S499.1023 #144193:
Ja osobne Nacizmus odsudzujem. OK Vieden mala aj má ešte plno starých vozov. -ale za to dobre udržovaných. Okrem toho Bratislava tiež nemá vozový park najnovší a hlavne nie najlepšiu údržbu. Staré éčka sú v takom dobrom stave že ešte istý čas budú jazdiť v Krakove a v Miskolci. Dokonca neviem či do Nizozemska aj nejaké nešli.
Možno donedávna bola Vieden a BA čo sa týka veku vozidiel porovnatelná ale určite nie v tej údržbe. Pokial viem klasické vozidlo T3 sa nejak podstatne nelíši aj od T1 vzor PCC z 3Otich rokov 20 storočia.
No Vieden masívne vozidlový park obnovuje ale Bratislava zaspala dobu.
Reply on: Boris #144189:
"Reklám by výrazne ubudlo a príjmy by sa zvýšili."

Nezvýšili. Ubudlo by zákazníkov. Ak chceš ZVÝŠIŤ príjmy, ceny musíš ZNÍŽIŤ.
Reply on: Boris #144189:
Pán asi v živote k obchodu ani nepriňuchol, keď može hlásať p94oviny typu "zvýšim ceny = zvýšim príjmy". To si už ani Zločinecká Spoločnosť nemyslí.
Reply on: Preßburg.Germane #144188:
BWD? ?
Reply on: DAME #144152:
Tie tvoje kydy o "systéme" sú len obyčajné kvázi "umelecko - filozofické" frázy (ak rozumieš slovu fráza), ktorých ty a tebe podobní máte plné huby, ale stavím sa, že im ani sami nerozumiete. ?
Reply on: Preßburg.Germane #144188:
Všetko je o národe? Pán je nacista? A ktorý národ myslíš? Tých Čechov (Vranitzky, Prohaska), hovoriacich po nemecky, čo žijú na juh od Brna ? ?
Reply on: Preßburg.Germane #144187:
To, že hovoríš o posledných dvadsiatich rokoch svedčí o tom, že si nos príliš ďaleko z Bratislavy nevystrčil. Západonemeckí šotouši sa rozhorčovali nad úpadkom vkusu už o ďalších 20 rokov skor ? .
A áno, Viedeň s rádovjo vačším prísunom peňazí je na to lepšie. Ale že by to bol taký dokonalý vzor? Posledné dvojnápravové vozy dojazdili 1988, dodnes všetky električky nemajú zrkadlo, za každý vybudovaný kus metra zrušené električkové trate, posledný nakupovaný model tramvaje pred ULF-om bol stykačový Duewag typ Mannheim vulgo E2... A Praha? Nezmyselné Porschetry a doteraz nejazdiace ForrCity? Každý má svoje chyby.
Reply on: no.ev.di. #144174:
Bla bla bla...
Preßburg.Germane

Preßburg.Germane

Reply on: Preßburg.Germane #144188:
PS Ospravedlnujem sa za drobné preklepy.
Reply on: Preßburg.Germane #144187:
Riešením by možno bolo zvýšenie ceny za reklamu, nielen na vozidlách MHD, ale aj dane z prenájmu všetkých billboardov v meste. Na vozidlách MHD aspoň 5x a na verejných priestranstvách aj 10x. Reklám by výrazne ubudlo a príjmy by sa zvýšili. A zvýhodniť vyhradené plochy vo vnútry vozidiel, ktoré často zívajú prázdnotou.
Lenže pre DPB predáva reklamu asi externá firma, čiže s tým nič nenarobíme a v prípade magistrátu, resp. mestských častí to asi nemá význam komentovať.
Preßburg.Germane

Preßburg.Germane

Reply on: S499.1023 #144169:
A prečo by Viedeň nemohla byť plným vzorom? - Každý musí vedieť, že MHD je tam na rádovo vyššej úrovni. Vyše 10 rokov Wiener Linien kupuje ULF. Z nižšou podlahou nad TK nebolo vozidlo tuším ešte ani vyrobené. Rozvoj Metra, Kupovanie autobusov značiek ktoré celosvetovo niečo znamenajú. A možem pokračovať.... samozrejme, nechcem teraz tvrdiť že in
Wien je všetko dokonalé ale mnohé veci sú tam lepšie. Ak nechceš Vieden - tak už k aj len Praha (v ktorej tuším žiješ) -tiež má k MHD úplne iný prístup. (Škoda Forcity, Trat Barrandov, Metro L-D a dalšie projekty) -a mimochodom myslím si, že to preto lebo zmýšlanie Čechov ovplyvnilo práve to, že patrili dlho pod Rakúsko ako Germánsky národ. Ale zase musím uznať,že Slováci sa od Madarov naozaj nemali čo veľa naučiť...
Ale fakt DPB , nieto že nepostavil od roku 1989 jediný meter novej trate ale ani tých sprostých 25, (nieto 40) Capacity nevie zaobstarať. Ja byť vo vedení tak aspon pre to 150tisícvé sídlisko by som tých 25 vozov kúpil ako čiastočnú náhradu náhradu za slubovanú električkovú trať. DPB Petržalčanom dlží veľa. Každé civilizované mesto by už do takej husto obývanej štvrte potiahlo aj dvš trate. - To že Magistrát Bratislavy dáva peniaze bohviekde a že MHD podcenuje to už je vec druhá...všetko je o národe.
Preßburg.Germane

Preßburg.Germane

Reply on: S499.1023 #144168:
Čo je na tom zvláštne neviem čo je to za zvyk za posledných 20 rokov oblepovať či pomalovať celé vozidlo reklamou - cez dvere, okná cez všetko, pri autobusoch dokonca aj cez zadné sklo. To mi príde rovnako neestetické ako tie výtvory pouličných "umelcov". To už aj to Grafiti može byt potom na vozidle ked si za to dotyčný zaplatí - koniec koncov počuli som fámu, že vo Francúzsku na vlakoch aj taká možnosť je. No pre mna rozhodne nevkus.
K Reklamám -Ako spomenul Majo ,samozrejme má to i Linz ale pokial viem to uplatnoval len na starých vozidlách Düwag. Netvrdím, že všetko čo je v At sa mi páči. Ale aspon v Hlavnom meste majú tolko zmyslu pre estetiku.
Preßburg.Germane

Preßburg.Germane

Reply on: S499.1023 #144168:
Čo je na tom zvláštne neviem čo je to za zvyk za posledných 20 rokov oblepovať či pomalovať celé vozidlo reklamou - cez dvere, okná cez všetko, pri autobusoch dokonca aj
Reply on: Majo #144178:
Keby si zaplatili stanovenú cenu a nevadilo by im, že ich reklama sa pohybuje vačšinou v noci a po Nemecku, tak s radosťou. My nie sme štátny podnik, ktorý dostáva miliardové "požičky" len tak ? .
Reply on: Majo #144178:
áno chcel, čo si myslel? ? tu ti povie áno a keby za nim došiel Benda, tak tipujem, že by si so sebou odniesol dvere so zárubňou ako súvenír ? classical new-age hypocrite ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.