Reply on: S499.1023 #144185:
No ja osobne by som nedával nikomu tohoto typu absolútne priestor na reklamu na svojich vozidlách. Či je deň/noc a nech to je hoc aj niekde na železnici v Číne aj. Nikdy nevieš či nebudeš musieť akurát to vozidlo dakam vyslať cez deň.
kecho
ak si dobre pamätám, firma "predávajúca reklamu" na vozoch DPB bola krátko po nástupe pána Za(á)hradníka do DPB predaná z DPB nejakej súkromnej firme s tým, že "DPB sa chce venovať hlavne dopravnej obsluhe a reklamne už firma DPB vyčerpala všetky kapacity" alebo nejaký veľmi podobný blud v tomto zmysle...
Re Emo #144197: som to pochopil tak, že by sa znížil počet reklám na vozoch (pri raste ceny) a zvýšil počet vo vozoch (pri poklese ceny), takže čisto teoreticky je možné, že celkovo by príjmy z reklamy, z ktorých má DPB tuším +/-50% boli vyššie