Dnes L212 (nebudem konkretnejsi) vodic v zacviku, ocividne za volantom bol instruktor - odchod z konecnej Zimny stadion v predstihu, samozrejme otvorenie a zavretie dvery na krizovatke Zahradnicka X Jegeho - v case odchodu podla cestovneho poriadku, a samozrejme dovtedy mal informacny system najblizsiu zastavku zimny stadion, potom zahlasil nasleduje Zahradnicka... a cela jazda vacsinou v predstihu 2-3 minuty... kvalitne zacvicuju novych vodicov ?
obratisko na AS je niekedy nepriechodne uz teraz,skusme tam dat este jednu linku ? ..ked sa tam rano alebo poobede sretneme dve21,dva t-busy,jeden solaris,niekolko kusov IGK a taxikov je to tam ,,vesele,,
No tak k tej L50 to nebola taká zlá pripomienka. Fakt v okolí Trenčianskej ulice, ďalej od obratiska trolejbusov, resp. provizórnej otočky, sa nenachádza tak málo toho. Je tam aj kataster, LIDL, sídlia tam aj rôzne firmy a bolo by myslím aj celkom praktické keby sa tam dalo dostať aj z druhej strany - od Bajkalskej a Ružinova. Osobne do budúcna mám aj predstavu o trolejbusovej linke : ŽST Nové Mesto - Tomášikova - Ružinovská - Bajkalská - Trenčianska - Dulovo nám. - Palárikova - AS - Dostojevského rad - EUROVEA. Bola by to cca trasa L50 s tým, že by krížom pretínala trasy liniek 68,201 a vyústila by do obratiska pri AS ? to by bolo celkom priechodné aj, či nie?
a uplne nenormalne je ze tu povinnost stanovenu zakonom pozna a dodrzuje tak jeden vodic z desiatich ? a ked na takeho natrafim som ochotny podakovat aj ked je to jeho povinnost..
Napriklad tato, tiez tykajuca sa L50:
"Rada by som sa vyjadrila k autobusovej linke č. 50. Počas rekonštrukcie Záhradníckej ulice premávala čiastočne po Bajkalskej
a k trhovisku sa dostala z druhej strany. Bol to výborný obchvat, a myslím si, že by tak mala premávať stále. Odbremenila by Záhradnícku, a dostali by sme sa aj k potravinám Lidl, navyše je tam predajňa tlačív Elita. Pri trhovisku by sa linka napojila na pôvodnú trasu." - Presne tak, treba na vsetky linky zaviest "obchvat" aby sli k LIDLu ?
to by nenavrhovala skrátenie, nie? všetci zásadne obmedzujú linky ktorými nejazdia (nie sú vození) a rozširujú tie, ktorými sú vození...
na sk... viď nižšie... ?
je normálne, keď spolu účastníci cp komunikujú. už menej normálne je, že sa ďakuje za splnenie povinnosti stanovenej zákonom (umožniť vyjsť zo zastávky). na sk je to tak... ?
Dnes som sa viezol 7135 a okrem pachu noveho interieru ma prekvapilo ,ze nema vnutorne BUSE-teplomer ? To sa nejak setrilo ci ako ? ? No co ma potesilo bol klasika BUSE transparent a nie ten LCD ,kde nie je nic vidiet ☺
P.S. Ked som tak kukal v nejakej K2S na tie vypnute reklamne LCD, (resp. donekonecna bootujuci Linux ? )preco na nich nechodi reklama na TV DOMA a ich Doma ta caka laska...atd ? Naco to cpu do informacneho systemu ? ?
To je viacero príčin.
- tachometer u veľa vozov nadmeriava
- tachometer u niektorých vozov nejde
- voz sa prehrieva a motor nemôžeš vytočiť do otáčok preto sa treba šuchtať, aby nevyvrela voda (jar, leto , jeseň)
- v CP nie je až tak ten dôvod.. aj keď iné je to cez deň, večer, v noci, víkend iné smer mesto a iné smer DNV
- Mokrohájska - DNV je jazdná doba tuším 11 min +- a to si fakt nevieš celú cestu rozvrhnúť tak, aby si došiel na tú Mokrohájsku/ do DNV na 0
- v princípe smer mesto sa oproti CP stíha rýchlejšie, asi aj pre to, že oboma smermi máš zhodne 11 minút, kdežto do DNV máš semafor pri Tescu, na diamante ľavú odbočku so stopkou, a ešte dve ľavé odbočky, kdežto v smere do mesta máš iba samé pravé a semafór iba na Mokrohájskej, kde skáče červená mimo dňa oveľa menej ako pri tescu.
- ale čo mám skúsenosť... v princípe smer DNV, ak stíhaš svetlá a voz (vrakosa B741/ik 435) ide na obmedzovači na D2 aj na ceste II/505, oproti plánovaných 11 min sa to dá spraviť za 9, teoreticky za 8,, ale zasa ak sa celú cestu šuchce okolo 60-70 kmh na D2 aj na II/505, namiesto 11 min to má tak za 12-13 (výnimočne 14 min.), všetko za rpedpokladu že na stopke na dimamante je jedno auto max 2 a ideš "hneď".
- smer mesto je tá situácia tá istá, akurát od všetkého treba odpočítať minútu. ?
Najlepšie na tom celom je, že minimálna povolená rýchlosť na diaľnici v obci je 65kmh.... vždy, keď idem po mestskom obchvate, tak nie kamióny, nie avie, nie škodovky, ale autobusy MHD najviac zavadzajú....
Viackrát som za takýto autobus zaradil a zmeral, že nejde ani 60 kmh.... situácia sa opakuje pravidelne na linke 21.
Keď som sa rozprával s vodičmi, tak nadávali, že cpčka su robené tak, že keby šli "normálne" tak by šli s predstihom.
To dpb nevie spraviť cp tak, aby vodiči nemuseli buď nedodržiavať zákon, alebo ísť s predstihom?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
Viackrát som za takýto autobus zaradil a zmeral, že nejde ani 60 kmh.... situácia sa opakuje pravidelne na linke 21.
Keď som sa rozprával s vodičmi, tak nadávali, že cpčka su robené tak, že keby šli "normálne" tak by šli s predstihom.
To dpb nevie spraviť cp tak, aby vodiči nemuseli buď nedodržiavať zákon, alebo ísť s predstihom?