Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Igorko: ak ta mozem pekne poprosit, skus nabuduce napisat jeden dlhy prispevok a nie 10 kratkych... je z toho mensi bordel v mailboxe a aj tym menej zatazis system...
Hej, ludkovia!!! Pozrite si vsetci http://vbus.rulez.pl/.
Reply on: Igorko #14377:
Tak tak 🙂
Reply on: Igorko #14376:

Co narobis? Kua, vsak ked je sef, tak nech ich za odflaknutu pracu doyebe! Kua, ja byt sefom, tak si ich pozvem na kobercek a tak im dam, ze sa budu spamatavat mesiac!!! 🙂
Reply on: Spectre #14373:
Paru a Haluzu, z DPB:-). Okamžite, bez odstupného, pre hrubé porušovanie pracovnej disciplíny a všeobecné ohrozovanie tvorbou a kolaudáciou trolejových obludností typu križovatka Predstaničné námestie.
I.
Reply on: Turbo #14374:
Ing. Vieštoužvôbecnejde sa štrikovačmi trolejových pakonštrukcií odmieta zaoberať - že z neho robia blbca. Dobrý podnik, kde si šéf nechá zo seba robiť blbca.
I.
Reply on: Igorko #14369:
Nooo, to bude troska problematickejsie, ale skusim sa popytat koho budem moct, ked zistim dam vediet.
Reply on: Spectre #14373:
Sudruhov tretie skupenstvo vody a konarika. Dalej by som odporucal dohovorit inzinoerom Vies to nejde a Vies to uz vobec nejde.
🙂
Reply on: Igorko #14322:
Sorry, dlho som tu nebol a v tom kontexte mnohych prispevkov som nepochopil, koho maju vyhodit a odkial???
Reply on: Juro #14367:
Spojenie 80 + 29 by asi nebolo úplne vhodné kvôli rozdielnosti intervalov. Omnoho lepšie by bolo spojiť 30 + 80 (intervaly 20 a 18 minút). Výhoda: celkom zaujímavé spojenie Petržalky s PKO, Mlynskou dolinou a Lamačom.
Takisto by som predĺžil 28 z Devína až pod Nový most (28 by boli vlastne zachádzajúce spoje 29).
Reply on: KLF #14349:
No veď ho ani nikto rekonštruovať nechce - ide o splácanie pôžičky, ktorá sa zobrala na tú rekonštrukciu v 2000.
I.
Reply on: tulenique #14347:
Ospravedlňujem sa, múzeum som nestihol vybaviť, nezohnal som p. Kyselu. Nabudúce daj vedieť skôr. Ponuka platí stále. Inak na cestu vlakom Ti stačí česká KMB, pri jazde EC je to výhodnejšie ako JP ISIC, lebo ku KMB nemusíš mať príplatok, k JP ISIC musíš. Podmienkou je, ako som už písal predtým, prejazdiť za pol roka 2000 km na ČD. Trikrát Kúty št.hr. a späť = 3*2*325= 1950 km. Alebo traja jeden raz.
I.
Reply on: Jano #14342:
Dostal som. Ale potreboval by som aj nejaký kontakt.
I.
Reply on: Jano #14341:
Oba zberače sú rovnocenné. Pokiaľ by boli odblokovacie kontakty ďalej za výhybkou - ako je to tu v Prahe (tuná to musí byť kvôli KT8) - vedie to k tomu, že tam, kde by na jedny svetlá prešli dva vozy, prejde iba jeden. Okrem pohľadu na jazyky má vodič aj "semafor", ktorý u nových výhybiek funguje spoľahlivo - ak výhybvka neuzamkne v koncovej polohe, ostanú svietiť tri segmenty alebo sa návestný znak rozbliká. Okrem toho vítaným vedľajším účinkom je, že vodič nemôže na výhybku vletieť ako magor.
I.
Reply on: Darro #14359:
No sice si sa netrafil, byvam na Lachovej, ale ta 80 by cez vikend vystacila ja so SORom a s 15min intervalom. Mozno by sa to dalo skombinovat nejak s 29 a 30-kou.
Tiez nechapem naco cpu 15-m bus na 83 alebo 21. To su linky vylozene na klbak. 15m bus treba napr. na 50, 68 alebo 88 (cez vikend urcite).
Reply on: Darro #14340:
Salónnych priaznivcov MHD, ktorí jazdia autom, mám najradšej. A inak tomu, čomu sa tuná hovorí dôstojne "dispečeri", u nás hovoríme "spisovatelia evidenčných čísel":-).
I.
Reply on: si #14339:
Viď odpoveď Ivovi.
I.
Reply on: Andy #14337:
Nie predným, zadným. Má to jednoduchý dôvod - nemáš úsek bez napätia práve keď strkáš čumák do križovatky.
I.
Reply on: m@rtin #14334:
Ale bude možné ho tam dodělat v okamžiku, kdy se trať na Lange Teile stane skutečností.
I.
Reply on: KLF #14332:
Ing. Paru a poprípade aj ing. Haluzu.
I.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.