Je dobré,že na riešenie akútneho nedostatku kĺbakov uprednostnia viac lacnejších vozov ako predražených Medakov,ale ja mám stále pocit, keď vidím tie SORY NB vozy, že sa to rozpadne po pár rokoch - lebo bratislavské cesty a neustále preťažovanie na linkách. Predsa len karoséria Medaku vyzera odolnejšie. No nechám sa prekvapiť. ?
Aj 99 je uvádzaná od rovnakého dátumu ako garantovaná . Však ale aj tak všetci vieme ako to bude s garantovanými linkami . ? Neviem koľko je poradí 99 ,ale Petržka má len 15 NP vozov ( 13+2) z toho 4141 alebo 4142 je skoro stále na tej delenej 87. ?
vzhľadom na cenu a kapacitu a komfort, je SOR NB 18 CITY lepšia kúpa. Capacity je nehorázne predražené vozidlo, resp. skôr nehorázne vyčačkané a úmerne tomu aj ocenené, možno aj precenené. Vozili sme sa vo vrakoch a bolo to jedno. Zrazu ide DPB do extrému a zoberie najdrahšie vozidlo ?
Nevýhoda NP vozidiel je tá, že nápravy ti v interiéri zaberajú viac miesta ako v trebars v B741,Ikarusoch 435 či iných schodíkových autobusoch. Ja osobne tiež neverím tomu bludu,že 135 stojacich v Capacity , no ani SOR NB 18 ich nepojme toľko koľko uvádza.
aspoň sa ukázalo, že kúpa Capacity bola idiotina a to 1.triedna. Najmä v čase krízy. Ten tender mal byť radšej na 140 klbákov štandardných bez výmyslov, dostal by to SOR (potešilo by sa J&T a tí čo by dostali do vrecka),ja by som sa nasral (prišiel by som si na svoje ako vždy ? ) a Braňo by sa s Gyurkovským chválili v BA-newspaper a iných novinách čo skvelé spravili... Ku Capacity chcem povedať toľko, že ten autobus má podľa mňa ešte menej miesta na státie ako Ik435. Podľa mňa je tam asi toľko miesta na státie čo v Karose B741. Už len keď sa pozrie na ten interiér človek http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=30367&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=7329 & http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=30368&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=7329 tak vidí, že tam sa 135 ľudí nezmestí. Pri inštalácií sedačiek 2+2 po celej dĺžke je to nemožné, tam nacpať 135 ľudí.
Ak by boli v dobrom stave 1031,2 nepoviem nič, ale tie už často v premávke nie sú - veď už majú dáky ten rok za sebou. A ak by sme nechali kúpu vozidla pre vozíčkarov na rozpočet mestských častí, tak by mali veľké H podľa mňa. To, že sa kúpil 1030 bola asi výnimka. Mne by to žily netrhalo keby sa im kúpili tie 4 vozy z mestskej "kasy" ,rozhodne by si to viac zaslúžili ako isté mestské štvrte,ktoré nebudem radšej menovať.
Nemám nič proti ďaľším Tedomom C 12 G, len už ich ani nie je veľmi kde nasadiť - tipujem že to schytá 74 a 87,kde už teraz jazdia občas kraťasy .Radšej nech už dajú vodidlá pre vozíčkarov namiesto 1030,1199 + dva tie nové vozy pre Ružinov a Raču.
Re #143769 luky133: Aj ja mám pocit,že sa už o nich vravelo - mali tu byť v marci/apríli . Keby som vedel kam mám napísať,tak napíšem do závodu (že či sú už výrobe alebo je to len bulshit ) ako som písal do TEDOMU a aj mi do 3 dní odpovedali
dušovali sa ako veľmi by im tá linka pomohla. Vraj odchody Blagussu nevyhovujú ľuďom tak ako by mohla vyhovovať L801. Ja tej linke dávam šancu. Myslím, že 1-2 autobusy obetovať na Rajku je nič v porovnaní s tým koľko si zobral Záhradník na svoju kampaň do Karlovky.
Valec