Sudil som z toho ze si spominal ze ti linka c.80 a c.89 jazdi pod oknami, tak jedine kde sa tieto dve linky pretinaju je Jungmanova, Halova. Tomu ver ja som isiel v Citare na linke c.97 cez vikend a mal som dost uz na zastavke Tesco to je siesta zastavka smerom do mesta bol uplne prervana. Myslim ze to je asi taky pomer ako keby poslali K732 na linku c.93 myslim ze Ciro by sa v BA hodil zrovna tak na linky ako je 50, 82 atd...
Igorko: ak ta mozem pekne poprosit, skus nabuduce napisat jeden dlhy prispevok a nie 10 kratkych... je z toho mensi bordel v mailboxe a aj tym menej zatazis system...
Co narobis? Kua, vsak ked je sef, tak nech ich za odflaknutu pracu doyebe! Kua, ja byt sefom, tak si ich pozvem na kobercek a tak im dam, ze sa budu spamatavat mesiac!!!
Paru a Haluzu, z DPB:-). Okamžite, bez odstupného, pre hrubé porušovanie pracovnej disciplíny a všeobecné ohrozovanie tvorbou a kolaudáciou trolejových obludností typu križovatka Predstaničné námestie.
I.
Ing. Vieštoužvôbecnejde sa štrikovačmi trolejových pakonštrukcií odmieta zaoberať - že z neho robia blbca. Dobrý podnik, kde si šéf nechá zo seba robiť blbca.
I.
Spojenie 80 + 29 by asi nebolo úplne vhodné kvôli rozdielnosti intervalov. Omnoho lepšie by bolo spojiť 30 + 80 (intervaly 20 a 18 minút). Výhoda: celkom zaujímavé spojenie Petržalky s PKO, Mlynskou dolinou a Lamačom.
Takisto by som predĺžil 28 z Devína až pod Nový most (28 by boli vlastne zachádzajúce spoje 29).
Ospravedlňujem sa, múzeum som nestihol vybaviť, nezohnal som p. Kyselu. Nabudúce daj vedieť skôr. Ponuka platí stále. Inak na cestu vlakom Ti stačí česká KMB, pri jazde EC je to výhodnejšie ako JP ISIC, lebo ku KMB nemusíš mať príplatok, k JP ISIC musíš. Podmienkou je, ako som už písal predtým, prejazdiť za pol roka 2000 km na ČD. Trikrát Kúty št.hr. a späť = 3*2*325= 1950 km. Alebo traja jeden raz.
I.
Oba zberače sú rovnocenné. Pokiaľ by boli odblokovacie kontakty ďalej za výhybkou - ako je to tu v Prahe (tuná to musí byť kvôli KT8) - vedie to k tomu, že tam, kde by na jedny svetlá prešli dva vozy, prejde iba jeden. Okrem pohľadu na jazyky má vodič aj "semafor", ktorý u nových výhybiek funguje spoľahlivo - ak výhybvka neuzamkne v koncovej polohe, ostanú svietiť tri segmenty alebo sa návestný znak rozbliká. Okrem toho vítaným vedľajším účinkom je, že vodič nemôže na výhybku vletieť ako magor.
I.
No sice si sa netrafil, byvam na Lachovej, ale ta 80 by cez vikend vystacila ja so SORom a s 15min intervalom. Mozno by sa to dalo skombinovat nejak s 29 a 30-kou.
Tiez nechapem naco cpu 15-m bus na 83 alebo 21. To su linky vylozene na klbak. 15m bus treba napr. na 50, 68 alebo 88 (cez vikend urcite).
Salónnych priaznivcov MHD, ktorí jazdia autom, mám najradšej. A inak tomu, čomu sa tuná hovorí dôstojne "dispečeri", u nás hovoríme "spisovatelia evidenčných čísel":-).
I.
Turbo