Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mikimaus #143250:
SOR by mi nevadili .. vsak ked si zoberieme, ze za 19 mega mame 40 capacity a za 27 mega mame 100 SORiek.. tak sme mohli mat za tu istu sumu cca 170 klbovych SORiek ... t.j. tych 30 SORiek navyse by pomohli doprave urcite viacej ..

aj tak je bordel, ze je v BA tolko druhov busov ..
Reply on: Jezo #143249:

Výberová komisia po analýze súťažných podkladov rozhodla, že dodávateľom autobusov bude uchádzač, ktorý ponúkol najnižšiu cenu čiže SOR Libchavy..... Nedusoval sa svojho casu Branko mze NIE cena mALE kvalita bude rozhodujuca pri kupe vozidiel pre DPB? Dokonca sa niekto svojho casu dusoval ,ze preco si vsetci myslia ze SOR vyhra, lebo ho predsa nepreferuju
? ?
Reply on: enge2 #143202:
Prepáč ale linka 67 je po prečíslovaní linka 84 a žiadna 184-ka...než ju prečislovali tak premávala do nejakej +-cca 21:00...
Reply on: Ike #143244:
Prosím už ŽIADNE ĎALŠIE NÁVRHY LINKOVÉHO VEDENIA ELEKTRIČIEK v BA ❗ ❗
Toto sa tu rozoberalo už tisíce krát a všetko k veci už bolo veeeľa krát napísané a vyargumentované. A Nie len od Duča ale aj iných šotodetí.
Reply on: no.ev.di. #143242:
Už by si mohol upustiť od tvojej dunčoiovskej metódy bádania, obuť si zimné boty, čiapku, skontrolovať, či máš električenku, dať bundu, zobrať papierový zápisník, ceruzky, pero a robiť terénny výskum...

Tých linkových návrhov si tu už dal požehnane,tak nech je aspoň jeden poriadny na základe reálnych čísel 🙂
Aj tak je to vtipne... pred nejakym casom, je to uz asi dva roky som tu vtedy napisal, ze tender na nakup klbovych autobusov vyhra firma SOR... Vtedy sa proti tomu ohradil sam Robert Kadnar... a ako to dopadlo ? ?

Kedy a kde z tendrovych podmienok vypadli pocty dodanych kusov daneho typu ? Ved sor tych klbakov zatial vyrobil len malinko... dva prototypy, par primestskych pre veoliu, nitrianske, presovske a ma zazmluvnenu Prahu, kde ale neviem, ci uz vobec nejake dodali...

Co mam informacie, tak uz vsetky nitrianske absolvovali reklamacie u vyrobcu... to sa mame na co tesit.

A to nehovorim o fakte, ze plynove NB Sorky na CNG zatial neexistuju v klbovom prevedeni a mam dojem, ze som nevidel este ani plynovu 12ku.

Takze ak bude aj treti tender, pojde o dalsi typ od ineho vyrobcu... pekne...

A na zaver otazka... nevie niekto, sko to vyzera s tou GO Ikarusov 415ok ? Budu sa robit aj 435ky ?
Reply on: Mike #143241:
a na Kapucínskej to vyzerá ako? snažím sa spraviť nejaký návrh linkovania električiek s intervalom 8//15 ale neviem kadiaľ smerovať k tým trom celotýždenným linkám tú štvrtú posilovú, či cez nábrežie alebo tunel...
Reply on: no.ev.di. #143237:
Tak ale ráno z Ľ.Štúra smer K.Ves chodí tak 20 ľudí na spoj, lebo to máš proti prúdu a navyše je tam superhustá frekvencia el. Za to ja čo vídavam L17 okolo 7:30-8:00 ako prichádza na Kamenné z Karovky tak všetky miesta na sedenie obsadené plus minimálne toľko isto ľudí aj stojí ale to už veľké grupy vystúpili pod Mostom a na Jesenského...
Reply on: Renique #143239:
a aj cez víkendy sa myslím, že robí v logistickom parku... vtedy by tie preklada odchodov L65 na ZP a do Rače padli vhod, nakoľko mi je úplne jedno či pôjdem cez Raču alebo Zlaté piesky do mesta a následne do Petržalky. Kedysi som tam brigádoval ale poväčšinou cez víkendy, takže som mal k dispozícií akurát tak L65
Reply on: Ike #143233:
určite by nebol prázdny....samozrejme že by nebol úplne natrieskaný, ale aj tam bývajú ľudia čo chodia z poobedných šícht ?
Reply on: S499.1023 #143217:
Že aby k vlakom Nitra - Radošina nadväzovali autobusové spoje (Topľčany-) Radošina - Piešťany.

Re #143219 S499.1023: Aj tak by mohlo byť. 🙂 Mne to nejak žily netrhá, celá debata vyplynula z toho, že du.nč.ov nápad bol označený za sprostosť.
Reply on: Mike #143236:
v L9 vraj áno ale odkedy existuje L133 tak L17 využívajú akurát tak z Vinohradov po centrum... na tom niečo pravdy bude lebo videl som už neraz poloprázdnu L17 vychádzať z Nám. Ľ. Štúra na smer Karlova Ves a tiež nie 2x vyťaženú v opačnom smere...
Reply on: no.ev.di. #143235:
9 a 17 v rannej špičke ľudia stoja po dvere.
nevedel by mi niekto povedať ako jazdia vyťažené linky 7 a 17 a ráno L9, mám na mysli hlave v čase keď jazdí v kratšom intervale ako zvyšné električky
Reply on: Ike #143233:
ono by nebolo od veci keby sa niečo spravilo s odstupmi odchodov L65 počas sedla : http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&x=629145820166&l1=65&l2=65

síce pre ľudí idúcich do Rače a Vajnory by to nemalo význam, ale pre tých čo idú od Mäsokombinátu do mesta, tak sa potrebujú čo najskôr dostať na linky do mesta je jedno či pôjdu do Rače (3,5,16) alebo na Zlaté piesky (2,4,53).
Reply on: Renique #143230:
Keby chodil častejšie, mal by čo voziť? Lebo na argument "desí ma predstava, že mi utečie a musím polhodinu čakať" asi pozitívnu odpoveď nedostaneš ?
Reply on: no.ev.di. #143228:
v Devíne JE centrálna zastávka, je to však bývalé obratisko a dnes tam takmer nikto nevystupuje, lebo je to úplne na kraji intravilánu

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.