Konkrétne peniaze vyhodené na mizerné uniformy, peniaze za tzv. hĺbkové čistenie, peniaze za zbytočnú zmenu loga, ale hlavne peniaze, ktoré mohol priniesť Recar, keby nebol predaný za utajovanú cenu. Čo také dokázal v Recare urobiť BigBoard, čo by nebol dokázal urobiť aj sám DPB?
Nehovoriac o tom, že keby nebol dlho odkladaný a nakoniec spackaný tender na 240 klbákov, mohla byť väčšina tých busov už kúpená, kým ešte mesto nezačalo škrtať financie na MHD...
nevyzerá to tam krátke na kĺbovú L70 ??? Spomínalo sa tu v diskusnom,že možno o5 predĺžia L28 - teraz už neviem, či to bolo len polemizovanie dakoho alebo ozaj zámer DPB.
koľko bude asi tak vzdialená stanica Filiálka od zastávok autobusov? Napr. k takej zastávke L53 alebo L68 to nebude zrovna najbližšie. Pomaly taká vzdialenosť ako keď si dnes prejdeš od Hlavnej stanice na Predstaničné nám., alebo k SAV.
Ja by som hlavne tu stanicu presunul priamo pod Trnavske myto... namiesto sucasneho podchodu (akurat neviem ci by to bolo mozne bez velkej prestavby Trnavskeho myta).
Viesť prímestské vlaky cez Predmestie > Slovany > Filiálku > Nivy > Pribinovu > Petržalku je pravdepodobne výhodné pre viac cestujúcich ako Vinohrady > Hlavná stanica.
o 32 si usta neutieraj (KV, Nove Mesto (kramare) a Hl. St.) - 133 je dobra linka, iba splnili predvolebny slub, ale radsej, keby miesto 6 min. intervalu nechali 15 min. a jazdila by v poobednej spicke skor.
36 a 135 by som okamzite zrusil, 35 nechal - ked uz chce brano nasilu spojenie KV - Tesco Lamac, tak nech presmeruje 29 po trase "Devin - Molecova - Harmincova - Tesco" s intervalom aky je + zachadzkou ako je terajsia 36
tak nejak, na striedačku. Každý párny vlak pôjde do TT z Filiálky a každý nepárny z Hlavnej stanice. Ale ak to nie je potrebné aby sa vlaky takto striedali, tak stačí pokojne všetky vlaky na smer TT vypravovať z Filiálky/Petržalky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.