Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #141980:
nielen pri odchode zo zastávky, ale pri akomkoľvek rozjazde po zastavení.
Reply on: Peter6607 #141975:
Lenže ja porovnávam s trolejbusmi, ktoré behajú pod mojim oknom, a keďže nebývam na DD, sú to práve 14Tr(M), resp. 15Tr(M).
Reply on: Ike #141964:
Čo sa týka zvonenia, tak vodič je povinný zvoniť pri odchode zo zastávky, ak narážaš na toto.
Reply on: Mischo1 #141976:
v sobotu bol na 33
Reply on: Mischo1 #141976:
Bol dlhodobo odstaveny, dnes mal problemy s poslednymi dverami -ale to nebola zrejme pricina odstavenia
Reply on: Mischo1 #141976:
dnes uplne neobvykle na 33 ?
Neviete mi niekto povedať čo je z trolejbusom 6704 dosť dlho som ho nevidel v premávke...???
Reply on: AAA #141960:
1512 a 6603 su cca z toho isteho obdobia. Takze napriklad 6701 je menej hlucna ako Citelis.
Reply on: JamaVOku #141958:
6607 je hlucnejsia, tu pocut o 2 ulice dalej.
Mýto a BA:
http://www.k-report.net/discus/nahledy/372276.jpg

Hlavne, že "dobre" informované televízie ako Markíza hovorili, že BA sa mýto netýka. ?

Pokiaľ chápem dobre tak DPB nemá namontované toto zariadenie napevno preto aby sa dalo v prípade poruchy autobusu premiestniť nie? A tu je ďalšia otázka majú všetky autobusy patriace DPB auto-zásuvku? Napr. také Karosy... ?
Reply on: IGIs #141970:
aj o nevýhodách autobusu
Reply on: IGIs #141970:
presne tak ? ako som povedal, že čo robia ľudia čo bývajú pri stanici alebo zriaďovacej stanici nebodaj kde okrem zostavovania nákladných vlakov môžu prechádzať aj osobné vlaky...
všetkým tu diskutujúcim o výhodách a nevýhodách električky a trolejbusu v noci: poznám dobrého kamaráta, ktorý mal možnosť bývať pri električkovej a zároveň aj vlakovej trati a aj keď tam bol väčší hluk hovoril, že je to LEN o sile zvyku, pretože v tom dome bývalo celé spektrum ľudí a nikto na to nesťažoval ? - teda ide o to, akú majú ľudia možnosť prispôsobenia sa... ?
Reply on: Emo #141966:
zas na druhej strane neznesiem moc hlasnú aparatúru na koncertoch... pričom zvyšok ľudí nemá problém... u mňa je to tým, že ak nad ničím nepremýšľam pred spaním čo by ma nejak trápilo tak zaspím a vonku môže aj električka vykoľajiť a vraziť do auta a budem spať ďalej ?
Reply on: kacka #141962:
L59 na Vazovovej nezastavovala už dobrých pár rokov...
Reply on: Emo #141965:
neviem, ale smutno-vtipné historky tu o nej prestali kolovať myslím okolo roku 2004+-? zainteresovanejší určite budú vedieť.... ?
Reply on: no.ev.di. #141963:
Tak to máš asi vysoký prah citlivosti na zvuky. Mne stačí partia frajerov, čo si v noci o tretej ráno púšťa hlasnú muziku v aute a už nezaspím.
Reply on: Ike #141964:
Ozaj, Teta M ešte jazdí? Lebo už tu roky o nej nebola zmienka. ?
Reply on: JamaVOku #141958:
lenže my máme aj tiché trolejbusy a hlasné autobusy ? a hlavne máme len hlasné električky a trate...

Re #141960 AAA: ďalším faktorom sú vodiči a lá Teta M, ktorí preventívne zvonia... čo je pri električkách dosť rušivý element
Reply on: Emo #141961:
Už som zaspal aj na ubytovni pri vlakovej stanici, kde posunoval vlak, ktorý nemal správne uvoľnené brzdy... čo potom robia ľudia, ktorí majú domy a byty pri vlakovej stanici? Nespia alebo berú prášky na spanie? Ale je to vec ľudí. Ak im električkové nočáky nechýbajú, tak mne je jedno.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.