no tak by nebola N16 bola by N55 ako klasicky, len by šli na nej klbáky a v kratších intervaloch a do Ružinova by šli N61, N70 a N74. "Tukvas" si akurát ty a tvoj vykvasený mozoček ? ?
to by bolo fajn, nemuselo by sa vypisovať nič špeci. Stačil by oznam typu : odchody denných liniek z obratísk po 18:00 nebudú vykonávané. Budú premávať nočné linky "N" podľa platných CP + vložené spoje po každých 15 alebo 30min. Nevidím dôvod aby sa robili pre 2-4 dni v roku špeciálne nočáky. Tiež, keď električkové nočáky niesú u nás pravidlom, tak načo premávajú práve teraz? Akurát je práca s vylepovaním oznamov, opisom trás liniek čo premávajú dve noci v roku a ich odchodmi. Prečo si neuľahčiť prácu a neuľahčiť aj prehľad cestujúcim?
Aj v Brně už majú dve električkové linky interval 20min - L12 a 13. U L12 to neovplyvňuje výrazne kvalitu cestovanie, ale na L13 to zasahuje Sídliště Juliánov. Taktiež cestujúci z Modřic do Brna nebudú čakať 15 ale 20min cez víkendy na spoj L2.
Ja som v poledný deň školy (22.12.2009) išiel 34 - 2602 a zabudol na račku odbočit tak sme išli cez TrMy a keď sme zastali na červenej smerom na koňku tak som si že na trnavskom nikto nebol, takže by mali 34 tak ako chodí doteraz.
spojenie by to nebolo zlé, ale podľa mňa by to dosť doondilo L34, na Trnavské mýto smerom na Dúbravku by chodila už jasne s meškaním. Bohate stačí, že mešká L78, nemusí aj L34. A som zvedavý ako by nahradili spojenie Trnavské mýto - AS.
Jura P. Miro preradil na ten irisbus, to sú moje posledné info.. No jedine ským skom v kontkte s 1DTPA je vodič 1206 ? ináč v minulosti cca 5r dozadu som jazdil na 1013, terajšia 4103, nuž ale technicky za ten čas išla tiež dolu vodou, čo je normálne pri dennom používaní a veku vozidla.. ?
no ono sa mení celá farba.. bo v minulosti bol ten autobus v zelených farbách.. no ja niesom dispečer, ale vodič, takže ti neporadím... 2631, však na tom jazdil Juro P.... nie?
enge2