Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Karosa2631 #141921:
Jura P. Miro preradil na ten irisbus, to sú moje posledné info.. No jedine ským skom v kontkte s 1DTPA je vodič 1206 ? ináč v minulosti cca 5r dozadu som jazdil na 1013, terajšia 4103, nuž ale technicky za ten čas išla tiež dolu vodou, čo je normálne pri dennom používaní a veku vozidla.. ?
Reply on: Karosa2631 #141920:
Ale rodinný prísluškník je vodič 1214.
Reply on: Marconet.sk™ #141919:
To by som musel byť jej vodič .
Reply on: Karosa2631 #141918:
no ono sa mení celá farba.. bo v minulosti bol ten autobus v zelených farbách.. no ja niesom dispečer, ale vodič, takže ti neporadím... 2631, však na tom jazdil Juro P.... nie?
Reply on: Marconet.sk™ #141917:
ou 4866 pekný bus. Len ma na ňom hnevá 1- škaredá farba tých 2 lámp. Modré by boli krajšie.

Ale iná vec- nedá sa upraviť interval 83 aby nemuseli 2 min. čakať na drobného (oproti tine) smer Žatevná?
Reply on: 810zssk #141909:
DPP to vyriesil este elegantnejsie - oznamil, ze sa bude premavat podla nedelneho poriadku do 21.30, pricom vsetky spoje s odchodom z konecnej do 21.30 vratane BUDU obsluzene. A hotovo. Zrozumitelne, jasne, vecne a plosne.
Reply on: 2xT3SUCS #141910:


Som rád, že väčšina vodičov sa správa zodpovedne a dodržiava bezpečné rozostupy aj keď im niekedy grafikon predpisuje 0 interval. Ale aj tak ma prekvapilo, že môj názor vyvolal iba negatívne reakcie. Zdalo sa mi logické, že pravdepodobnosť nehody spôsobenej napr. nepozornosťou vodiča je vyššia, keď vozidlá jazdia tesne za sebou (čoho som na trati do KV každý deň svedkom) ako keď je medzi nimi vzdialenosť aspoň 500 metrov...

Aj ja želám všetkým v novom roku 2010 pevné zdravie a iba jazdy bez nehôd!
Dobrý den, chtěl bych se zeptat , které evidenční číslo dostane trolejbus, který byl Bratislavským dopravním podnikem odkoupený jako ex. 344. Bohužel jsem zde nikde nenašel fotky nebo info a dovezení, takže bych byl velmi rád za jakou koliv zprávu. Předem dík. ?
Reply on: luky1 #141864:
neexistuje NIČ, čo by ma (a mnoho mojich kolegov) prinútilo jazdiť tesne za sebou...
iná vec je, že sme všetci omylní a môžme spraviť chybu. je vecou pozornosti a sústredenia, či ju spravíme. a ak už áno, je vecou šťastia, či sú ďalšie okolnosti priaznivé a nič zlé sa nestane alebo nepriaznivé a priekak je hotový... (slovom všetci myslím naozaj všetci, nielen vodiči mhd...)
PS: v 2010 všetkým najmä veľa zdravia a čo najmenej chýb a omylov ?
Reply on: d3k0 #141905:
Nemal som namysli uplne cele CP, skor oznamy typu:

Posledné odchody dňa 24.12.2009:
linka X bla bla bla
linka Y bla bla bla
linka Z bla bla bla

Samozrejme aj to by nejaky cas trvalo, na druhej strane myslim ze by informovanie na zastavke byt malo 😉 Alternativne potom to iMHD, ale v to snad ani sam neveris, ze by sa stalo..
Reply on: d3k0 #141906:
DPB sa už zase kamaráti s iMHD ? ? ? ?
Reply on: Peon #141888:
Daco podobne sa mi stalo v Sore B 9,5. (ev.c. si nepamatam)
Reply on: d3k0 #141905:
Ono napokon cele to mohol DPB vyriesit uplne elegantne - dopredu sa dohodnut s imhd.sk, ze tak ako kazdy rok imhd urobi upravy CP na webe, a na zastavky dat jednoduchy oznam "Presne odchody spojov pocas 24. .... 1.1.2010 najdete aj cez mobil na stranke wap.imhd.sk alebo www.imhd.sk. Taktiez pre tieto dni odporucame vyuzivat Planovac cesty na uvedenych adresach".
Reply on: 810zssk #141879:
Mne samotnemu trvalo tyzden, kym som spravil vsetky zmeny v CP na webe. Tu naozaj vyvstava otazka, ci kvoli radovo hodinam obmedzeni travit radovo tyzdne upravou CP a tlacou desiatok kil papiera.
Reply on: M3go #141878:
Vyzerá to tak. Ale to ma prekvapuje, že ešte v roku 2003 to tam bolo. Holt, v ohrade sa dá nájsť všeličo. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.