A zaujimave je aj to, ze vo vsetkych pripadoch bol medzi elektrickami, ktore sa zrazili, nasledny interval (podla oficialneho cestovneho poriadku) jedna minuta, ci menej. Ak by boli intervaly medzi jednotlivymi linkami na subehu vyriesene lepsie, niektore z tychto nehod sa nemuseli stat...
No neviem, kto tu začal bez akýchkoľvek podkaldov, na du.nč.o-idný spôsob kohosi obviňovať z hajzlíctva...
Taktiež všetko dobré a viac konsenzu v Novom roku!
Este jedna nocakova: Podla cestovneho poriadku N93 by k spoju o 6.30 z Hlavnej stanice mal byt pripoj N91ky. Podla cestovneho poriadku N91ky vsak ide posledny spoj z Jasovskej o 5:58.
Ako zaujímavé je aj to, že všetky vážne zrážky električiek v poslednom období sa stali v Karlovej Vsi... Myslím, že dnes niekto príde o prácu možno, potom tam istý pán povie, že to bude tvrdo riešiť a možno sa aj posilní 133 nakoľko električky sú nebezpečné bu bu bu. ? ?
V rámci Silvestra si dovolím prilepiť sem jednu reakciu v diskusii SME k dnešnej nehode:
"To je hrozné,
električky nemusia byť poriadne osvetlené? To je čo za .............? Som zdesená, dobre, že nebývam v Bratislave, ale ľutujem tých ľudí, čo tam žijú. Býva mi tam veľa známych aj švagrova rodina, hoci myslím, že keď majú auto, nechodia električkou, ale aj tak musím hneď volať do Blavy, či sú všetci v poriadku. V článku sa nepíše o cestujúcich, dúfam, že sa nikomu nič vážne nestalo. Budem mať veľkú obavu poslať do takéhoto mesta študovať svoju milovanú dcéru. Ďakujem za aktuálny článok, ale skazil mi dnešný zábavný deň, hoci viem, že táto udalosť skazila iným ľuďom dnešný deň oveľa viac. Už idem radšej rýchlo volať. "
Som rad, ze si ochotny si priznat chybu, kedze si poztupne z nazoru "Ja som tu už písal že ten SOR nie je zrovna z najlepšieho mat. spravený a ani nie je dosť bezpečný..." a "...ja tiež vravím že sa poláme jak hruška..." na "Ale nik Vám netvrdí že - SOR je po technickej stránke zlý.".
Mne je to jedno co si myslis, len sme sa vas tu snazili presvedcit, ze je jedno z akeho materialu je oplechovanie/oplastovanie, ale podstatna je kostra, ktora musi splnat urcite pevnostne normy ako v pripade Mercedesu, tak v pripade SORu.
Ik: , m@rtin:, : Ale nik Vám netvrdí že - SOR je po technickej stránke zlý. Čo sa týka toho tak je OK. , ale neviem kto tu písal že Dizajn že sním sa už nič nedá robyť. Ako prepáčte s tím - Dizajnom sa stále da dačo spraviť a to s hocijakým výrobkom či to je napr. : Auto, Kamión, alebo - Bus . Dá sa nakresliť vždy lepší dizajn. Áno je pravda že čím chcete lepší dizajn tak to chce aj iné mat. ale nik nehovorí že aby SOR vyzeral ako - MAN, Mercedes. Ale mohol by vyzerať krajšie lepšie možno trošička ale fakt troška ako - Volvo . Boha veď Volvo vyzerá tak skromne, skrátka to je - Bus. To je vše čo sa týka dizajnu ?
S499.1023: Tak prepáč že sa ťa to dotklo. No vidíš zase sme u toho že sa tu budeme urážať a napádať slovne. Je to snáď - Diskusné fórum a nie jak na azete.sk. To tu už niekto písal raz že je to tu strašne posledných rokoch. Máme si tu zdielať názory a nie za každým keď tu dá svôj názor na niečo tak sa to niekoho dotkne alebo začne tu písať také veci že mne je takých ľudí zle !!!
Bratislava, ako vždy sklamala. Tešili sme sa, že PID bude v rozsahu a približne za ceny ako v Prahe. Tzn., že Bratislavskí MHD pochopia čo vlastne odlahčenie ciest pre Blavu znamená - že velké percento cestujúcich dochádza z okolitých okresov - Malacky, Pezinok, Senec atd. Ale že PID bude za tak velké prachy ako je navrhnuté len po hranice tak malého mesta ako Blava. Bohužial. Slováci a zvlášť Blaváci - nesklamali ste..... Asi je to na Vás príliš složité
..no a samozrejme tiez vsetkym citatelom iMHD zelam stastny novy rok Nech je plny prijmenych udalosti vo Vasom pracovnom a osobnom zivote a tiez v zivote nasej MHD Nezabudajte, volby sa blizia
Samozrejme, najlepsie je opat vozit ludi odvsadial vsade priamo (najma kombinacia 34+78 je vtakovina), idealne raz za 5 hodin ale len ked je spln mesiaca a od posledneho dazda presli tri dni, pricom podmienka je aby cislo linky na tretiu delene 5 nebolo totozne s poradim dna v tyzdni.
810zssk