Reply on: m@rtin #14159:
Ja som nepovedal, ze nepozna rozdiel, ale ze nepozna rozdiel v kvalite komfortu.Ja som tiez netvrdil, ze vsetky i4x u nas su na 100% pojazdne. To co si volakedy videl, uz neplati. Podla posledych info z 1 a 2 klony jazdia skoro vsetky iakce - jeden je uz trvalo vyradeny. Co v 4-tej - petrzalke -to neviem - darrovi som sa nevedel dovolat, ale vela ich tam nestoji - mozno 8ks (odhad).
Jasne, ze som chcel porovnat karosu a ikarus v ramci holdingu irisbus a skodu a VW v ramci koncernu VW. Ak si to chapal inak - sorry.
Andrej (Anndy008)
Ze ikac krahchuje je mi luto preto, ze jeho vysokpodlazne verzie boli lepsie, ako porovntelne karosacke a aj NP boli dobre a min. porovnatelne s citybusom (a osobne sa mi viacej pacili - teda mozem hovorit, len za kratke verzie).
A tiez by som si zelal, ze ak niekeda sa DBP rozhodne kupovat NP busy, tak dufam, ze vynecha agoru, bo si myslim, ze je to najhorsia mozna varianta z dostupnych.