Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Nocturno7 #141222:
A si zober, že niektoré zájazdové autobusy ani nemajú zadné okno. A kamión tiež nie. Ako by si cúval s tým?
Reply on: Vladimír #141229:
Genau.
Reply on: Preßburg.Germane #141223:
Jediná otázka: Aké je cestovné v Linzi a koľko peňazí ide do MHD v Linzi z iných zdrojov? Je to porovnateľné s BA?
Reply on: Nocturno7 #141222:
A s Citelisom by si cúval ako? Niečo málo som s krabicami odjazdil a v živote by ma nenapadlo, používať nejaké iné ako vonkajšie zrkadlá. Naopak som sa naučil nepozerať cez zadné okno ani v osobáku.
Reply on: levan #141209:
Áno. A keďže nikto, kto nemá trvalý pobyt v SR, nie je POVINNÝ mať OP, tak sa ním nemôže povinne preukazovať.
Reply on: Mike #141235:
kedze su tie minibusy take male, zrejme ani ziadnu verejnu sutaz na ne netreba ?
Reply on: Peon #140542:
Garazovnu maju v Ciernom lese ? uz sa to zacina rysovat...
Reply on: TeBeCe #141234:
Tak to by bolo o niečo reálnejšie zriadenie linky 132/136, ktorú magistrát dal preskúmať DPB či je ju možné zriadiť. ? Ináč ďalší rok sú voľby a neviem či v novinách alebo v televízii hovori Záhradník, že nabudúci rok navýšujú vozokm lebo plánujú rozšíriť sieť mhd...
Moj nazor je taky, ze budova PKO sa mi architektonicky nepaci vobec, ale to, ako narusil River Park celkovy vzhlad nabrezia je ovela ovela ovela horsie.Vacsiu esteticku hodnotu uz maju akekolvek komunisticke vytvory minulej doby.
Reply on: TeBeCe #141234:
54-ka a 55-ka by postačovala zrejme aj taká malá
Reply on: TeBeCe #141234:
To už sa dávno povrávalo že dojdú ešte ďalšie.. Jednak na 151 často býva sor, dvak 180tka je využívanosťou kapacitne akurát na meďák, ktorý by sa tam mohol vrátiť, potom neviem ako je na tom 139, či tam býva viac ako 15 ľudí, ak nie minibus je ideálny, potom súčasné iveká sa veľmi často používajú na rôzne výlety zájazdy objednávky a v neposlednom rade do volieb sa má v jednej nemenovanej mestskej časti zavŕšiť projekt "minibusová linka pre váš vchod" ?
Minimalne 4 nove biele Iveca Daily Way s bratislavskymi znackami odchadzali od predajcu po Bajkalskej. Aj s klasickym drziakom na celny transparent, zadne dvere dvojkridlove. Zeby DPB zase nieco vyhodne kupil?
Ked clovek vidi, ako sa poniektori jedinci opieraju do SORov - zaujimali by ma prakticke skusenosti dopravnych podnikov, tj hlavne prevadzkove naklady, spolahlivost, spotreba, oblubenost u vodicov... ?
Reply on: Ike #141226:
veľmi pekne napísané,
jasný a akceptovateľný postoj,
Reply on: 810zssk #141118:
evidentne ani ty nemas na tu budovu ziadne spomienky, pretoze takto moze hovorit len clovek, ktory nema absolutne ziadny vztah k historii.
Reply on: Nocturno7 #141221:
To je samozrejme druha vec, ta sa mi tiez nepozdava.
Reply on: Preßburg.Germane #141113:
"V súvislosti s dopravou - v dnešnom trende na SR, keď sa tu všetko predáva vrátane Elektrární mohlo vedenie mesta Bratislavy ponúknuť odpredaj aj celého DPB spoločnosti Wiener Linien a to by tu boli iné poriadky. Treba uznať, cestovné síce čosi drahšie ale aj Bratislava by mala namiesto dožívajúcich Ikarusov, Karos a komediantských SORov - vozidlá MAN a Mercedes. A možno aj niekoľko kusov ULF namiesto T3. "

Hej... hej... Vedenie Wiener Linien by ihneď prepustilo všetkých zamestnancov DPB, naverbovalo sem administratívu, dielenských a vodičov z Rakúska, síce by sa trošku zvýšilo cestovné, ale za peniaze viedenskej radnice by nakúpilo ULF-y.

Sorry, aj mňa súčasnosť mnohokrát strašidelne vytáča, aj ja chodievam do Rakúska na inšpiráciu pre niektoré konkrétne riešenia, ale to, čo si napísal je dosť dosť dosť naivné.
Reply on: Peter6607 #141227:
Týka sa to oboch, 201/202...
Reply on: ivanbuto #141201:
Mal si asi na mysli linku 202. Napriklad v stredu tam bola 6252 na celodennom poradi ? .
Reply on: Preßburg.Germane #141223:
Ja to beriem, ale to nie je vec národnosti preboha 🙂 To je vec koncentrácie a uchopenia moci neinteligentnými, alebo nazvime to v danej oblasti neodbornými ľuďmi...

Čo sa týka MHD, netreba ísť ani za hranice ex-Československa - také Brno je tiež mesto MHD.

Miesto národnosti by som to skôr zhadzoval na systém, čo tu fungoval a ktorý je v nás žiaľ zakorenený - je to to známe heslo "z cudzieho krv netečie" (alebo modifikovaná verzia : "Najlepšie SUV je služobná Fabia") . Chce to dve-tri generácie a bude to ok, neboj...

Tiež mi je až do plaču, keď vidím fotografie Bratislavy z pred 70 rokov a poviem ti, je mi jedno, kto to staval, či murár bol Slovák, či navrhovateľ Nemec, či to dala postaviť rakúska cisárovna a pod. Ide o to, že treba mať predtým rešpekt, lebo to má historickú hodnotu a je to taká spojka do minulosti, ktorá sa samozrejme týkala aj nás....

Preto som aj proti zbúraniu PKO. Nie je to najestetickejšia budova, nie je využitá všestranne, možno nie je ani pekná... ale proste.... Do Bratislavy PATRÍ - to je hlavný dôvod...

Rovnako budem aj o 60 rokov proti zbúraniu všetkých panelákov ak to bude... Znie to možno absurdne, ale tiež budú mať historickú hodnotu... odkaz z minulosti...

Mesto by malo pripomínať peň stromu a každý letokruh by mal byť niečim (či pozitívnym, či negatívnym) poznačený... A to by sa malo zdôrazňovať, nie búrať, ničiť, zabúdať... A je jedno, kto to spáchal... Dôležité, že je to naše... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.