tak ale oni čakajú že dve súpravy budú medzi 8 a 15 nejak zázračne obsadené? Veď jedna súprava viezla z Rajky cca 20ľudí, najviac 30. Tak ale mohli dané spoje vykonávať Bzmot, čo je naša 810 ako prípoje na Os vlaky Gyor Hegyeshalom. Niekedy fakt neviem na čo sú dobré železnice. Vlaky chodia totálne nemožne, už ani pracujúci človek nemôže povedať, že mu ostali vlaky aspoň tak aby sa dostal z domu do práce a z práce domov. Dúfam, že medzi Rajkou a Hegyeshalomom sú aspoň nejaké autobusové spoje, len kde to do kelu zistiť ?
Keď si myslíš, že ten neestetický pás smerovacích dosiek, ktoré mnoho áut nervózne obíde a tí terénnejší aj prejdú, má osoh, tak potom dobre.... Ale mohol by si si ešte raz pozrieť odkazy, ktoré si sám ponúkol na zverejnenie, ako to má vyzerať a ako by to malo zmysel... Pretože neviem, či je bezpečné to, že chodca prechádzajúceho cez priechod pred trolejbusom zrazí auto, ktoré ho nervózne obieha, pričom chodec s autom v tomto smere nepočíta. Tam mal byť ostrovček so zábradlím (ale nejakým estetickým), ako si tiež ponúkal odkaz, aby sa chodec aj prípadný nervózny vodič mali čas periférne spamätať
Preboha, si vodič trolejbusu, čo predpokladám jazdieva aj tento úsek, tak musíš vedieť svoje... Ja tadiaľ chodievam len raz do týždňa, ale čo to je takto riešené, tak trolejbus som nevidel predbiehať len dvakrát... inak sa (žial slovenská nátura) o to vždy niekto pokúšal...
Konkrétne toto bratislavské riešenie je šlendriánske a nedokončené / nedomyslené...
A stále si stojím za svojim, že miesto takého hrajkania , by už dávno mala existovať reálna preferencia aspoň na všetkých električkových radiálach. Vždy, keď idem v električke a stojíme na nezmyselných semaforoch, poprípad, keď idem autom a stojím na semafore, kde dávam prednosť imaginárnej električke, si vravím - je to naschvál, alebo sme v BA neschopní...
Reálne investície sú veľké aj malé také, ktoré majú v danom kontexte osoh.
Takže netrep.
Trolejbus obehnú najbližšie na Kozej, medzitým nemajú veľmi šancu.
Urýchli MHD? Áno, už urýchlilo. Zlepší komfort pre MHD? Áno, už sa stalo. (Z pohľadu vodiča MHD výrazné zlepšenie.) Zlepší podmienky pre chodcov? Áno.
Žiadne rádoby riešenia, ale riešenia vždy v danom priestorovom kontexte.
Odporúčam obrátiť sa na dopravné oddelenia mesta Brna, kde majú s realizáciou podobných opatrení určite bohatšie skúsenosti, bolo by zaujímavé počuť ich odpoveď.
V prípade Palisád:
- Navrhované boli nízkoprofilové kamenné zábrany (klobúčiky), cez ktoré by bolo možné v prípade núdze prejsť pomalou rýchlosťou
- Realizácia bola so zábranami Klemmfix. V prípade pokazenia sa môže trolejbus "skotúľať" o kúsok nižšie, kde už zábrany nie sú (zatiaľ).
Odporúčam ďalej sa pozrieť na všetky miesta v BA, kde sú fyzicky oddelené pruhy a spýtať sa, čo keby sa tam pokazilo auto, ako by potom išla doprava, atď. Príklad: Na Hodžovom námestí sú minimálne dve takéto miesta.
neverím,
občan SR vo veku nad 15, ktorý trvale žije na území Schengenu, nemá dovod nebyť držiteľom OP,
v mnohých štátoch trvalý pobyt alebo prechodný pobyt, tak ako je upravený našou legislatívou, nepoznajú, resp. nerozlišujú,
ivanbuto
Žiadne rádoby riešenia, ale riešenia vždy v danom priestorovom kontexte.