Dobrý deò, rád by som upozornil na bezplatnú kyvadlovú dopravu do Shopping Palace. Túto dopravu do leta financovalo Tesco Zlaté piesky, teraz to prevádzkuje Shopping Palace. Pôvodná nástupná zastávka pri TESCO Zlaté piesky (na rohu Tesca) je oficiálne zrušená a to aj napriek tomu, že na zastávke je uvedený nový cestovný poriadok a odchody kyvadlovej dopravy sú v letáku Palace news uvádzané zo zastávky Tesco Zlaté piesky. Pre nástup treba použiť zastávku Shopping Palace. Hoci kyvadlovú dorpavu už Tesco neplatí, zastávka pri Tesco by pod¾a mòa mala ostať zachovaný, t. j. mali by ju opäť obnoviť.
Dnes konečne opravovali peší prechod cez električkový pás pri Casey Klube v Karlovej Vsi. Tento prechod bol už zopár mesiacov pekne rozpadnutý (neviem či to náhodou nebolo už odvtedy čo sa tam stali tie dve nehody). Samozrejme opravovali ho bez najmenšieho zdržania električkovej dopravy.
ak správne vnímam záber, je to dvojzástavka na jednej úrovni v oboch smeroch, to však nebol prípad zastávok na Palisádach,
ostrovček neprekvapuje, prekvapuje zábradlie, to sa báli, že niekto s autom by jazdil cez ostrovček?
zaujímavé sú tri aspekty, priechod pred vs za zastávkou, súbeh dvoch druhov MHD a spoločný jazdný pruh pre električky aj autá,
situáciu vo Vrakúni nepoznám, neviem, kde vybudovali kruhovú križovatku a netuším, na ktorej ulici je deliaci ostrovček dlhý cca 150 m, je možné, že pri pohľade na dielo by sa mi zastavil dych,
a jasne ze nie...evymazali sa... ale to jejedno lebo transparent ked je na nom nieco napisane a nahle vypadne prud alebo cokolvek ine tak informacie na nom zostanu napisane..to znamena ze ja ked.....aj som sa stym fotil... drzim v ruke odmontovany transparent bez prudu a bez pocitaca... vsetko tam ostane pokial nepripojis PC aby si to zmenil... ked dosli cervene klbove mercedesy tak polovica mala na prednom transparente napisane nemecke zastavky ... neviem ako to zmazali....A co sa tyka toho hrania sa stymi transparentmi tak to sa nestane... naco? si myslis ze tu sa dakto stara o ludi? kasle sa na to...preco sa ma niekto drbat s transparentom ktoremu nik nerozumie ked moze behom 10 minut namontovat 3 plastove tabulky a ma vystarane? tie vozy musia jazdit a nie stat vo vozovni co je teda iny problem lebo kopa ich tam stoji koli poruche.,... zaver....: tam sa neriesia somariny v podobe uzitocnosti pre ludi..niaky hajzel nam prenajme haraburdy a ma v zadku ci su dobre, zle.. pekne..skarede..pohodlne a citatelne informacie... kolko to hodi?? melon?? super... berem... a uz to ide..
To aj MÁV sa už úplne zbláznilo načisto? ? nemám slov na to... nákladná doprava tam celkom pulzuje, len neviem prečo nemôžu na tú trať Rajka - Hegyeshalom jednoducho poslať ten Bzmot, keď im tam toto http://img19.imageshack.us/i/flirt.jpg/ jazdí prázdne. Neskôr ich už posielali len separé tieto vlaky, ale aj tak to nebolo bohviečo. Ale sú to idioti, takto sa nedá nijak dostať na žiadny vlak čo šiel o 9,11 a 13 ?
nie, je to moja zvedavosť na základe toho, čo napísal intony o (predpokladám) známych riešeniach v cudzine,
a niečo ako poznámka k súčasnej neznalosti,
Keby tam tie počítače boli, tak verím tomu, že sa nájde nejaký expert čo sa s tým bude hrať dovtedy, kým nepríde na to ako to funguje. Aspoň to číslo linky. Bo neverím tomu, že pred predajom tých vozov by sa niekto unúval vymazať z nich údaje.
súhlasím, ako pilotný projekt by sme mohli vyskúšať modifikáciu inteligentného svetelného riadenia dopravy (križovatky) pred zastávkami ako bola na Palisádoch, semafór ovládaný z vozu MHD by sa na pokyn vodič prepol na signál stop a chodci by mohli prejsť cez cestu a voz MHD opustiť niku,
Čo tam po pomerne krátkom ostrovčeku, viac by ma zaujímalo, ako by si takúto problematiku riešil vo Vrakuni, kde spolu s okružnou križovatkou vybudovali asi 150 metrov deliacich ostrovčekom medzi protismernými pruhmi. Tam ak sa pokazí auto, tak nie je šanca ho nikde obísť.
Re #140910 Ike:
Urýchli to dopravu? Áno, trolejbusy nebudú musieť čakať, až si niektorý z bratislavských polovodičov spomenie na prednosť vozidla VHD pri vychádzaní zo zastávky.
Zníži to nehodovosť? Viď vyššie a najmä chodcom na priechode nehrozí, že spoza trolejbusu vyletí blázon v protismere.
Zkomfortní to MHD? Viď prvý bod.
prečo by veľké autá s 19´´ kolesami a viac nemohli prejsť takú fyzickú prekážku, ktorej výška je do 10cm? pri ich odpružení to vodiči ani nazaregistrujú, viem je to proti predpisom, ale v takých autách si z predpisov robí ťažkú hlavu málokto, ak raz nechce čakať za vozidlom MHD, tak nebude, vojde do protismeru a prinúti oproti idúce autá k uhýbaniu ku chodníku, spomaleniu alebo zastaveniu, lebo vie, že takmer každý radšej počká, aby sa vyhol búračke,
v ktorých mestách sa také riešenia vyskytujú? sú z toho nejaké fotografie? v galérii na imhd sú rôzne veľmi poučné zábery aj s dobrými textami, z nedávnych sa mi páčia Pražské električky, Zubačka z Arth na kopec Rigi, Koľajové trate (osobitne záber Kde končia koľajnice, začína stavenisko), je tam aj niečo také?
podľa mňa aj dodatočne možno napísať a požiadať o informácie ako sa v tých mestách vyporiadali s popísanými okolnosťami,
Doteraz tam z Gyoru cez Mosonmagyarovar a Hegyeshalom premávali vlaky každý deň každé 2 hodiny od rána do večera.
Teraz do Rajky vlak zavíta denne iba 05:41, 07:41, 15:41 a 17:41 h. A z Rajky odchádza 05:12, 06:02, 16:20 a 18:20 h - www.mav.hu . Takže možnosť vlakového spojena Petržalka - Rajka - Mosonmagyarovar - Gyor sa ešte viac vzdiaľuje...
Podľa nového GVD pôjde cez Rajku (až od 28. 5. 2010 do 28. 9. 2010) iba jeden rýchlik z Prahy do Budapešti (z Petržalky do Maďarska 5:18 h, z Rajky na Slovensko 22:35 h).
V tejto súvislosti ma zaujíma, je tá trať medzi Petržalkou a Rajkou využívaná aspoň trochu na nákladnú dopravu Za takejto "silnej" prevádzky sa ju vôbec (tú trať) oplatí udržovať?
A už asi 2 roky ak nie viac žiadne osobné vlaky neobsluhuhujú ŽST Rusovce. Má na nej niekto službu ALEBO existuje už iba na papieri v podobe prázdneho políčka odchodov v GVD a v podobe názvu zastávky bratislavskej MHD?
To beriem... i keď aj tak sa nájdu predbiehači... vlastná skúsenosť A potom predstavitelia tebou spomenutej skupiny áut, ktorí si netrúfli obehnúť trolejbus mimo tých dosiek, ho nervózne predbehli v tom momente, kedy smerovacie dosky skončili čiže nepovedal by som skludnenie dopravy, ale akési stlačenie a následný výbuch, keďže trolejbus predbiehali ako utrhnití z reťaze ale za to si môžme sami, chápem...
Investícia je to síce pekná, ale aj tak mi to príde len ako akási "nálepka na ústa" a reálne investície do MHD by boli v podobe inteligentných križovatiek s preferenciou MHD a nie v riešení postavenom na generovaní kongescií ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Tramway