treba zistiť, ktoré predpisy upravujú fyzické oddeľovanie jazdných pruhov v protismere v podobe zvýšenia stredovej deliacej čiary na mestských komunikáciách a či dovoľujú takú úpravu aj pre podmienky, ktoré sú v dotknutom území,
zaujímala by ma predstava navrhovateľa úpravy zastávky MHD na Palisádoch, ak by sa doplnilo fyzické oddelenie pruhov, čo sa bude diať, ak by sa trolejbus pokazil počas státia na zastávke a musel by prísť odťahový voz, čo by sa dialo s vozidlami, ktoré by čakali za pokazeným trolejbusom a čo by sa dialo s MHD, ak by v úseku s fyzicky oddelenými pruhmi zostali dlhodobo stáť trolejbusy pre výpadok prúdu a musela byť nasadená náhradná doprava autobusmi, ako si predstavuje bezpečnú premávku, ako perličku by mohol vysvetliť jazdu vozidiel s právom prednosti v jazde a zastavovanie vozidiel v súlade so zákonom a vyhláškou, keď vodiči zaregistrovali príslušné znamenie,
zvláštna formulácia - zo zákona v podstate povinný
v zákone nie je definovaná povinnosť preukázať údaje OP alebo jedným preukazom, lebo v prípade CP sa nedá preukázať bydlisko, preukazom nedá preukázať meno zákonného zástupcu v prípade neplnoletého cestujúceho
no neviem, zmazal som historiu/cookies/súbory, aj dns podľa tvojho návodu a stále ma to nechce na msie prihlásiť normálne na prvýkrát ako kedysi...
Re #140891 TeBeCe: tá 160 tam je stále, teda aspoň v sobotu som ju ešte videl... DPB by sa mohol inšpirovať - to by bolo zase nových nálepiek
No, zjednodusene povedane, v niektorych oblastiach, za urcitych podmienok je lepsie ich skutocne nerobit. Ale nika ako taka ma samozrejme svoje opodstatnenie a napriklad na vypadovke z mesta ich jednoznacne treba robit, lebo k ukludneniu dopravy by to urcite neprispelo. Staci si predstavit ten chaos radenia aut za zastavenym autobusom, ktory by sa vsetci snazili obist, ked lavy pruh je predsa volny. Ja osobne fakt nemam rad napriklad na L39 ked zdrzujem auta aj patnasobnym zastavenim a to len preto ze ziadna z tych zastavok nema niku. Od konecnej az po zastavku Trnavska niky prakticky niet. V smere do mesta urcite. A to tiez podla mna nie je dobre.
Aj ShoppingPalace Citara boli zrejme kupene bez palubakov/softveru a tak boli vybavene "nalepkovymi" transparentami....cez cely celny displej dostali bielu nalepku s nazvom nakupneho centra a cez bocny cislicovy displej bolo nalepene cislo 160.
ja si kupujem vždy ako mi prestáva platiť a neriešim nič viac... to čo by som prejazdil na lístkoch a koľko platím za električenku, tak to čo ušetrím je možno 1,5x cena 1/4 ročnej električenky, ak nie aj viac, keď behám cez víkendy veľa.
Ja som si jeden čas kupoval električenku s platnosťou vždy od začiatku štvrťroka preto, aby som si nemusel pamätať, do kedy mi platí. Proste som vedel, že mi platí presne na štvrťrok. Nedávno som to porušil a vypomstilo sa mi to...
No hej..ma klzavu platnost.. neviem preco vzdy takto..ja ked som si elektricenku musel kupovat tak tam vzdy na konci a na zaciatku roku stalo v rade v predajni tolko ludi ze to trvalo hodinu kym som prisiel na radu...
MsP ťa môže legitimovať, ale nie na účely zistenia totožnosti pre dopravcu. Pokutu za prechádzanie cez trať ti môže dať ŽP, keďže je to priestupok proti bezpečenosti a plynulosti železničnej dopravy.
hehe... minule som sa tu rozčuľoval, že ako môźe byť povolené otáćanie pod Lafranconi, keď svetelná signalizácia ukazuje len šípku doprava (pričom svetelná signalizácia je de facto značka "prikázaný smer") ? ? ?
vyriešili to fakt úchvatne, ale majú bod za kreativitu Dali tam šípky z križovatky, kde platí rovnaký signál pre smer rovno aj doľava. A tieto šípky otočili 90° v protismere hodinových ručičiek... takže teraz je tam správna dvojšípka doľava aj "dole" (ako otočenie)... ?
Nocturno7