Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #140771:
skus vyprazdnit cache prehliadaca a tiez DNS zaznamy...
OFF TOPIC : Vedel by mi dakto poradit,ze preco mi nejdu sem odrazu pridavat prispevky ??? ( Nechce ma to prihlasit ) hoci z druheho notebooku to ide v pohode.
Reply on: toldo #140767:
Nič nové 😃. Nechápem prečo DPB neurobil nejaké infomateriály o tom do vozidiel. Ale oceňujem aspoň snahu niektorých vodičov,čo si urobili vlastné oznamy o tom ako napr. 1103 ?
http://imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=55242&idt=u&idg=4365&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Na tej 1501 sa snažil niekto rozchodiť tie displaye, alebo svietia (skôr nesvietia) ak je zapnuté osvetlenie? ?
Tak ja pridám jednu asi dva týždňe starú príhodu- idem 34 ev.č. tuším 2617 zastavíme na alexyho smer mesto a pani s kočíkom zamáva šoférovi že ide nastupovať. Autobus otvorí dvere Ľudia len začali vystupovať a on už zvoní že ide zavreť dver a keď ide nastúpiť pani s kočíkom vodič zavre dvere. Všeci ľudia mu začali kričať že ešte tam je tá pani on otvoril a hneď začal - Ako to že mi to nikto neoznámil????? (Však mu sama zamávala) A keď nastúpila tak sa jej spýtal že kde bude vystupovať. No v autobuse boli 6 cestujúci a pani nastupovala 2. dverami takže ju musel vidieť!!
dnes zase dopytove otvaranie v praxi... "Sofer ste k****? preco ste neotvorili na lachovej?" "sak teraz si otvarate sami..."
Reply on: no.ev.di. #140753:
Zdravim Vás. Do nových vozidiel zasahovať v podstate môžu, pretože elektrikári boli na 2 školeniach vo vysokom mýte a ešte niekde..to uz neviem ake to bolo mesto. Dostali skolenie na vozidla Irisbus Iveco aby mohli opravy robiť vo vozovni. Chodili sem ludia priamo z Iveca kazdy den ale zistili ze by sa im to moc neoplatilo kedze tym vozom stale nieco je...Najcastejsie je vybíjanie batérii. Vybyju sa po 3 dnoch statia.Vozidlo musi stale jazdit aby sa nevyby
ili...
Reply on: Emo #140764:
Hlavne sa divím, že nečítam na dispečerskom alebo na diskusnom o tom, že by si na to sťažovali šoféri. Ja teda neviem ale signalizačné zariadenie pípne šoférovi raz, zatiaľ čo pri každom vyhodení smerovky na Citelise začne pípať smerovka tak to je príliš lebo spočítajte si, že :
- šofér používa smerovky pri vjazde/výjazde do/zo zastávky
- odbočovaní na križovatke

Ja byť šoférom tak si dám do uší asi niečo aby som to nepočul. Hlavne keď čítam ako šoféri reagujú podráždene na to keď cestujúci použijú "STOP" tak mi to príde fakt s tým pípaním smeroviek ako absurdné a nezmyselné. ?
Reply on: 810zssk #140759:
To, že to tebe nevadí, neznamená, že to nevadí nikomu. Mne to napríklad vadí. ?
Reply on: kecho #140762:
teda ja sa priznám,že jazdím vždy po tej strane kde je taký kruhový zjazd, dúfam, že chodím správne. Z Petržalskej strany to je po pravej strane. Ak jazdím správne tak, potom sa zas chodci pletú tam kde majú byť bicykle ? minulý rok ešte tam dakomu pobehoval pes a teraz manévruj somár cyklista keď pred tebou je chlapík+baba+pes a zhora ide cyklista slušne rozbehnutý, pôjdem do kopca krokom ?
Reply on: no.ev.di. #140740:
to ti nepomôže... aj na Apolle je delenie cyklisti/chodci a cyklisti si veselo lietajú po strane chodcov a v meste sa zvezú výťahom...
Reply on: 810zssk #140759:
Mňa to tiež otravuje, keď už tvrdíš, že "absolútne nikomu" to nevadí.
Reply on: luky133 #140758:
keď chcú ukončiť opravu v roku 2010 a METRO chce ešte dokumentáciu spodnej stavby a ide im to tempom aké vidíme, tak rok 2010 nevidím reálne ? keď dojdú klbáky z prvého a druhého tendra tak potom nech ten most rozoberú a bude dosť vozidiel na výlukové trasy. Takto sa stane akurát to, že opraví sa most, spraví sa električková trať a potom sa električka odstaví pri kompletnej rekonštrukcií bude odstavená električka. Dovtedy kým sa dostaneme k rekonštrukcií mosta, tak DPB už zníži stav kĺbových vozidiel a na náhradnú dopravu za električky ostane figa borová ?
Reply on: no.ev.di. #140757:
Prepac, ale absolutne nikomu to okrem teba nevadi, tak zrejme bude chyba u teba. Chodim tim denne a nie je ziaden problem.
Reply on: 810zssk #140754:
dokedy mieniš ignorovať návštevu u ušného? ? ty musíš byť hluchý, alebo máš vatu v ušiach ?
Reply on: JohnyButrel #140755:
Okno bez vysúvacích častí na vetranie
Ahojte, ak je tu niekto kto sa viac zaujíma o autobusy, tak tento príspevok je pre neho a budem velmi rád keď mi odpovie ?
Mám 2 otázky ohladom velkých Karos:
1) Odkedy má Karosa 1619 vymenené 3.okno za klbom oproti dverám? jediný autobus tohoto typu charakteristický zvukom a aj takýmto oknom bol doteraz 2635:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=27710&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=3557
1619 teraz:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=37367&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=3540

2) 2614 bol na prehliadke alebo nejakej oprave ❓ Minulý týždeň som si všimol, že nemá ten pekný zvuk pri rozbiehaní. Teraz hučí ako napr. 2621 2623 2629 2630 1606 1636 1639....(kalsický zvuk plyniakov) Ak niekto niečo vie, nech mi dá prosím vedieť. ďakujem
Reply on: no.ev.di. #140753:
Do kedy mienis otravovat s tymi smerovkami na Citelisoch (ktore mimochodom vobec nie su tak hlucne ako popisujes)???
http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/ked-zazvonim-je-zle-ked-nezazvonim-tiez.html?page_id=145659

Nechápem, že signalizačné pípnutie od cestujúceho pre šoféra, že sa chystá vystúpiť je oveľa rušivejšie ako to neustále pípanie zo smeroviek v Citeliste ? Prv než sa začnú šoféri vrieskať po cestujúcich, tak by mali pripomienky/návrhy na zmenšenie hlučnosti zvukových signalizácií adresovať príslušným osobám. Môžu vôbec mechanici DPB zasahovať do vozidiel aby upravili hlučnosť rôznych signalizácií vo vozidle?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.