teda ja sa priznám,že jazdím vždy po tej strane kde je taký kruhový zjazd, dúfam, že chodím správne. Z Petržalskej strany to je po pravej strane. Ak jazdím správne tak, potom sa zas chodci pletú tam kde majú byť bicykle ? minulý rok ešte tam dakomu pobehoval pes a teraz manévruj somár cyklista keď pred tebou je chlapík+baba+pes a zhora ide cyklista slušne rozbehnutý, pôjdem do kopca krokom ?
keď chcú ukončiť opravu v roku 2010 a METRO chce ešte dokumentáciu spodnej stavby a ide im to tempom aké vidíme, tak rok 2010 nevidím reálne ? keď dojdú klbáky z prvého a druhého tendra tak potom nech ten most rozoberú a bude dosť vozidiel na výlukové trasy. Takto sa stane akurát to, že opraví sa most, spraví sa električková trať a potom sa električka odstaví pri kompletnej rekonštrukcií bude odstavená električka. Dovtedy kým sa dostaneme k rekonštrukcií mosta, tak DPB už zníži stav kĺbových vozidiel a na náhradnú dopravu za električky ostane figa borová ?
2) 2614 bol na prehliadke alebo nejakej oprave Minulý týždeň som si všimol, že nemá ten pekný zvuk pri rozbiehaní. Teraz hučí ako napr. 2621 2623 2629 2630 1606 1636 1639....(kalsický zvuk plyniakov) Ak niekto niečo vie, nech mi dá prosím vedieť. ďakujem
Nechápem, že signalizačné pípnutie od cestujúceho pre šoféra, že sa chystá vystúpiť je oveľa rušivejšie ako to neustále pípanie zo smeroviek v Citeliste ? Prv než sa začnú šoféri vrieskať po cestujúcich, tak by mali pripomienky/návrhy na zmenšenie hlučnosti zvukových signalizácií adresovať príslušným osobám. Môžu vôbec mechanici DPB zasahovať do vozidiel aby upravili hlučnosť rôznych signalizácií vo vozidle?
Vylúčiť z prepravy za hrubé porušenie prepravného poriadku a ohrozenie bezpečnosti.
Konkrétne Článok 3 (Postavenie a povinnosti cestujúceho), bod 8:
"Cestujúci je povinný sa vo vozidle správať tak, aby svojím správaním neohrozoval bezpečnú a plynulú prepravu ostatných cestujúcich
(...)
Cestujúcemu nie je dovolené najmä
a) pôsobiť rušivo na vodiča pri výkone jeho služby,
b) požadovať počas jazdy od vodiča informácie,
c) zdržiavať sa na mieste, kde bráni vodičovi vo výhľade z vozidla,
d) vstupovať do kabíny alebo priestoru vozidla vyhradeného pre vodiča,
(...)
f) dávať alebo napodobňovať znamenia používané dopravcom v prevádzke MHD, uvádzať do činnosti návestné zariadenia dopravcu a používať zariadenia, ktoré sú určené na obsluhu
vozidiel a dopravných zariadení,
(...)"
zatiaľ poznám Solaris Trollino so štyrmi druhmi výzbroje: Trobus v Tychach, Ganz-Kiepe (neskôr zakúpený Škodou) v Budapešti a Debrecíne, DPO-Inekon v Ostrave a nakoniec Škoda v Jihlave. Všetko toto je Solaris Trollino, ale len to posledné sa označuje ako Škoda 26-27-28 Tr. To isté platí pre trolejbus na báze autobusu Irisbus Citelis. Iba ten s výzbrojou Škoda nesie označenie Škoda 24-25 Tr.
No ak sa tam dá dať aj diesel-agregát tak by to mohol byť ten jeden nový ks trolejbusu čo sa plánuje zakúpiť. By som ho aj prijal. Ale zase to by bola unifikácia vozového parku... Som osobne zvedavý kto sa zapojí do tendra na nákup jedného trolejbusu s diesel-agregátom. ? ?
ale najhoršie je to v minibusových linkách kde nieje kabína(IVECO) sa jednoducho vtrú.najvetšou drzosťou je keď tam vodičovi začnú premienať BUSE.aj dnes v 135-ke medzi vodičom a jedným deckom vznikol menší konflikt.miestami mi to pripadalo ako by sa hádali starí manželia. ?
luky133