Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Nechápem prečo DPB konečne nezjednotí to dopytové otváranie dverí. V električkách je to jasné, pri autobusoch je bordel. Odporúčam dopravnému podniku vydať manuál pre cestujúcich na obsluhu a používanie vozidiel MHD pre jednotlivé typy autobusov. Najprv chceli mať maximálne dve značky a teraz sa ich tu pohybuje hádam 8. Napomôžem si, ale najpraktickejšie boli staré Karosy a Ikarusy, kde sa dvere rozleteli okamžite a nie ako teraz, keď treba čakať celú večnosť.
Reply on: Emo #140597:
vždy existujú vodièi, ktorí nedodržiavajú predpisy a miestnu úpravu organizácie dopravy,
pri vysunutí zastávok do pravého pruhu a zastavovaní v ¾avom vytvorí sa na 2 - 3 miestach nezmyselná úprava, napr. pred križovatkou H.Melièkovej a Kresánkovej v smere z kopca, rovnako aj pri podchode, a to tak nad ním ako aj pod ním,
v skutoènosti sú na trase z DD do KV 2 miesta, kde treba chrániť výjazd zo zastávok ZŠ Majerníkova a Matejkova, v smere z KV na DD opäť 2 miesta - výjazdy zo zastávok H.Melièkovej a Matejkova,
tieto miesta sa dajú riešiť miestnou úpravou, podobnou tej, ktorá sa prijala na základe Ivanovho návrhu, na Šancovej, jednoducho sa vyznaèí zákaz zastavenia na úseku v dåžke zodpovedajúcej 2 parkovacím miestam a zabezpeèí sa zvýšený doh¾ad nad dodržiavaním zákazu spolu s odťahom,
Reply on: luky133 #140601:
a koľko nám vyvalil DPB za nálepky typu "toto vozidlo bolo kompletne vyčistené a vydezinfikované"? ?
Reply on: M3go #140612:
take nieco by malo byt vyhlasene za trestny cin...
Reply on: no.ev.di. #140611:
Ja keď sa na to pozerám tak na 100% je to spravené s rovnej kolajnice.
Ako sa môže niekomu podariť postaviť takto krivú trať? http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=47475&idt=u&idg=4091&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

...alebo je to vplyvom veku trate, či vytyčovaním osi trate od stromov (ako na Záhradníckej ? )?
Reply on: vlado13 #140594:
Aj to by bola možnosť, ale spomenul som riešenie, ktoré je štandardné v mnohých iných mestách, a ktoré má aj dodatočné výhody - napr. viac priestoru pre čakajúcich cestujúcich, ktorí si menej kolidujú s chodcami, plus stavebná úprava priestoru.
Reply on: vlado13 #140592:
OK, viem, že sa to nedá celkom porovnávať. Išlo mi o to, z hľadiska dopravnej záťaže tejto lokality, že v súčasnosti cestovaniu zo stanice a na stanicu dominuje MHD, prípadne taxíky, alebo aj malé množstvo krátkodobého parkovania IAD, alebo iba jazdy IAD "na otočku". Avšak, ako správne vravíš, to, čo sa tam plánuje, vytvorí pre IAD úplne iné, rozumej zásadne lepšie podmienky.
Pričom Ing. Mikuš sa neštíti tvrdiť, že projekt zlepší priepustnosť Šancovej, kvôli tomu, že sa zruší jedna svetelná križovatka (Šancová/Žabotova).
Inak na Žabotovej by som teda po realizácii tohto projektu bývať nechcel - tri prúdy áut vychádzajúce z nového magakomplexu - dopravané megalomanstvo v réžii IPR a úradníkov magistrátu.
Reply on: luky133 #140601:
Pockat, pockat a kde si nechal vsimne?
Reply on: Preßburg.Germane #140600:
Prosim ta ten prvy odstavec, to je co za blud? To ze autobusy tam maju mensiu ulohu znamena ze sa na nich ma viac setrit ci co?

Mimochodom, aj BA by musela nakupit NB kedze BN klbaky nie su.
Reply on: Ike #140603:
Tipujem že je to Bt a Bdt a v poslednom čase aj dosť B a Bee ? Ale to by sme mali diskutovat skor na vlaky.net
Reply on: luky133 #140601:
sak 5 za nalepky 20 za ... ?
Reply on: Ike #140603:
oprava: nevieTE MI ?
Zdravím, prepáčte mi OT, viem, že to nesúvisí s MHD, ale sú tu odborníci, ktorý to zaručene vedia 🙂 Nevieme ti povedať, aký železničný vagón sa najčastejšie vypravuje pre osobné vlaky v okolí Bratislavy a v akom počte? Ďakujem 🙂
Reply on: luky133 #140601:
Hlavne pri tak veľkom počte nálepiek by si na to dostal celkom slušnú zľavu
Reply on: MatejBA #140593:
25€ za jeden autobus? ? To si extrémne predražel... ? Ak by si dal DPB vyrobiť sériu nálepiek napr. v počte 1000ks (vždy sa nájde nejaký blbec čo by tu nálepku odlepil) tak by to vyšlo na trojdverové vozidlo pri počte 6 kusov o rozmeroch 15cm x 10cm na 3,24€ Za celú takúto 1000ks sériu by zaplatil 546,45€ ? Samozrejme tá cená platí len ak to bude nálepka napr. s modrým podkladom a bielym písmom a nie nejakou super grafikou, ktorá by bola aj tak zbytočná. Tu si môžem prepočítať cenu: http://www.lacnenalepky.sk/nalepky/nalepky.php
Preßburg.Germane

Preßburg.Germane

Ešte k SOR lebo je tu o tom viac.
OK. SOR nakúpila vo veľkom Praha aj to prevažne lepšiu verziu NB. Tam by som to ani tak nezazlieval lebo aspoň podporili domácu výrobu a trh. Ale v Prahe autobusy zďaleka nie sú tak nosný dopravný prostriedok, v centre mesta nie su ani k videniu. Praha si može dovoliť šetriť na autobusoch lebo Výrazne obnovuje a rozširuje Metro taktiež električkovú sieť + nové vozidlá. Takže argument musíme na autobusoch šetriť je obstojný v prahe obstojný.
A Bratislava čo? ZA 20rokov nepribudol jediný meter koľajníc. Električky čo boli dodané ako nové sú už značne zastaralej koncepcie.
Trolejbusy - naveľa naveľa vybudovanie trate na Dlhé Diely a pouhých 7 vozidiel odpovedajúcim súčasným trendom.
Takže v tomto dokopy nič, ťarcha je nechaná len na autobusoch a ešte aj tam je problém slušné vozidlá kúpiť.
Preßburg.Germane

Preßburg.Germane

Reply on: Emo #140564:

Pípanie smeroviek, tak myslím, že toto je to najmenej -veď stačí prerušiť kontakt - odšróbovať káblik od reproduktora. Alebo sa s touto banálnou požiadavkou obrátiť na výrobcu aby to sám upravil.
Preßburg.Germane

Preßburg.Germane

Reply on: Emo #140563:
Rozdiel je hlavne v dizajne. A vzhľadom na to, že MHD je výrazný mestotvorný prvok, tak by aj vzhľad nemal byť zanedbateľný. A nemal by byť v obzvlášť v meste ktoré by malo byť výkladnou skriňou SR.
Ako od SOR rad NB by som ešte zniesol za podmienky, že typu NB18 by ostránili aj ten zásadný nedostatok spomínaný v #140566.
A čo sa týka typovej rady BN, nech sa na mňa nikto nehnevá ale po dizajnérskej stránke je to príšernosť na kolečkách. To dizajnér mohol aspoň tú nerovnosť strechy prekryť nejakou lištou aj to kosodĺžnikové okno inak poriešiť. Však preboha to priam uráža dobrý vkus.
Ako zase musím uznať po stránke funkčnosti tým autobusom nič nechýba ale predsa aj keď si niekto vyberá súkromne auto tak pozerá aj trochu na vzhľad nie len na cenu.
Reply on: vlado13 #140594:
Bol by to hazard. Vždy sa nájde dáky trtko, čo serie na predpisy. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.