Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #140590:
Najvhodnejsie by bolo asi spravit podobnu akciu ako v minulosti pri elektrickach a nainstalovat jednotny styl otvarania dveri (idealne s tym ze to tlacidlo by zaroven fungovalo ako znamenie) na B741 CNG, SOR B/BN, Solaris, Capacity, Tedom, Citelis a solo Citaro.. skratka vsetky vozy kde je potencial ze budu este dlho v BA jazdit (okrem minibusov, tam to netreba) a potom tak objednavat aj nove vozy.. lebo ten BA system je strasny bordel.
Reply on: no.ev.di. #140588:
Antisor nie, ale antidpp pokial viem ano. Takze opat nic objektivne 😛
Reply on: ivanbuto #140556:
ak by zastavovanie v ľavom pruhu malo byť progresívne, nie je potrebné budovať zastávkové mysy, postačí úprava ako pri električkových zastávkach - vyznačiť zastávku na vozovke, pri takých zastávkach autá musia počkať za vyznačenou zastávkou, bolo by vhodné doplniť zákon, aby vodiči mali jasno, že (t)bus na takej zastávke nesmú obchádzať sprava, ak má otvorené dvere, resp. pokiaľ nemá dvere zatvorené a niet pochýb, že ľudia opustili miesto vyznačené na vozovke
Reply on: TeBeCe #140590:
kebyze by niekoho napadlo kupit nalepky ako do 25Tr tak by bolo po probleme ? Napad za 25€ za 1 bus ...
Reply on: ivanbuto #140555:
to by bolo porovnávanie dvoch úplne odlišných režimov,
navrhnutý je segregovaný s mimoúrovňovým križovaním v troch dôležitých miestach,
samotná stanica nevybaví ani jedno auto, ide asi o kapacitu obslužných úsekov pre administratívne centrá, obchodné centrum a hotel,
pri jednom prejazdnom profile 40 tis./24 hod. znamená auto každé cca 4 sekundy pre každý smer, záleží čo s čím Ballo alebo niekto iný sčítal, po ukončení výstavby by mali byť pre IAD parkoviská s kapacitou 2000 miest (tak sa Ballo v minulosti vyjadril, možno je užzmena), to by denne mohlo dať cca 20 000 vjazdov a výjazdov, to bude tých Ballovych 40 tis.,
zámer vybudovať toľko parkovacích miest je v protiklade s verejným záujmom - maximalizovať prepravné výkony MHD, namiesto toho, aby sme nútili ľudí používať MHD alebo taxíky (čo na to majú), dáme súhlas na ďalšie vťahovanie IAD do takého uzla,
zastávku na Šancovej musia posunúť až do križovatky s Murgašovou, čo výrazne ovplyvní ľavé odbočenie do Jelenej, možno ho bude treba z bezpečnostných dôvodov zrušiť, niektoré jednosmerky (Holekova, Bukureštská, Jelenia) by bolo lepšie otočiť,
dopravnú situáciu treba vnímať a posudzovať komplexne, aj s ohľadom na možný vývoj, ak po Šancovej denne prejde cca 60 tis. áut, z toho cca 3 tis. – 5 tis. (bez MHD) v súvislosti s prevádzkou na hl. stanici a cestovaním z nej, tak z hľadiska počtu jázd hrozí nárast o viac ako 50 %,
podľa návrhu ÚP Z CMO severovýchod postupne s dobudovaním jednotlivých blokov zóny sa predpoladal nárast zaťaženosti rozhodujúcich komunikácii (Pražská, Šancova, Žilinská, Mýtna a Radlinského) v roku 2010 na 120 % stavu v roku 2005, rok 2009 túto kvantifikáciu už prekonal, pre rok 2020 sa uvádza nárast až na 200 % stavu v roku 2005, ak to bude iba 250 % môžeme si pogratulovať, aj z tohto pohľadu sú niektoré aspekty stavebného zámeru I.P.R nevyhovujúce a pre život v okolí hl. stanice neprijateľné,
Reply on: Karosa2631 #140574:
podľa mňa by na 31/39 stačilo posilniť interval na 5min počas špičky, čiže by L31 jazdila každých 5-10min počas špičky, tak aby so spojmi L39 vytvorili interval 5min. Ja by som Capacity dal určite hlavne a najmä na 21,68,93 a 98. Na L68 to je síce trochu diskutabilné lebo, tam je naplnenosť ovplyvnená tým, že autobusy pri ceste z centra vytvárajú dakedy dvojičky, takže jeden ide plný a za ním hneď poloprázdny. Takisto na L95 niekedy ide plný voz a niekedy úplná pohoda, ale večer po 19:00 do 20:00 je mierne na prd interval, v tom čase by sa hodilo o 2-3 spoje navyše.
Aktualny priklad pouzivania dopytu v Tedome 1104 na L32: pred zastavkou na znamenie cestujuci stlaci stopku. Vozidlo zastavi a vsetci cakaju. Po chvili cestujuci zvoni druhykrat. Nic. Potom cestujuci zozadu krici "vsak som stlacil". Vodic reve "stlac este raz". Cestujuci nechape. Nakoniec vodic otvori vsetky dvere. Krasa...
Reply on: Karosa2631 #140568:
to bude vyzerať riadne debilne keď na jednej strane DPB nakúpi 40 predražených slonov a na druhej strane bude žgrlošiť na najväčšom tendri ?
Reply on: M3go #140566:
však určite ten článok nepísal nejaký anti-SOR-ista ako ja, takže to bude pravda. A vraj tá "diera" v kĺbe nie je jediný kix na tých SORoch.
Reply on: c 744 #140562:
to je pravda, okrem toho je žltá strašne pekná a príjemná farba ☺
Reply on: luky133 #140578:
zatial nic nezrusili a aj v tychto chvilach tam vyberaju.
Reply on: Mike #140584:
jazdili...
Reply on: Karosa2631 #140574:
Aha na k-reporte. A kto to tam napísal? Záhradník? Derkay? Riadieľ divízie autobusy? Či vedúci odboru informatiky a kordinácie dopravy?
Ja som tiež čítal tieto linky v súvislosti s capacity ale predtým dotyčný autor napísal slová "bol by som rád keby zajdili" na 68 a 83...
Reply on: M3go #140566:

Což je samozřejmě mýtus vyvolaný pouze šotouši.
Reply on: Emo #140581:
Parkrat hej ale tato situacia vznika len pocas rannej spicky. pocas celeho zvysku dna to jazdi tak primerane vytazene. Staci tam normalny klbak a zmensit interval v rannej spicke.
Reply on: c 744 #140570:
"Na 68? cooo? Vsak to je totalna hovadina davat tam Capacity."

Ešte si nestál v 68 na schodoch, že? ?
Reply on: 810zssk #140579:
To ti neviem povedať začal s tym jeden Pražský vodič. Takže sa to netýka prototypu čo mal po bokoch dieri 🙂
Reply on: M3go #140566:
Isto? Neopravili to?
Reply on: M3go #140576:
Kačica to nieje, sám som sa viezol v NB18 a išiel som do kĺbu a mal som problém nohu udržať aby mi tam nepadla.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.