SOR-ky na L50 :
Je fajn, že L50 má konečne NP vozidlá, ale napadla ma otázka na jednu problematiku, vzhľadom na to, že sa na L50 vyskytujú aj vozidlá typu SOR 10.5 BN. Nieže, by mi to vadilo, veď rozdiel v kapacite medzi SOR 10.5 BN a Citelisom je zanedbateľný, ale čo sa stane ak sa stretnú dve SORky na Starom moste?! Údajne dve SOR-ky popri sebe na Starom moste neprejdú. Či je maximálne jedno poradie na L50 SOR alebo sú nasadzované, tak aby sa míňali inde ako na Starom moste?
Na 74 nie sú diery za cenu toho že na 77 sú diery Počas prestávok na L74 spraví kolo na nej voz z L77.
Prestávky na l. č. 67 a 87 sú zabezpečované vozidlom naviac ktoré robi striedavo jednu a druhú linku z Astronomickej... keďže ale spraví na oboch max. dve kolá dotyčný voz (a vodič) majú dosť krátku službu...
nepoznám moc pomery v iných DP ktoré robia obsluhu v porovnateľných mestách, ako napr. Ostrava alebo Brno. Ako sa tam stavajú k linkám s redším intervalom. Napr. si zober, že aj L74 a 87 majú podobný interval ako 57, resp. 77 (až na to sedlo pri L87) a nemajú tam diery...
Ked som sa pred mesiacom pytal mojho otca, koho bude asi volit tak som skoro padol na rit. Nastastie som mu povedal, co ten clovek "spravil" pre Bratislavsku dopravu a tak som ho presvedcil zvulit inu moznost. V com to je, ze ho bude volit tolko ludi?
Nech mi to neznámy autor sci-fi vízie na rok 2010 odpustí, ale nemôžem odolať, aby som nepridal malý futuristický dodatok:
Na jar 2010 Prznislav Závratník posmelený tým ako ľahko mu prešiel predaj podielov v Refáre, dospel k uzáveru, že okrem reklamy na vozidlách aj cestujúci vo vozidlách sú brzdou nosného podnikani otravného podniku a treba ich predať. Hoci tento svoj nápad nikde nezverejnil, hneď na druhý deň za ním prišla jasnovidecká outdoorova spoločnosť PigPrd s ponukou mimoriadne výhodnou pre OPB.
Keďže žmýkanie peňazí z cestujúcich má svoj strop a už by iba stagnovalo, navrhol PigPrd, by ich OPB vozil zadarmo a oni sa už postarajú o to, aby žmýkali peniaze z ľudí ináč. Napr. vyšlachtením vysoko uvedomelého cestujúceho novej generácie, ktorý si riadne kúpi SMS lístok, ale pôjde pešo.
Otravný podnik by sa potom mohol nerušene sústrediť na svoj core biznis, ktorým by bol nákup autobusov narozličnejších druhov v rokovacích konaniach bez zverejnenia, vylepovanie nálepiek o ich generálnom čistení a obliekanie vodičov.
Poznámka: Akákoľvek podobnosť s existujúcimi osobami alebo spoločnosťami je úplne náhodná.
Veď to. Odhliadnuc od toho že display na Molecke ukazuje blbosti a 135 nechodí až tak do odľahlých oblastí ako skôr poza paneláky, aby ľudia nemuseli ísť na MHD zastávku, ako inde Ba 400 m ale 50 m, všetko čo píše, že zaviedol je síce pekné, ale škoda že za tú cenu MHD v ostatných častiach BA takmer stagnovala. Jedine ešte starosta DNV môže machrovať s Tedomami a Shitelismi a ešte nájdeme Citelisy aj na L50..
a Eto vsjo. Dnes napr 53/1 2719 ?
no.ev.di.
Je fajn, že L50 má konečne NP vozidlá, ale napadla ma otázka na jednu problematiku, vzhľadom na to, že sa na L50 vyskytujú aj vozidlá typu SOR 10.5 BN. Nieže, by mi to vadilo, veď rozdiel v kapacite medzi SOR 10.5 BN a Citelisom je zanedbateľný, ale čo sa stane ak sa stretnú dve SORky na Starom moste?! Údajne dve SOR-ky popri sebe na Starom moste neprejdú. Či je maximálne jedno poradie na L50 SOR alebo sú nasadzované, tak aby sa míňali inde ako na Starom moste?