a kam ju mám podľa teba priložiť? VŠ hotovú nemám a prax v odbore nemám tiež, tak čo môžem?! Nerobil som to, ale ceny by som nemenil. Neviem prečo. Ale pozriem si teda aké ceny sa plánujú, aj keď som videl len prázdnu tabuľku s rôznymi typmi lístkov bez uvedených cien. Ak čakáš odomňa nejaké sumy odvodené zo vzorcov, ktoré ja nenám šancu poznať, tak ťa sklamem. Ak čakáš nejaké laické trafenie sa do primeraných cien, tak sa o to môžem pokúsiť. ?
možno dôvod jasať, že konečne po zbytočnej L135,36 a predimenzovanej L133 prišla racionálna L139 ? ...jasám aj ja, že sa takáto linka zaviedla. L135 akurát čo dokázala, že po Kuklovskej a Šaštínskej môžu jazdiť minibusy oproti sebe, takže by L35 mohla mať kľudne otočku cez Púpavovu a späť, obslúžiť Veternicovú a Hlaváčikovu (aj keď neviem načo ? ) a potom Beniakovu, Nad Lúčkami, J. Stanislava, Beniakovu a konečná - KUKLOVSKÁ. Tie magorizmy cez L. Sáru a Líščie údolie v podobe L135 sú dobrá skrachovanosť teda. L36 ani nepotrebuje komentovať, možno len ku cti jej slúži, že obsluhuje konečne dlho ignorované Polianky, ale myslím, že prednostne je L36 zavedená kvôli úplne niekomu inému ako ľuďom, ktorí sa tam potrebujú dostať... Totálne "bingo" je zdvojnásobnená kapacita na L133. Zatiaľ čo sa inde cestuje sardinkovým systémom, DPB má toľko vozidiel, že si môže dovoliť takýto luxus... len prečo práve pre jednu jedinú m.č. to už málokto vie. ?
dobre, beriem späť moju poznámku vzhľadom na víkendovú premávku, ale... Ja som navrhoval električkovú linku na ZP v intervale 8min počas pracovných dní a za to som zožal kritiku, lebo vraj tam je potreba 10spojov za hodinu... takže vyjadri sa k tomuto aj prosím ťa. Ja do tej oblasti nechodím. Nemám to teda ani zmapované.
Takže mudrovať áno, ale priložiť ruku k dielu ani náhodou. Aspoň by si mohol tie svoje fantasmagórie prezentovať aj niekde inde ako na fóre.
A aby som nezabudol, stále čakám na to porovnanie tvojho návrhu zón s dopadom na ceny pre cestujúcich. ?
V dnesnych spravach TVBA (uz je to na webe) je prispevok o novych autobusoch Citelis v DNV. Vraj nahradili 17-rocne autobusy. Hlavne ze od zaciatku roka tam premavali najskor nove SORy 10.5, potom nove TEDOMy, potom opat chvilu SORy 10.5 ? Pribeh Dlhe diely part 2 ?
Pokiaľ viem, tak novostavby #2649 a #2650 maju zdvihnuty podvozok, podobne ako niektore armadne 956 (čo chodia do Tatier na "karantenu" prišelcov z misii, napr. Irak, Kosovo, Cyprus...)
Ja to môžem JE... z vysoka celú MHD a DPB! načo si ničiť nervy tými imbecilmi ? nemajú už beztak MIDIbusy kam nasadzovať ale nové linky budú robiť a na 151 a 180 budú zbytočne SORky ?
Vo vedľajšom fóre sa písalo, že zatiaľ to vyzerá tak, že pomaly každé vozidlo je iné. ?
Ináč k tej 139. Neviete či an nej bude premávať niečo takéto http://blog.sme.sk/blog/1601/26402/_b-autobus.jpg ? resp. http://www.veteranbus.sk/wp-content/uploads/2009/04/canada_bus.jpg ? ? Lebo pokiaľ viem v tejto časti (nakoľko nebola alebo ešte stále nie je vysporiadaná) je jedna z najhorších ciest v Bratislave. Každých 10cm je zaplátaná, niekde je len deravá, rozpadnutá, svetlá nesvietia lebo nepatria mestu takže sa o ne Siemens nemôže starať (či ako to bolo pred pár rokmi).
Je vôbec možné sa dostať z Botanickej ulice na Svrčiu? Lebo je to jediná možnosť ako sa dostať na Staré grunty najrýchlejšie z KV, ale neviem či by sa tam zmestil klasický autobus. Ak áno tak prečo tade nepresmerujú L32 a bolo by tak spojenie Hl.st. - SÚ celotýždenne, pričom by tam mohli jazdiť aj posilové vložené spoje.
našiel sa jeden čo by to aj chcel robiť ale povedali mu, že momentálne sa kurzy neotvárajú či čo... mne to tak reprodukoval. Asi majú šoférov na električky dosť. Vôbec keď máš Béčko, tak musíš absolvovať znova skúšky na D a jazdy nie, takže si platíš zas autoškolu? Alebo dá sa na autobus aj s C ísť s tým, že u DP sa dá VP rozšíriť na skupinu D?
arzen