Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
V 7957 je datum: 2079-10-26 ? ? ?
Reply on: luky1 #139023:
pocuj, tym zahradnikom si nejak posadnuty, nejsi nejaky protikandidat na zupana? Bajan, mozno Beno, ci Freso? ?
Reply on: halabala #139009:

Bol to práve "dobrý záhradník", kto pred dvoma rokmi presadil dobre rodiaci storm RECAR (=reklama na vozidlách) zo záhradky DPB do záhradky spoločnosti BigBoard. Predaj podielov (bez súťaže!) zdôvodnil tým, že možnosti DPB na ďalší rozvoj podnikania v RECARe už dosiahli strop a iba by ďalej stagnovali. A tak máme, čo záhradník chcel: možnosti reklamy už nestagnujú a nemajú strop. Máme jej v MHD plné oči a uši a hlavne plné zuby... RECAR sa stal najväčším sprejerom v meste. Kam sa hrabú amatérske grafiti, proti ktorým sa inštalujú drahé kamerové systémy, na to, čo predvádza predaná dcéra RECAR zvonku na vozidlách? Akurát DPB už z toho biznisu nemá toľko, koľko mohol mať, keby dcérsku spoločnosť nebol predal. Ozaj, ako by ste nazvali toho, kto predá vlastnú dcéru? Mňa žiaden slušný výraz nenapadá...
Reply on: S499.1023 #139016:
Je to v návrhu nového stavebného a technickom poriadku dráh § 59 odsek 5:"Trolejbusová dráha nesmie krížiť železničnú dráhu v jednej úrovni vtedy, ak železničná dráha je elektrifikovaná. "
Reply on: S499.1023 #139018:
Ale trolejbus nemôže potom prejsť ani od Súhvezdnej na Hradskú cez Vrakunskú, lebo by opäť musel prechádzať cez dvojkoľajné priecestie a 25kV 50Hz... A vďaka miestnym pomerom si neviem predstaviť ani predĺženie električky do Vrakune niekde v osi Vrakunskej cesty, keďže aj voľné parcely sú tam zastavané a z východnej časti oblasť lemuje železničná trať 131. Čiže po Trnavskej ceste (ak tam bude zavedená trolejbusová doprava) pôjde akurát tak L39 s 20min intervalom - hovorím o úseku Tomášikova - Súhvezdná.
Reply on: Papyr #139003:
Z tých troch koľají sú elektrizované len dve. Technicky žiaden problém - vo Švajčiarsku je hafo krížení 600 V ( 15 kV. Otázka je len to, čo si písal - či to na du.nč.o.-m požadovanom mieste vôbec potrebné.
Reply on: Mischo1 #139010:
podľa mňa by bolo najlepšie keby sa postavila trolejbusová trať od Botanickej po nábreží a po Staromestskej. Na túto trať by sa napojila trať cez Mlynskú dolinu a na Staré grunty, ktorú by využívali L31 a 32. L32 by tak spájala Dlhé diely - Molecovu - Staré grunty (aj za internátmi) - Kramáre - HL.ST. a kľudne by v trase Hl.st. - Kramáre - Slavičie údolie mohli jazdiť niekedy posilové t-bus spoje ?
Reply on: AAA #139005:
Tak sa to nikdy nerobí. Nakoniec, to kríženie tam aj tak nebude, keďže nie je problém viesť trolejbus inakade. Ale technicky to nie je problém.
Reply on: halabala #139009:
spolužiačka raz videla nejak neskoro večer na Obchodnej električku a na transparente práve bežal nápis "POSLEDNÚ HODINU, NIKDY NEVIEŠ..." vraj ju zrazu chytil riadne nepríjemný pocit, že čo to je za "vtip" ? ? ? ak vieš čo myslím... keď v nejakých tých psycho filmoch zrazu na transparente nejakého prístroja prebehne niečo čo tam byť rozhodne nemá a danej postave sa dačo stane alebo ona sama spraví niečo psycho.
Reply on: AAA #138974:
Prečo?
TO MALO BYŤ : TOPÁNKY NEDOSTAŤ V OBUVI , V MLIEKARNI NEDOSTAŤ MLIEKO....... ?
Reply on: halabala #139009:
ono to v origináli (ak si to dobre pamätám) znelo: "pozor-reklama. kde dostať kúpiť topánky? - v predajni obuvi - teda nie v mliekárni? - nie, topánky dostať kúpiť v predajni obuvi" (L&S)
Reply on: Ike #139012:
v susednom fore sa to spomina uz dost dlho 🙂
Reply on: halabala #139009:
to si robíš srandu nie?
No ako tak pozerám tu kandidáturu Záhardníka, zobral to asi dosť vážne. Pokiaľ viem, je jediný kandidát, ktorý má aj vlastnú pesničku a dokonca od Rytmusu pod názvom Poď voliť... ?
Reply on: no.ev.di. #138992:
Od začiatku to bolo tak že kompetentný z DPB chceli ušetriť peniaze, ale keby nevymýšlali a poriadne investovali mohli by z DD mať prepojenie z mestom(molecova- Patronka) a teraz by sme sa tu nemuseli hadať o tom že DD majú lepšiu dopravu, 25tr-ky už dávno mohli nahradiť tambusy, v počte 12 kusov by vystačili na linkách 32,33,133 plus nejaké to posilnenie L133 v ranných hodinách sorom.
Vsimli ste si niekto tie nove reklamy, ktore bezia v elektrickach priamo v "zobrazovaci" zastavok? Som najprv nechapal, co ma znamenat, ze "Pilcherova je uz doma", aj som cakal, ze to ohlasia ako dalsiu zastavku 😉, resp. ze nejaky ftipalek si robi srandu ale po dalsej reklame (nieco ako "Doma na vas caka romantika") mi to trklo... tolko reklam ako v bratislavskej mhd nie je asi nikde na svete. Akoby nestacilo to, ze uz nevidime z autobusu za seba na autobus za nami, z okna hladime cez nejaku nalepku, drzime sa drziakov od tatrabanky, lcd monitory ukazuju ponuku RECARu, este aj toto. Naozaj uz chyba iba hlasova reklama - napr. "pozor. mlieko dostat v mliekarni. nie v predajni obuvi" (ale na tom by sa dalo aspon zasmiat).
Reply on: kacka #139007:
... 5 metrov ... ?
http://www.aktuality.sk/clanok/148627/nemecko-turistku-presla-elektricka/?hash=26b8ccb656cf9bdb1eb271e86d9da2c6&i9=e4fe764e7b75

taketo veci nepochopim. aj napr u nas na obchodnej. ludia su schopni prejst aj 5 metrou pred prichadzajucou elektrickou a potom to dopadne ako v nemecku. ?
Reply on: AAA #139005:
no trolejbusy by tam izolovane useky nemali, lebo by bola v tom useku bez prudu prave zeleznica. V PO je tiez mrtvy bod na zeleznici nad krizenim v useku cca 15 m hore dole.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.