haha tak dobre som sa uz dlho nezasmial, pan BZ a pan D. vypotili zo seba, ze by mohla byt MHD v BA bezplatna a na jar by sa to mohlo skusobne zaviest na jeden mesiac ? ach jaj to aby boli volby kazdy mesiac ? ? ? ?
Súhlas. Minule som v autobuse videl mladého chalana, čo používal taký "ďalekohľad" a držal sa práve vpredu aby videl na informačnú tabuľu. Samozrejme zhodou okolností ukazovala o 3 zástavky menej tak som ho upozornil. Až vtedy som pochopil dôležitosť tohto informačného systému a teraz je mi až do plaču, keď počúvam o tejto nanajvýš trápnej forme reklamy.
a autorovi je tiez zname, ze keby toto poslal na mail DPB, tak by mu nikto neodpisal, lebo vsak naco by z DPB niekto niekedy na nieco odpisoval??? aj ked im to stanovuje zakonna lehota??? ale ved komunikacia s obcanmi je na vysokej urovni, vsak pan B.Z....alebo rovno zablokujeme prijmanie mailov z @imhd.sk, alebo nejakym inym sposobom sa vyhneme tomu, aby sme museli vysvetlovat nase absolutne zle kroky, alebo si vypoculi coilen jednu prpomienku na nasu adresu......
uz to vidim: vsetky linky BID budu mat prestupny terminal na Molecovej...ale nie..ved to by museli DDckari prestupovat...radsej az na Kuklovskej...no ale to uz je mimo hlavnu temu...
Milý DPB.
Ako iste viete, vo vašich vozidlách máte informačný systém. Čo však zrejme neviete je, že informačný systém má informovať. Informovať znamená poskytovať informácie. V prípade vozidiel MHD by mal informovať o trase, prípadne ďalších záležitostiach súvisiacich s MHD ako napr. prestupy. Rozhodne nie o tom, že ma doma čaká láska.
Nie je to tak dávno čo ste nasadili novú verziu informačného systému na vnútorných paneloch. Myslím, že 90% cestujúcich uzná, že táto zmena bola jednoznačne smerom vpred.
Rovnako si myslím, že 90% cestujúcich si už zvyklo, že žiadna dobrá zmena dlho v DPB nevydrží. A tento prípad to len dokazuje. Uvedomujem si, že reklama prináša fajn peniaze a akceptujem ju, ale toto všetkými smermi prekračuje hranice. Myslím si, že už CVR cez okná dostatočne znepríjemňuje cestujúcim prepravu (a cestujúci sú Váš hlavný zákazník, bez ohľadu na príjmy v porovnaní s reklamou vzhľadom na to, že ide o mestskú firmu), ale toto už prekonáva všetky hranice.
Keď už tak veľmi túžite mať reklamu na informačných systémoch, prosím. Ale zavolajte si niekoho schopného (pardón, zabudol som... vy schopných ľudí radšej vyhadzujete, lebo moc vytŕčaju z priemeru, že?) nech Vám to naprogramuje tak, že reklama sa bude striedať so všetkými relevantnými údajmi o trase (nasledujúca zastávka, nácestné zastávky, smer) a nerobte to takým diletantským spôsobom, že len v paneli zmeníte zastávku Ursinýho na DOMA ťa čaká láska, odstránite "lízatko" a hurá ide sa. V opačnom prípade ste rovnaký diletanti ako ten systém čo zavádzate.
(Autorovi je známe, že toto nie je stránka DPB. Autorovi je však tiež známe, že vedenie DPB túto stránku číta veľmi rado...)
to je teda líška... nech obháji posilnenie L133 na dvojnásobok, bordel v prerozdelení autobusov medzi vozovne... a rekonštrukcia tunela je mimochodom veľmi potrebná aj pre jeho milovaných Karlovešťanov, ktorým tadiaľ chodia linky 1,5 a 9.
Neviem o akých rozhodnutiach hovorí a o akej bolesti po daných rozhodnutiach. Jediný kto má bolesti sú ostatní cestujúci, ktorý si odnášajú bordelárstvo vo vedení DP. To čo robí pre KV to sa dá nazvať aj rozhodnutiami? To je čisté amatérstvo. ?
Zabudol spomenut velmi popularne a v mediach prezentovane hlbkove generalne maximalne uplne totalne najviac najsuper ucinne cistenie vsetkych vozidiel MHD...
Bol to práve "dobrý záhradník", kto pred dvoma rokmi presadil dobre rodiaci storm RECAR (=reklama na vozidlách) zo záhradky DPB do záhradky spoločnosti BigBoard. Predaj podielov (bez súťaže!) zdôvodnil tým, že možnosti DPB na ďalší rozvoj podnikania v RECARe už dosiahli strop a iba by ďalej stagnovali. A tak máme, čo záhradník chcel: možnosti reklamy už nestagnujú a nemajú strop. Máme jej v MHD plné oči a uši a hlavne plné zuby... RECAR sa stal najväčším sprejerom v meste. Kam sa hrabú amatérske grafiti, proti ktorým sa inštalujú drahé kamerové systémy, na to, čo predvádza predaná dcéra RECAR zvonku na vozidlách? Akurát DPB už z toho biznisu nemá toľko, koľko mohol mať, keby dcérsku spoločnosť nebol predal. Ozaj, ako by ste nazvali toho, kto predá vlastnú dcéru? Mňa žiaden slušný výraz nenapadá...
Je to v návrhu nového stavebného a technickom poriadku dráh § 59 odsek 5:"Trolejbusová dráha nesmie krížiť železničnú dráhu v jednej úrovni vtedy, ak železničná dráha je elektrifikovaná. "
Ale trolejbus nemôže potom prejsť ani od Súhvezdnej na Hradskú cez Vrakunskú, lebo by opäť musel prechádzať cez dvojkoľajné priecestie a 25kV 50Hz... A vďaka miestnym pomerom si neviem predstaviť ani predĺženie električky do Vrakune niekde v osi Vrakunskej cesty, keďže aj voľné parcely sú tam zastavané a z východnej časti oblasť lemuje železničná trať 131. Čiže po Trnavskej ceste (ak tam bude zavedená trolejbusová doprava) pôjde akurát tak L39 s 20min intervalom - hovorím o úseku Tomášikova - Súhvezdná.
Z tých troch koľají sú elektrizované len dve. Technicky žiaden problém - vo Švajčiarsku je hafo krížení 600 V ( 15 kV. Otázka je len to, čo si písal - či to na du.nč.o.-m požadovanom mieste vôbec potrebné.
podľa mňa by bolo najlepšie keby sa postavila trolejbusová trať od Botanickej po nábreží a po Staromestskej. Na túto trať by sa napojila trať cez Mlynskú dolinu a na Staré grunty, ktorú by využívali L31 a 32. L32 by tak spájala Dlhé diely - Molecovu - Staré grunty (aj za internátmi) - Kramáre - HL.ST. a kľudne by v trase Hl.st. - Kramáre - Slavičie údolie mohli jazdiť niekedy posilové t-bus spoje ?
spolužiačka raz videla nejak neskoro večer na Obchodnej električku a na transparente práve bežal nápis "POSLEDNÚ HODINU, NIKDY NEVIEŠ..." vraj ju zrazu chytil riadne nepríjemný pocit, že čo to je za "vtip" ? ? ? ak vieš čo myslím... keď v nejakých tých psycho filmoch zrazu na transparente nejakého prístroja prebehne niečo čo tam byť rozhodne nemá a danej postave sa dačo stane alebo ona sama spraví niečo psycho.
ono to v origináli (ak si to dobre pamätám) znelo: "pozor-reklama. kde dostať kúpiť topánky? - v predajni obuvi - teda nie v mliekárni? - nie, topánky dostať kúpiť v predajni obuvi" (L&S)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023