No ako tak pozerám tu kandidáturu Záhardníka, zobral to asi dosť vážne. Pokiaľ viem, je jediný kandidát, ktorý má aj vlastnú pesničku a dokonca od Rytmusu pod názvom Poď voliť... ?
Od začiatku to bolo tak že kompetentný z DPB chceli ušetriť peniaze, ale keby nevymýšlali a poriadne investovali mohli by z DD mať prepojenie z mestom(molecova- Patronka) a teraz by sme sa tu nemuseli hadať o tom že DD majú lepšiu dopravu, 25tr-ky už dávno mohli nahradiť tambusy, v počte 12 kusov by vystačili na linkách 32,33,133 plus nejaké to posilnenie L133 v ranných hodinách sorom.
Vsimli ste si niekto tie nove reklamy, ktore bezia v elektrickach priamo v "zobrazovaci" zastavok? Som najprv nechapal, co ma znamenat, ze "Pilcherova je uz doma", aj som cakal, ze to ohlasia ako dalsiu zastavku , resp. ze nejaky ftipalek si robi srandu ale po dalsej reklame (nieco ako "Doma na vas caka romantika") mi to trklo... tolko reklam ako v bratislavskej mhd nie je asi nikde na svete. Akoby nestacilo to, ze uz nevidime z autobusu za seba na autobus za nami, z okna hladime cez nejaku nalepku, drzime sa drziakov od tatrabanky, lcd monitory ukazuju ponuku RECARu, este aj toto. Naozaj uz chyba iba hlasova reklama - napr. "pozor. mlieko dostat v mliekarni. nie v predajni obuvi" (ale na tom by sa dalo aspon zasmiat).
taketo veci nepochopim. aj napr u nas na obchodnej. ludia su schopni prejst aj 5 metrou pred prichadzajucou elektrickou a potom to dopadne ako v nemecku. ?
no trolejbusy by tam izolovane useky nemali, lebo by bola v tom useku bez prudu prave zeleznica. V PO je tiez mrtvy bod na zeleznici nad krizenim v useku cca 15 m hore dole.
Podľa môjho názoru je kríženie 600 V js a 25 kv 50 Hz na mieste kam by to dal dunčo hazardovanie, najmä pokiaľ by tam trolejbusy mali v miestach kríženia izolované úseky.
v Prešove kríženie elektrického vlaku a trolejbusu síce je (2x), ale na železničnom napätí 3 kV, nie na napätí 25 kV, na jednokoľaji, nie na trojkoľaji, a hlavne, iniciátorom stavby (a tým pádom aj výnimky zo zákona) boli v Prešove železnice, nie DP.
Technicky by sa dalo kdečo, otázka je, či sa to oplatí a či to povolia.
lepšie ako nič... či je podľa teba lepšie na DD ťahať ako náhradu 15Tr-ku, ale poslať tam autobus? Síce... keď sa na to tak pozerám, tak t-bus trať na DD boli akurát tak vyhodené peniaze. Namiesto toho sme si mohli počkať na príchod Chruňa Z. do DPB, ten by za ušetrené peniaze objednal rovno 30-40 Tedomov na prenájom a všetko by mohlo jazdiť na DD ?
čoby agregát na L32, ale problém je už len samotnú L33 zabezpečiť, o to tu ide na L32 malo vždy čo jazdiť, síce nie vždy to bolo v dobrom stave... vypadne jeden-dva trolejbusy a už treba ťahať 15TR na DD, keby boli namiesto SORiek BN 9.5 tie 25Tr-ky, doprava na DD by bola vyriešená a L33 by mohla veselo v špičke kmitať každé 3minúty. Lenže nie... trolejbusová trať sa vybudovala, nakúpil sa polovičný počet trolejbusov, a L33 šla do 4-5min intervalu. Vypadol jeden trolejbus a už na DD bola buď 15Tr alebo IK280 (fotky hovoria sami za seba). Teraz je každý druhý spoj v špičke autobus (ak by som rátal ešte aj L32 tak počet spojov t-bus vs. bus je v prospech bus, pričom sa nariekalo ako veľmi treba trolejbusovú trať na DD).
Mne až tak nevadí,že sa namiesto ďaľšch 25 TR kúpili BN 9,5 .Veď mordovať agregát na nezatrolejovanej 32ke je hovadina , ale ani nasadenie BN 9,5 na 30,37 nebola práve tá najšťastnejšia voľba.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kacka
taketo veci nepochopim. aj napr u nas na obchodnej. ludia su schopni prejst aj 5 metrou pred prichadzajucou elektrickou a potom to dopadne ako v nemecku. ?