Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kuko1 #138870:
Hej, ja by som chcel, aby vznikla nová linka Vysoká pri Morave - Dúbravská cesta. Navrhujem interval 6 minút a úsek od Bystrice si platíš ? ?
Nemohla by vzniknúť nová linka Záhorská Bystrica-Dúbravská cesta?
Trasa by bola takáto: Obratisko Záhorská B., Krče, Krematórium (z), Pri Kríži, Homolova, Štepná, Žatevná, Pekníkova, Drobného, Alexyho, Švantnerova, Damborského, Lipského, Dúbravská cesta.
Interval by mohol byť každých 12 minút.Čo vy na to?
Reply on: Mike #138867:
To je fajn, že v ÚP pretvávajú práve trasy, ktoré kopírujú trate električiek ?
Reply on: Mike #138867:
*ÚDI
Reply on: intony #138853:
V materiáloch čo robilo údai začiatkom 80tych rokov (bol tu na ne link cez metroweb) sa pôvodne uvažovalo s trasou NS C - Stupava - Záhorská Bystrica - Lamač - vedľa žel. trate 110 - Hlavná stanica - Americké Nám. - ASMN - Mlynské Nivy - Prievoz - Slovnft - D.Hony...(trasy A a B sa odvtedy (cca 1980) kopírovali do ÚP až do poslených väčších zmien a doplnkov (vlani) kde prepojenie koridorov rozhádzalo A a B ))
Reply on: intony #138857:
"záchytné parkoviská by však mali byť aj pri všetkých väčších železničných staniciach mimo Bratislavy" - aj pri menších (zastávkach) ?
Reply on: intony #138853:
Konečne rozumné vedenie trasy A nosného systému. A keby bolo ešte niekedy veľa peňazí, tak by sa mohla spraviť v centre aj trasa O, ktorá by dopĺňala zvyšné dve na "chýbajúci" okruh.

Re #138860 Solider: "Práve obyvatelia Rovinky, Dunajskej Lužnej, Mosta pri Bratislave..."
Ešte by si to mal vysvetliť aj tým obyvateľom a najmä ZSSK, zástupca ktorej mi osobne potvrdil, že na trati 131 majú v posledných 5tich rokoch každoročne nárasty cestujúcich aj zo všetkých tých nezaujímavých staníc ktoré sú 2 km za "dedinou".
Reply on: Solider #138862:
Nuž áno, pretože električka v tomto prípade nie je rýchlejšou aletrnatívou a vďaka vozidlám ani atraktívnou náhradou. Sám by som tu auto neodstavil, aby som sa 4-kou pomaly terigal do centra.
Reply on: Solider #138860:
Často sa tu spomínalo, že v zásade medzi električkou, rýchlodráhou, metrom a železničou nie je veľký rozdiel. No a toto je práve taká trať, na ktorej zastávky nie sú pri každej breze, je mimo 2-3 kolíznych miest rýchlodrážna a samozrejme, že mimo mesto by viac-menej žiadne rozhejgané električky nejazdili. Takže tak. ?
Reply on: Ike #138861:
Pri HM Tesco na Zlatých Pieskoch je dosť veľké parkovisko a počas jedného z dní bez aút sa ukázalo, ako to je ľuďom naozaj potrebné.
Reply on: intony #138857:
no to je typická BA 🙂 pchať si čo najviac dopravy do širšieho centra...

V prvom rade by sa však tie záchytné parkoviská mali začať budovať... 😕 napr. v lokalite popri I/61 je vela miest... napr pri obratisku Zlaté Piesky, alebo tiež, čo sa teraz staval priechod pre chodcov medzi Metrom a BA...
Reply on: intony #138853:
Práve obyvatelia Rovinky, Dunajskej Lužnej, Mosta pri Bratislave a podobných okolitých obcí sú tí, ktorí nepôjdu 10 minút autom, aby následne prestúpili na električku. Práve tí noví obyvatelia sú tí, ktorí si tam kupovali nehnuteľnosti kvôli tomu, že je to blízko centra mesta. Viacero z nich jazdí na služobných autách, kde je väčšina potrebná pre výkon aj počas služby, čiže nemôžu byť odstavené na P&R parkoviskách. V Bratislave neexistuje žiaden nosný systém a žiadna fejkyelektrička ho nenahradí, lebo vždycky to budú staré rárohy v ktorých bude v lete neskutočne teplo a ktoré budú stáť na zastávke pri každej breze a samozrejme nesmiem zabudnúť na každú semaforovú križovatku.
Reply on: no.ev.di. #138850:
"Pod novým mostom by mal byť park" ... Tak to teda neviem, čo by na takom tmavom mieste čitateľka vysadila. ?
Reply on: Ike #138856:
?
Reply on: Ike #138855:

- Záhorskú Bystricu a Stupavu určite áno.
- potiahnutie do Mostu a menšie P+R má slúžiť pre všetky obce v okolí, teda Most, Malinovo, Tomášov, Štvrtok na Ostrove, Zálesie, atď. Ako je tento smer zaťažený je vidieť každé ráno na Ráztočnej, pri biskupickej železničnej stanici a tiež na Vrakunskej.
- čo sa týka P+R pri Ulici svornosti, ide tu viac-menej o to, kde vyústi R7-čka. Mesto chce, aby vyústila takmer pri Rondeli. Všetka doprava sa tak dostane priamo do mesta.
- záchytné parkoviská by však mali byť aj pri všetkých väčších železničných staniciach mimo Bratislavy.
Reply on: Ike #138855:
jaj sorry, to P+R je pri križovatke s D4, tak to potom áno...
Reply on: intony #138853:

- severný koniec by som potiahol cez Záhorskú Bystricu až do Stupavy a P+R dal určite v mieste križovania s I/2
- Lokalizácia P+R na východe BA je zbytočná, pri Slovnafte z dôvodu, že je to miesto dochádzky a že všade na okolo je MHD, v Moste z toho dôvodu, že tu nosný systém vedieš a samotný Most nemá z dopravného hľadiska strategickú polohu. Skôr by som dal P+R niekde na Zlaté Piesky, alebo k Metru na I/61 a potom určite ku križovatke D4 a I/63.

Inak super nápad ?
Reply on: ufo #138839:
Iste, ale ak niekto nastúpi do vozidla bez platného lístka (čo z predmetnej sťažnosti vyplýva), tak porušil prepravné podmienky a pokutu dostal oprávnene.

Re #138841 MatejBA: Ale však vravím že nie je problémom doručenie, ale to overenie idúce cez 2 firmy. S tým, aby sa počítal čas od zaslania objednávky je to otázne. Stále totiž platí podmienka (mimochodom platí to tak aj v ČR aj v Rakúsku), že nastúpiť do vozidla môžeš až s lístkom.
Reply on: bubino #138663:
http://blog.sme.sk/blog/1456/206351/tram_Dubravka-Centrum-Vrakuna.jpg

Rýchle alternatívne spojenia Dúbravky / Lamačskej brány a tiež Podunajských Biskupíc / Vrakune s centrom, s malým množstvom zastávok v menej obývaných lokalitách, s možným napojením Mostu pri Bratislave (za posledné roky zaznamenal najvyšší nárast IAD, spolu so smerom z Rovinky, práve tento smer) prípadne aj Stupavy.
Úsek Košická - Radlinského a úsek pri Hlavnej stanicu sú podzemné a vedú v osi ulíc Landererova - Čulenova - 29. augusta - Karvašova - Štefanovičova. Napojenia na súčasnú sieť električiek sú na Prístavnej, Karvašovej a pri Krčacoch.

V určitom zmysle je to aj lacnejšia náhrada západnej časti NS trasy "A" s rýchlejším spojením vzdialenejšej Dúbravky a uvoľnením kapacity pre Karlovu Ves.
Reply on: no.ev.di. #138835:
To, že ty si nemyslíš neznamená, že to tak aj je. Vo väčšine prípadov práve naopak.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.