heh, kúrenie... v t3 máš 2 možnosti: zapnuté a vypnuté. zapnuté furt znamená, že VCV uvaríš. ideálne je vypínať a zapínať v niekoľkominútovom intervale. lenže zas nie vždy na všetko si jeden spomenie ?
skúšam robiť tak, že keď prikúrim sebe, tak aj im. blbé je, keď v jednom voze hreje len časť telies, v druhom všetky. to jedni "mrznú", druhí sa varia...
vnímanie teploty je individuálne. o.i. súvisí s vekom, momentálnou pohodou (únava, hlad, smäd, nálada) jedinca, počasím (dážď, vietor a dĺžka pobytu konkrétneho indivídua v takýchto podmienkach), záleží samozrejme aj na tom, čo má osoba oblečené a obuté atď. kdekto sa do mňa bude navážať za to, čo teraz napíšem, ale je to tak: NIE JE MOŽNÉ vyhovieť všetkým... že poniektorí majú na háku a nepokúsia sa vyhovieť vôbec nikomu, je tiež fakt. niekedy mi napadá, že sú to šťastné povahy a môžem im závidieť... ?
Inak úžasná MHD podľa BID je v Senci... Takže Senčania, čo bývajú vo Svätom Martine platia 2 pásma, ale Limbach a Pezinok sú spolu v jednom pásme... ? to prečo?
práveže zopár ľudí tam má trvalý pobyt pamätám si, že som to asi pred rokom zo zvedavosti pozeral tuším okolo 30 ľudí... Zajtra v škole zistím - naskenujem Možno by bolo dobré zistiť či využívajú IAD alebo tú zastávku čo majú pod nosom
Vzhľadom na to, že je to len chatová oblasť (ak tam niekto aj býva, isto tam nemá trvalý pobyt), tak si myslím, že až také znevýhodnenie to nie je. A je lepšie použiť výkony v rámci mesta (napr. na DD ?) ako nimi plytvať na zväčša týždňa prázdne spoje do záhradkárskej oblasti.
to je čudné.... aj v koncepcii BID je na strane 19, obrazok 2. surovo odštipnuté z územia Bratislavy a je preradené pod Malacky ? , tak nie je to chyba schémy
Chcem sa opýtať či by malo význam budovanie električkovej trate od Trnavského mýta cez Trnavskú a Rožňavskú a spojenie s traťou na Zlaté piesky? Pričom by sa prevádzka trolejbusov zachovala v úseku Rádiová - Bulharská - Slovinská - Rožňavská a pokračovanie v novej trase cez Tomášikovu do Prievozu a cez Domové role do Vlčieho hrdla. Na túto trať by sa napájala trať OD Slimák - Riazanská - Tomášikova a Ružinovská - Bajkalská - Trenčianska (napojenie v obratisku Ružová dolina). Trolejbusy by tak v Trnávke len zvážali ľudí k električke a pokračovali, resp. jedna t-bus linka (int. 5/6/6//7-8) by pokračovala ako L50, ale v trolejbusovom variante, pričom by L50 nemusela existovať už naďalej. V trase OD Slimák - PCC - Tomášikova - Prievoz - Vlčie hrdlo - (predĺženie trate do Vrakune/P.Biskupíc). Celé to mám spracované v prehľadnej mapke, takže môžem poslať kto by mal záujem vidieť ďalšie riešenia súvisiace s týmito zmenami.
V tomto s tebou súhlasím a tiež sa obávam, že bratislavské metro by sa svojou zbytočnosťou vyrovnalo metru v Dnepropetrovsku. Ale aspoň by som tam nestál s otvorenou "hubou" keď som zistil, že mimo špičky na ich jedinej trase so šiestimi stanicami premáva len 1 (slovom jedna) súprava tvorená troma vozňami s cca 18 minútovým intervalom, ktorá vlastne tvorí napájač pre električkovú linku s celodenným intervalom 2-3 minúty. V špičke som sa síce neviezol, ale podľa dotupných informácií jazdia súpravy 2.
Re #138569 Isidor: To áno, ale tie ich Citelisy sú riadne vybrakované.
Re #138570 aquila: Obávam sa však, že peniaze by došli skôr ako by sa stavba dostala až za Dunaj. Však v 1988-89 sa začalo stavať a už v roku 1994 prišlo veľké redukovanie výkonov MHD.
Re #138580 AAA: Ak sa nemýlim, tak napríklad parížska metro linka 15.
Re #138622 Ike: Poviem opäť to, čo k zrušeniu bratislavských jednopásmových PCL. Je to historický stav a kým sa niekto nezačne dožadovať zmeny (zaujímavé, že okrajovým MČ vôbec nevadí, že ich občania sú z hľadiska PCL "druhotriednymi" obyvateľmi) tak o ňu nik nebude mať záujem.
DPB pozná zákony, ktoré sa vzťahujú na jeho činnosť ako ja astrofyziku ? vidno to na "megaúspešnom" tendri na klbáky a vidno to aj pri Citelisoch. Ešte aby niekto sa začal angažovať viac a máme aj po Meďákoch Capacity ak to niekto napadne v súvislostiach čo servíroval Braňo keď tu bol Capacity na skúškach "...pokúsime sa vysúťažiť práve tento typ vozidla." už vopred predznamenáva, že nepôjde o žiadnu súťaž ale dobre nastavený tender pre jedného uchádzača.
ktovie ci to bol zamer, alebo nestastna nahoda, ze medzi vyprsanim predbezneho opatrenia a vydanim rozhodutia o kontrole uplynul prave jeden pracovny den, pocas ktoreho sa zmluva uzavrela...
Z k-reportu:
"Zdravím, v Trnave 18.10. (Nedeľa) bol videný okolo 11-tej hodiny neznámy typ autobusu (neviem či to bol Mercedes alebo Scania) trojdverák, z časti NP v striebornom laku. Neviete o čo sa jednalo alebo kam to išlo? Ďakujem za prípadnú odpoveď.
Bohužial som videl len bok vozidla, takže viac info nemám"
Takže pravdepodobne Záhradníkové Mercedesy sú už na ceste možno už aj v BA? ?
Tak práve bolo na Markíze o Citelisoch a zhodou náhod tam teraz nebol Záhradník (keď sa niečo zlé deje predsa nebude hovoriť), ale len jeho sused Derkay... ?
mohlo by tomu predísť aj zavedenie dopytového otvárania na všetkých vozidlách. Okrem TAMBUS, Ikarus a Karosa, kde takáto funkcia nie je, alebo bola ale bola odstránená, čo bola chyba. Podľa mňa je zbytočné, aby šoféri napr. na L92 a 95 otvárali všetky dvere keď sú ešte kdesi na Jantárovej ceste (na Lúkach), alebo na Betliarskej, je sedlo a na zastávke čaká pár ľudí, ktorí si nastúpia dvomi dverami. Takisto je to ráno smer z mesta a poobede do mesta, keď sú počty ľudí čakajúcich na spoje idúce týmito smermi menšie ako v opačnom smere. Na druhej strane je riadne proti zdraviu ak sú stále v autobuse pozatvárané všetky okná, vo vozidle sauna a ideálne miesto na šírenie baktérií ?
Bolo by dobré vodičom povedať, že vonku je už zima a cestujúcim by padlo vhod kebyže zakúria... Čísla som si nezapamätal, ale zo 4 vozidiel, ktorými som dnes cestoval, bolo zapnuté kúrenie ven v jednom (električke)... A pochybujem, že napr. v takej 25Tr,Tedome by nefungovalo kúrenie (skôr sa vodiči mstia? ? ? ) alebo aj v takej električke by nebolo zlé ho zapnúť...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike