Reply on: Peon #138222:
Ďakujem. Aj keď som to našiel potom zachvíľu sám, lebo ma napadlo či to nebolo aj v ich správach. ? Mňa by len zaujímalo či bolo potrebné tak unáhlene ho nakúpiť... Nestačila im Tatra resp. pri vážnej dopravnej nehode si zaplatiť napr. JEFTA SOS? Takéto automobili sa pohybujú v niekoľko desiatkach miliónov Sk teda niekoľko stoviek tisíc €... Myslím, že za to mohli radšej kúpiť tie sľúbené autobusy na vozičkárske linky.... I keď by možno boli len dva- tri... ? Nieviem aká je toto nadstavba, ale pri nadstavbe AV-30 bola cena tuším na 20 mil KČ? Neviem tu cenu isto preto ju neberte ani vážne, lebo som to čítal nejaké tie dva roky dozadu a ten web už nefunguje... ?
Majo
Mimochodom, na rozdiel od t3mpovho návrhu sú v mojom linkovom vedení priamo prepojené všetky dôležité prestupné uzly. Lebo aj počet prestupov, ktoré je cestujúci ochotný počas svojej cesty vykonať, má svoje hranice (tým, samozrejme, neobhajujem v žiadnom prípade linkové vedenie typu odvšadiaľ-všade)...