No napadla ma este jedna moznost ako je to s tym CITAROM a jeho BA ev.znackou. Motor-Car si tento bus zapozical aby ho mohol pedvadzat po slovenskych mestach. Ovsem na Slovensku je mozno problem vybavit prevoznu znacku na dlhsie obdobie a tak ten bus "kupili" za symbolicku cenu a zaviazali sa ze za pol roka ho "predaju" za rovnako symbolicku cenu spat vyrobcovi. Zmluvne to osetrit takto ide. A moze to byt cesta ako sa co najednoduchsie dostat cez Slovensku nezmyselnu byrokraciu.
v Strassbourgu som išiel v tomto type električiek a bola to bomba, 100% nízkopodlažné, klimatizované no proste paráda. Vie niekto bližšie aký je to typ. Že by Bombardier?
To co som dole napisal ten link je presne o grafikonoch urcite sa im nestava ze idu tesne za sebou dva ci az tri spoje rovnakeho cisla napr 78 v Petrzke
aj ja ked som prisiel do Blavy sa videl som tie casy obehov, vlasy mi dupkom stali. Okrem beznej prestavky ma kazdy na jednej konecnej 20 MINUT! Cize jazda + vyrovnanie + jazda + vyrovnanie + 20 minut. Ci uz ide o linku 5, 78, alebo 210. V tych 20 min sa sice da elegantne skryt BP, ale inak mi to stale nejde do lebene. Je pravda, ze nepoznam dovod toho systemu.
Napriklad linky 201 a 202 mali na konecnych bezne prestavky cca 5 a cca 11 minut. Minuly rok ich skratili o 5 min bez zmeny CP a hned bol 1 voz dole na oboch.
ja