Vymeniť by ich netrebalo pokiaľ viem, len v miestach kde sú drevené pražce (tých je len pár ks) a samozrejme trebalo by ten trávnik odvodniť nakoľko je vo väčšine betónový povrch.
S tym ma napadla otazka: Ake narocne je zatravnit existujuce otvorene trate, napriklad Karlovesku/Raciansku? Staci vysypat zeminu a polozit travu? Ci treba aj upravit trat, nebodaj uplne vymenit spodok?
Nie. Ale argumentovat tym ze "percentualne je subeh kratsi" je somarina.. Navyse som presvedceny ze keby dlhorocne 28 a 29 koncili na Riviere a teraz by ich predlzili do centra tak nadavas..
Ja si zase myslím, že propagácia hromadnej dopravy nie je na škodu (aj keď je to len vedľajší produkt politickej propagandy ? ).
Chcelo by to show k projektu električkovej trate do Petržalky s vizualizáciami, simuláciami, urbanistickými návrhmi, modelom (1:1?) "vysúťaženej" nízkopodlažnej električky.
Chcelo by to show k preferencii MHD s konkrétnymi riešeniami kritických miest a prezentáciou dosiahnutých výsledkov ? .
Chcelo by to show k dopravným a architektonickým návrhom nových prestupných terminálov.
Chcelo by to show k BID.
My chceme show!
nie, ale je chore, ked kritizujes 133 so subehom a pri L29 a 28 ti to nevadi - pricom od noveho mosta je ten subeh "neopodstatneny" (na 133) na kolko zastavka mala scena je trochu dalej ako Safarikovo - a to, ze ma subeh na molecke v useku 200m je hrozne
Ináč súdruhovia s DPBZ sa použili a posilové spoje teda ten čo býval o 6:52 presunuli dve resp. minútu pred odchod o 6:59 s tým, že pri Molecke už išli obe 133 za sebou a boli obe naplnená tak na 70%... ?
eripmav