Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #137775:
iba solarisy to hlasia, tedomy hlasia ZOO ak sa nemylim.
Reply on: eripmav #137774:
Na 32 hlasi na zastavke ZOO zastavku "Slavicie udolie" 😃 Uz tusim vyse polroka (ci kolko to je)
Reply on: 810zssk #137773:
L212 ma salezianov uz od tusim 27.9. ? a akusticky hlasic samozrejme az doteraz hlasi zahradnicka ?
Neviete ci ku dnesku premenovali zastavky? Nejako som zabudol na Salezianoch davat pozor 🙂
Reply on: no.ev.di. #137767:
Nie. Ale argumentovat tym ze "percentualne je subeh kratsi" je somarina.. Navyse som presvedceny ze keby dlhorocne 28 a 29 koncili na Riviere a teraz by ich predlzili do centra tak nadavas..
Reply on: no.ev.di. #137759:
Ja si zase myslím, že propagácia hromadnej dopravy nie je na škodu (aj keď je to len vedľajší produkt politickej propagandy ? ).
Chcelo by to show k projektu električkovej trate do Petržalky s vizualizáciami, simuláciami, urbanistickými návrhmi, modelom (1:1?) "vysúťaženej" nízkopodlažnej električky.
Chcelo by to show k preferencii MHD s konkrétnymi riešeniami kritických miest a prezentáciou dosiahnutých výsledkov ? .
Chcelo by to show k dopravným a architektonickým návrhom nových prestupných terminálov.
Chcelo by to show k BID.
My chceme show!
Reply on: MatejBA #137769:
Basnicka otázka 2: Načo vôbec máme električky?
Reply on: MatejBA #137768:
na margo toho jedna basnicka otazka - preco L28 a 29 nekoncia na Molecke? Ved aj ludia z Devina mozu ist elektrickou 🙂
Reply on: no.ev.di. #137767:
nie, ale je chore, ked kritizujes 133 so subehom a pri L29 a 28 ti to nevadi - pricom od noveho mosta je ten subeh "neopodstatneny" (na 133) na kolko zastavka mala scena je trochu dalej ako Safarikovo 😉 - a to, ze ma subeh na molecke v useku 200m je hrozne 😃
Reply on: 810zssk #137765:
A ty si čo potom?! Intelektuál? Studnica múdrosti? Je podľa teba normálne končiť 28+29 na Riviére?
Reply on: 810zssk #137765:
prečo?
Reply on: no.ev.di. #137758:
Somar.
Ináč súdruhovia s DPBZ sa použili a posilové spoje teda ten čo býval o 6:52 presunuli dve resp. minútu pred odchod o 6:59 s tým, že pri Molecke už išli obe 133 za sebou a boli obe naplnená tak na 70%... ?
Reply on: bubino #137760:
ide o to, či to nie je také pokrytectvo ako u náš, že ex-riaditeľ si len vymení funkciu s niekým a ďalej vykonáva funkciu darmožráča v štruktúrach DP...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7111276,Autobusy_w_stolicy_plona__dyrektora_zwalniaja.html


Inými slovami, autobusy v hlavnom meste horia, odvolávajú riaditeľa. Bratislava má partnera. Na obrázku to vyzerá na Solaris
Zaujímalo by ma, že dokedy plánuje DPB v spolupráci s magoriátom robiť tie trápne show ako bolo nedávno pri každej príležitosti zmodernizovanie nejakej K2S, zakúpeniu hrbáčov od SORu a Citelisy, ktoré sem došli nie vďaka snahe DPB o modernizáciu vozového parku ale doslova zasiahnutím vyššej moci - vďaka tomu, že jeden dopravca nedostal licenciu = keby ju dostal, tak by žiadne Citelisy neboli. Tak ma zaujíma, že dokedy sa budú robiť tieto show, či keď DPB zakúpi náhodou nejaké klbáky tak to naženie komplet na Hviezdoslavovo ? pri dodávke 30-40ks klbákov by to vyzeralo zaujímavo ?
Reply on: vlado13 #137750:
Devín je proste Devín, špecifikum. Je to pár spojov do hodiny s tým, že L28 a 29 nemajú toľko % trasy v súbehu s elektrickou trakciou ako L133.
Reply on: luky133 #137751:
5 dverí, je úplne zbytočný fakt pre ktorý by sa nemal autobus kupovať. Keďže dobre vieme (aj ty to vieš) ako sa robí naša MHD - ak si cestujúci nedávajú pomaly umelé dýchanie, tak spoj nie je využitý. Takže pokiaľ nebudú vo vedení DPB ľudia, aj v jeho štruktúrach ľudia čo si stoja za tým čo povedia (nie, že každý rok sa menia vyhlásenia o tom aké tendre budú, na koľko kusov, aké typy a akým systémom sa bude uberať linkovanie,atď...) tak takéto vozidlá sa sem vyslovene hodia a nielen na L31+39. Napríklad aj L68 (vystupujúci na EUBA,v Ovsišti a Nivách by ti vedeli povedať prečo by padli vhod 5.dvere), L93 (prestup na Zochovej, Hodžko, Aupark), L98, L21. Na L95 by to bolo vhodné pre rýchly výstup z vozidla a možnosti stihnúť električku, v opačnom smere pre ľudí prestupujúcich na Farského na L84/99. Určite sú ale závažnejšie veci na autobuse ako to či má alebo nemá 5 dverí a síce : spoľahlivosť, údržba, cena, kvalita, design+ ochota výrobcu dodávať náhradné diely a ostatné veci čo ocenia DP a cestujúci.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.