Intráky ale už pár rokov nie sú v lete prázdne ako to bývalo kedysi, ale ponúkajú vo veľkom letné ubytovanie čo dosť využívajú ako študenti tak rôzni brigádnici (od stredoškolákov po robotníkov), tiež na mlynoch pribudla trochu zástavba a stále je tam ZOO. L31 v lete bolo dobré rozhodnutie.
Ten Plovdiv 289 je totiz povodne Presov 46, vyradeny v Presove niekedy okolo 1992-93. Druhe vozidlo typu 14Tr v Presove, a jedno z dvoch 14Tr0 s hranatymi oknami a okienkom nad dverami (ev.c. 45 a 46).
je to pravda ale tuto DPB zanedbal jednu vec, keď už núti ľudí prestupovať (s výnimkou tých čo výlučne jazdia električkou) tak mal by mať také vozidlá k dispozícii, aby prestupovanie bolo aj pre kočikárov a telesne postihnutých bezproblémové. U električiek sa k linkovaniu, ktoré by sa držalo tvrdošijne presadzovaného princípu prestupovania nepristúpilo a vôľa na to je minimálna. Podarilo by sa skrátiť intervaly, znížiť počet liniek a aj ľuďom z iných m.č. kde prestupujú na električku by to uľahčilo prestupovanie. Konkrétne prestup z Petržalských liniek na električku na vybraný smer je hrôza, s výnimkou aktuálneho stavu keď všetky električky do KV a Dúbravky ľahko zastihnúť pod Nový mostom z 88,91 a 191, nepretržite na Záhradníckej z L68 alebo z L96+196 na OD Ružinov. Avšak najväčším problémom sú stále cesty na Vajnorskú radiálu a po novom vďaka "premyslenému" linkovaniu aj cestovanie do Rače stojí za figu.
proste niečo v štýle vtipu "Na Červenom námestí v Moskve rozdávali Mercedesy" ☺
Re #136957 vlado13: no ale ako odpoveď DPB by to mohla byť - v zime snáď na žabacinu nechodí
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos