"Čo keď sa pokazia električky" je argument pre zlepšenie práce nášho dispečingu a nie pre zavedenie novej linky. To už aj Račania pár krát žiadali kvôli tomu zahustenie 59 a jej premávku aj v sedle, a rovnako 75, ktorá by akože"suplovala" električky aj na Ružinovskej a t-busy do Vrakune ? ☠
Ak sa pokazia električky do K.Vsi a Dúbravky, pod mostom a Pri Kríži stoja po 2 ZV, ktoré môžu okamžite vyraziť.. plus by mohla byť spracovaná koncepcia ktoré vozy z ktorých liniek operatívne stiahnuť..
Zaujímavý návrh, ale stačili by tam kapacitne 2 minibusy? A nerozumiem tej časti trasy "Šaštínska - PÚPAVOVÁ - Karloveská". Z Púpavovej by vyšiel na Karloveskú cez okraj Pustej ulice?
Re #136768 intony: Kombinácia 32+37 však nie je možná v opačnom smere (z Tesco Lamač na Dlhé diely), lebo 37-ka k Tescu zachádza jednosmerne.
Re #136778 Mike: Ak myslel intony pod zlúčením troch liniek na mysli 35, 36 aj 135, tak potom by bez obsluhy zostala časť Púpavovej, Líščie údolie, Pod Rovnicami, Adámiho a L. Sáru - proste väčšina trasy 135-ky, čo by pre pána Z. bolo určite neakceptovateľné. ?
Re #136766 TeBeCe: Pred časom tu bolo spomínané, že na stretnutí s občanmi si podaktorí Karlovešťania želali priamu linku tuším z Dlhých dielov na Rosničku. Tak preto mi to napadlo. ?
Re #136782 TeBeCe: Je, ale v smere na Rosničku by pohodlní ľudia nemuseli prechádzať cez cestu. A nezabúdaj ani na (nie môj) argument, že "čo keď sa pokazia električky". ?
L32, by mohla premávať aj takto: na Molecovej by mohla mať konečnú a späť na HS by premávala takto: Molecova - Janotova - Baníkova - Segnerova - Molecova - ... Hlavná stanica
Ľudia by mohli prestupovať na L33 a L133 na Molecovej ?
ak by L32 končila na Riviére, ľudia by tam vystupovali a prestupovali na L33 a naopak, alebo niekde inde?
ak by mala L32 končiť pri električke bez priameho prestupu na L33, to by asi opäť oživovalo ideu otočky pri ČS SHELL
Môj názor na riešenie MHD na DD je nasledovný :
- kúpiť zvyšné 25Trky, z trasy L33 vyhnať autobusy, teda ostala by len kapacitná linka L33 v intervale 3/6/3//7-8
- L32 by premávala ako doplnok do ulíc kde L33 nepremáva, alebo by končila na Riviére
- L36 = tak ako si písal
to, že si ľudia lístky kupovali nevadí, (horšie to je s SMS lístkom) lebo si ich mohli uložiť do zásoby. Mne osobne nevadilo ani jedno ani durhé, lebo mám električenku, takže sa mi jej platnosť nepredlžuje o tie dni čo je MHD zadarmo ?
Ahojte. Už som sa tu na to raz pýtal, ale chcel by som sa pred odchodom predsa len ešte raz uistiť v jednej veci. Ak prídem na predajné miesto na Starých Gruntoch, nahrajú mi mesačný lístok na ISIC? Ďakujem za odpoveď ?
Apropo, včerajšia akcia - mal som pocit, akoby si DPB dal "záležať" na tom, aby o tom vedelo čo najmenej ľudí, a tak si veľa z nich kupovalo lístky. Aj si ich veru kupovalo ?
Osobne by som zlúčil všetky tri linky do jednej a to po trase "Tesco Lamač - Harmincova - Karloveská - Nad lúčkami - Kuklovská - Sološnická - Šaštínska - Púpavová - Karloveská - Harmincova - Tesco Lamač" s tým, že konečná na Kuklovskej by bola iba priebežná, obyvatelia z okolia Sološnickej, by realizovali prestup na električku na zastávke Karlova Ves, z električky na autobus na zastávke Nad lúčkami. Spojenie s Tescom by získali aj Dlhé diely a tým by linka získala ľudí naviac, ako vozí dnešná 35-ka, takto by sa tam v podstate mohol uplatniť aj 20-minútový interval, pričom zachádzka na Dúbravskú cestu by bola povedzme každú hodinu.
ešte by ma zaujímala jedna vec - či TESCO nejak prispeje na L36, tak ako spravil AVION+IKEA, že zakúpili Capacity. TESCO ťažko kúpi autobus ale, žeby linku spolufinancovalo. Inak to som nevedel, že do TESCA je taký nával, že musí premávať každých 20min. Keď si človek pozrie mapku KV so spojmi v roku 2007 a dnes, tak musí mu dojsť aj keby nechcel, že niečo nie je v poriadku.
Som dnes siel v 7132 a krasne jej vrzgal klb, ta tyc v strede krasne rezonovala ako v nejakom 10 rocnom Ik. Ako dokaze tak DPB zhumplovat za pol roka elektricku ? ? ? O jazde sa nejdem ani zmienovat ?
no.ev.di.