Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Tu klimu by som tam do kritiky nedaval, pretoze je nevyhnutne uz nakupovat nove vozy s klimou!
To, ze ide o predrazeny Mercedes je ina vec. Ale klima rozhodne stoji ze par eur navyse. Uz nie je cas setrit 0,5% ceny autobusu! Zapchy sa zvacsuju a globalne oteplovanie pripeka...
Mimochodom ak môžete, tak by ma zaujímal váš názor na kĺbové autobusy od Solarisu, Citelisu a SOR. Napíšte mi ak sa Vám chce ich PLUSy a MÍNUSy ? počúvam už toľko protichodných názorov o týchto vozidlách, že som z toho magor. Napr. tuto http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=7509 sa prezentuje práve cena Citelisu oproti cene Capacity, čiže autor dúfam, že vie čo píše a neponúka nekvalitný voz.
Reply on: enge2 #136150:
vedenie DPB inak plne zodpovedá za vzniknutú situáciu a na mieste by bolo jeho kompletné odstúpenie. Roky mohli tender na klbáky vypisovať kým nebola kríza! Časo na to mali ako maku. Už dávno sa vedelo o tom, že Ik280 dožívajú, IK435 o chvíľu tiež a Karosy B 741 sa nemnožia plynofikáciou a TAMBUSov nepribúda tiež. Nebolo by od veci keby admin dal anketu s týmto znením :"Myslíte si, že by malo DPB vzhľadom na vzniknutú situáciu vo vozovom parku (požiare autobusov) odstúpiť a či je za túto situáciu aj plne zodpovedné?"
Reply on: no.ev.di. #136144:
keby bol len toto problem DPB tak by sme asi skakali od radosti ? . myslim, ze by sa mali skor zacat zaoberat IK435 lebo tymto stylom bude narastat IAD este viac ako doteraz 😉. Ani sa nebudem divit ked ludia budu chciet prestat tymto typom vozidla jazdit a budu sa domahat pred nastupom hasiaceho pristroja ? ?
Reply on: Mike #136147:
zvyšné 3/4 Štúra má Braňo schovaných ako marketingový ťah, teda určite zvyšné 3/4 odpočívajú na DD ?
Mike - : D jak ťa toto mohlo napadnúť xi
Reply on: kacka #136141:
Vidíš, ani v hrobe nedajú chudákovi Štúrovi pokoj a chceli by ho rozštvrtiť, lebo konečná linky č.13 je na námestí jednej štvrtiny Štúra..Potom môžeš pátrať kde sú zvyšné 3/4 Štúra... ? ? ? ?
Reply on: kacka #136145:
myslím, že v Brne boli hodiny... len akosi naši sú 100r. za monkey bussiness, tak hold smola, musíme si počkať až dakto napíše knihu "Krásy a vymoženosti technicky v 21. storočí" pre týchto neschopákov.
No.ev.di - je tam á, š, ž. Možno aj č by sa našlo. A na tychto buse-och nebývajú aj hodiny?
Reply on: kacka #136141:
neviem čo "robia" ale na BUSEčkách toho typu v 13T v Brne krásne diakritika a interpunkcia fungovala ako hodinky. Neviem či u nás na to čumia zodpovední ako pračlovek na notebook, či serú na to, že "Však ľudia sa dovtípia čo tam je asi tak napísané.
Ach "...poslednou 13..."
k tým obhoreným a odstaveným Ik435 sa chcem opýtať - nevyrába takto náhodou ešte Ikarus aspoň náhradné súčiastky a diely pre autobusy? Ak áno, tak vie ich DPB zaobstarať na opravu našich Ikarusov radu 4xx?
Práve idem poslednou 12 v 7129 a pozerám že na tej obrazovke je Nám. 1/4. Štúra hm to este neboli schopní opraviť na slovensku abecedu? A tiež mi tu chýbajú hodiny (okrem tých na lístkovači).
Reply on: ivanbuto #136134:
aha
Reply on: Preßburg.Germane #136113:
možno sa z týchto 4ks Ikarusov podarí dať dokopy 2 schopné kusy. Možno to nebude tak skoro ale snáď sa k tomuto kroku pristúpi
Reply on: Preßburg.Germane #136116:
ja by som na L99 dal kľudne Sorky, nikdy som nevidel, žeby bola L99 tak plná žeby to neutiahli 9.5 od SORu. Hovorilo sa, že to je nevhodné vozidlo na trasu L99, vraj spoje meškali. Ak môžu premávať inde po meste môžu aj na L99, ľudí by to nezabilo rozhodne.
Reply on: Mike #136098:
Nejde o to aby si si nalepil prdel na sedadlo. Úplne fajn je stav ak nie je tlačenica, to hlavne v špičke úplne vyhovuje. Poobede to je na L50 úplne free čo som videl L50 behať po meste ?
Reply on: 810zssk #136093:
nie nehackol... pozerám sa na vec tak, že SOR ak by dodával to čo dodáva do Prahy, tak neprotestujem. Uvedomujem si to, že je kríza - teda peňazí nie je nazvyš, za ďalšie nové klbáky už urgentne treba čo ešte umocňuje fakt, že nedávno vyhoreli 3 autobusy a ešte nevieme, koľko autobusov čo jazdí po cestách sú "časované bomby". Za ďalšie už len pre oko by vyzeralo vozový park lahodne, keby ho tvorili komplet SORky. Za ďalšie by bola ľahšia údržba, náhradné diely zaobstarať, školenie údržbárov a pod. veci okolo zariadenia vozidiel. Navyše za rovnakú cenu dá kúpiť SORov oveľa viac ako napr. Mercedesov a MANov. Ale ani cena Citelisov nie je vysoká, dá sa povedať, že rovnaká ako u SORov. Ale kĺbové SORky ponúkajú lepšiu kapacitu a ak nebudú trpieť poruchami a ani nebude problém s dlhým zadkom tak je jedno či Citelis alebo SOR, to už nech DPB rozhodne. Ide aj o to aký typ vozidla chce mať vo vozovom parku a od koho by prípadne chcel kupovať aj 12m vozidlá. Vyzerá to však opäť na pestrý vozový park ak dojdú tie sľubované 12m Citelisy.
Reply on: TeBeCe #136132:
Aspoň zachvílu zistíme či tvrdenie, že nové autobusy budú len s klímou bude pravdivé, alebo tu platí len pre CapaCity. ?
Reply on: kacka #136131:
Dojazd 205/1 do vozovne Hroboňova...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.