neviem čo "robia" ale na BUSEčkách toho typu v 13T v Brne krásne diakritika a interpunkcia fungovala ako hodinky. Neviem či u nás na to čumia zodpovední ako pračlovek na notebook, či serú na to, že "Však ľudia sa dovtípia čo tam je asi tak napísané.
k tým obhoreným a odstaveným Ik435 sa chcem opýtať - nevyrába takto náhodou ešte Ikarus aspoň náhradné súčiastky a diely pre autobusy? Ak áno, tak vie ich DPB zaobstarať na opravu našich Ikarusov radu 4xx?
Práve idem poslednou 12 v 7129 a pozerám že na tej obrazovke je Nám. 1/4. Štúra hm to este neboli schopní opraviť na slovensku abecedu? A tiež mi tu chýbajú hodiny (okrem tých na lístkovači).
ja by som na L99 dal kľudne Sorky, nikdy som nevidel, žeby bola L99 tak plná žeby to neutiahli 9.5 od SORu. Hovorilo sa, že to je nevhodné vozidlo na trasu L99, vraj spoje meškali. Ak môžu premávať inde po meste môžu aj na L99, ľudí by to nezabilo rozhodne.
Nejde o to aby si si nalepil prdel na sedadlo. Úplne fajn je stav ak nie je tlačenica, to hlavne v špičke úplne vyhovuje. Poobede to je na L50 úplne free čo som videl L50 behať po meste ?
nie nehackol... pozerám sa na vec tak, že SOR ak by dodával to čo dodáva do Prahy, tak neprotestujem. Uvedomujem si to, že je kríza - teda peňazí nie je nazvyš, za ďalšie nové klbáky už urgentne treba čo ešte umocňuje fakt, že nedávno vyhoreli 3 autobusy a ešte nevieme, koľko autobusov čo jazdí po cestách sú "časované bomby". Za ďalšie už len pre oko by vyzeralo vozový park lahodne, keby ho tvorili komplet SORky. Za ďalšie by bola ľahšia údržba, náhradné diely zaobstarať, školenie údržbárov a pod. veci okolo zariadenia vozidiel. Navyše za rovnakú cenu dá kúpiť SORov oveľa viac ako napr. Mercedesov a MANov. Ale ani cena Citelisov nie je vysoká, dá sa povedať, že rovnaká ako u SORov. Ale kĺbové SORky ponúkajú lepšiu kapacitu a ak nebudú trpieť poruchami a ani nebude problém s dlhým zadkom tak je jedno či Citelis alebo SOR, to už nech DPB rozhodne. Ide aj o to aký typ vozidla chce mať vo vozovom parku a od koho by prípadne chcel kupovať aj 12m vozidlá. Vyzerá to však opäť na pestrý vozový park ak dojdú tie sľubované 12m Citelisy.
Čistenie interiérov prostriedkov MHD (autobusy, trolejbusy, električky) po dennom ošetrení a po vyšších stupňoch údržby a po opravách a po dočisťovaní exteriérov po strojnom umývaní.
Obdobie: v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy) .
Hodnota: 60
Predpokladaná hodnota bez DPH:
Hodnota: 5 000 000,0000 EUR
Verejný obstarávateľ obstaráva dva nové sólo autobusy pre prímestskú medzinárodnú prevádzku mestskej hromadnej dopravy. Ponúknuté autobusy musia spĺňať všetky legislatívne podmienky pre prevádzku na pozemných komunikáciách všeobecne a ďalej v mestskej hromadnej doprave osôb platnej v Slovenskej republike.
Hlavné miesto dodania tovarov: Vozovňa Krasňany, Dopravného podniku Bratislava, a.s.
Predmet zákazky bude hradený z prostriedkov programu cezhraničnej spolupráce Maďarská republika - Slovenská republika 2007-2013 (Európsky fond regionálneho rozvoja 85 % a štátny rozpočet 10 a z rozpočtu hlavného mesta SR Bratislavy 5 %.
TeBeCe
Hlavne mesto SR obstarava:
Verejný obstarávateľ obstaráva dva nové sólo autobusy pre prímestskú medzinárodnú prevádzku mestskej hromadnej dopravy. Ponúknuté autobusy musia spĺňať všetky legislatívne podmienky pre prevádzku na pozemných komunikáciách všeobecne a ďalej v mestskej hromadnej doprave osôb platnej v Slovenskej republike.
Hlavné miesto dodania tovarov: Vozovňa Krasňany, Dopravného podniku Bratislava, a.s.
Predmet zákazky bude hradený z prostriedkov programu cezhraničnej spolupráce Maďarská republika - Slovenská republika 2007-2013 (Európsky fond regionálneho rozvoja 85 % a štátny rozpočet 10 a z rozpočtu hlavného mesta SR Bratislavy 5 %.