Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky133 #136101:
Tri ❓ Veď 4811 už bol odvtedy v premávke.
Reply on: Brnso #136100:
Takže tri kĺbaky out z toho má určite ešte nejaký poruchu, ďalší na oprave v Zlineri... Myslím, že tie prenajaté Citará čo dojdu akurát nahradia tieto vozidlá. ?
Ahojte,

neviem, ci to tu uz bolo.
http://www.topky.sk/cl/10/557718/Horel-autobus-MHD-ludia-v-panike-vybehli-von-

najvyssi cas vymenit vozovy park
Reply on: Mike #136098:
Rano len smerom k OD Slimak a tam je to uplne super (kym nejde SOR.. a vztahuje sa to len na usek od Trhoviska).. kazdopadne, to ze sa neda sadnut same o sebe neznamena ze bus je prilis plny 🙂
Reply on: 810zssk #136097:
Cestuješ ňou aj ráno medzi 7:00 a 7:45? Vtedy sa Ti sdnúť skoro nikdy nepodarí...
Reply on: david1 #136096:
Neviem ako ostatne linky, ale v L50 sa teraz cestuje omnoho lepsie (viem o com hovorim, chodim nou denne!).. Kym tam nie je SOR tak sa cestuje skvele, takmer vzdy sa da sadnut... akurat neviem ake to bude ked budu Citelisy.. stale dufam ze ich daju inde..
L 94 chodí ako náhrada za zdegradovanú L59 a slúži na prestup na/z električky do Rače .Využívaná je dosť no je pravda ,že ráno smer petržalka chodí poloprázdna,ale to aj L 93 a iné,kedže v petržalke nie je taký počet firiem a škôl ,aby boli využité v obidvoch smeroch.
L84 je blbosť ťahať na Vazovovu. Z Ovsišta a okolia majú toto územie obsluhované L68,L78 na Trnavské mýto. L84 slúžila hlavne ako posila pre spojenie EU s internátmi na Hrobonke.
Terajšie vedenie tejto linky je pre zalepenie očí Ovsištanom za zrušenie priameho spojenia zo Šafkom a nahradenia presmerovanej L83. Bohužial už nedoriešili súbeh L99,84.

Preklady ťažko doriešite na ucpaných cestách.

Terajšia L50 má akože polovičný interval predtým 10min. a teraz 7,5min. a od obeda 6min čo je podla niekoho polovica.

Chodia často 1-2 za sebou čo súvisí zo zápchami a kvalitou nasadených plyňákov. Prvý vezie balík a druhý pár ľudí
Reply on: kecho #136076:
"zlé,zlé,zlé imhd predpokladám, že aj tie žuvačky a špina na zemi sa neodstraňujú v "1. kole". v ňom sa asi len nalepujú certifikáty o vyčistení, nie?"

Neboj, za chvíľku aj tak nebude čo čistiť. Však nám všetky vozy zhoria. ?
Reply on: 810zssk #136093:
Nejako sa zmenil, už minule chcel ruky nohy bozkávať vedeniu DPB. #135179 ?
Reply on: no.ev.di. #136089:
Dunco chce SOR? Sorry, ja ti proste neverim, urcite ta niekto hackol ? ?
Reply on: no.ev.di. #136088:
z Bosákovej/Mamateyovej by si sa dostal do centra rovnako, pretože tie zastávky by ostali... a možno by sa tam dali potom nasadiť aj 15m vozy namiesto 88...
Reply on: no.ev.di. #136088:
spojenie 34+84 som nespomínal, iba 84+94...
možno by pre Hálova/Jungmannova stačila 183 z Dostihovej dráhy (alebo čo takto z Muchovho námestia?) ako vložený spoj v špičke 😉 buď po stanicu alebo po Hroboňovu alebo až po kríž (ale to asi nie až tak ďaleko, možno by fakt stačilo po stanicu), keďže sa hlavne potrebujú dostať +/- na Zochovu... myslím si, že "nová 84" cez sad JK (po hroboňovu) by sa dala zvládnuť 7 vozmi, možno s vypätím všetkých síl teoreticky (40-minútová trasa) aj šiestimi, ak by bola po Vazku, určite by to bolo menej + v prípade zlúčenia 84+94 by si ušetril 11 vozov z 94ky a minimálne 2, ak nie aj 3, vozy z 84ky, ktoré by sa dali rozdeliť medzi 183 a 193...
Mate problém na web stránke. Nefunguje mi vyhľadávač spojení ?
Reply on: 810zssk #136087:
? nikto, ale pozerám sa na vec tak, že by bolo fajn keby sme mali aspoň v krátkych vozidlách jednotný vozový park aj keď sa to s príchodom Citelisov nabúra ale tak dva typy vozidiel niesú taká pohroma. Navyše Citelis ani SOR nemajú zatiaľ existenčné problémy, takže s dodávkou náhradných dielov nie je problém (aspoň myslím, že to tak je).
Reply on: kecho #136086:
to s tou náhradou L94 ako spojenie L34 a 84 cez Mýtnu nie je zlý nápad ? len ako potom posilniť L83? na aký interval a hlavne tak aby bol preklad s L34 v Dúbravke... preklady L83+84 "fungujú" síce ako si napísal, ale aspoň umožňuje ľuďom z nastupujúcim na Bosákovej a Mamateyovej ulici dostať sa v pracovný týždeň do centra a hlavne ľuďom z Hálovej a Jungmannovej dostať sa na Zochovu bez tlačenice v L83. Na druhej strane, keby sa posilnila L83, bola by to zbytočná kapacita v úseku Technopol - Nám. hraničiarov. V takom intervale akom tu existuje postačuje. Skôr by som sa zamýšľal do blízkej budúcnosti ako to bude vyzerať s kapacitou L84 a 99 na Bosákovej keď sa začnú ľudia sťahovať do nových domov čo vyrástli pri zastávke Mlynarovičova. Napadli ma nejaké zmeny ale ak sa požaduje viesť v Petržalke dve linky z Pražskej v intervale 8/15/10 a nie jednu v intervale 4/7-8/5, tak je môj návrh zbytočné písať, navyše by pri tom návrhu bolo potreba vrátiť na L95 ráno interval 3minúty
Reply on: no.ev.di. #136085:
Kto sa Duncovi nabural pod nick?
Reply on: no.ev.di. #136085:
ako je možné, že tam nedali "(do 11 metrov)"? ?

Re #136083 no.ev.di.: ono je dosť problém to, že 99na má teoreticky int. 7,5 a 84ka int. 8 a 15, takže niekedy po hodine by sa možno zase zbehli. lenže ráno má 99na tuším int.8, rovnako ako 84, lenže štartujú možno s 1-2minútovými odstupmi. rovnako je to aj z hálovej smerom späť, že naraz odíde 88 a 99 a o minútu-dve 84 (podľa zápch v meste) a potom musíš čakať...
osobne si myslím, pri seknutí 99 po mušacie a natiahnutie 78 ti vzniknú 2 zásadné problémy - 1/práve cez týždeň odpíšeš spojenie poliklinika Šustekova od ostatných 2/ 84 a 78 nejazdia cez víkend a víkendovo/sviatkovou predĺženou 99nou by si možno zmiatol ľudí. osobne si myslím, že by stačilo, ak by 84 po mlynarovičovej nešla na 99novu Farského, ale doprava, kde stojí 95ka, potom po Krasovského (zastaviť niekde pri sade JK), kúsok po Einsteinovej a na Zochovu. smerom naspäť Aupark-Digital-za priecestím doľava okolo Albera, potom Mlynarovičova-atď. zmizne časť súbehu a obslúži sa nové územie... prípadne by sa točila na ceste Mlynarovičova-Euba-Bulíkova-Šustekova-Bosákova s priebežnou konečnou. lenže to vraj nie je možné, lebo na Prokopa V. nie sú sociálka...
jungmanova-hálova by síce prišli o 84 v teoretickom "preklade" s 83kou (ktorý reálne aj tak nefunguje), ale myslím si, že nová trasa 84 by mohla byť kratšia/rýchlejšia a možno by sa ušetril nejaký ten bus. prípadne dodatočne v meste zo Zochovej by 84 išla na Vazku namiesto 94ky, s ktorou by sa na tomto úseku mohla zlúčiť a ušetrili by sa ďalšie busy, ktoré by sa mohli dať na posilnenie 83 alebo 93, pričom vybrané spoje 93 (193?) by sa točili už na Suchom mýte naspäť... prípadne by vznikla linka 193 (94) Holíčska-Suché mýto
Reply on: Viliam22 #136078:
jupííííí ? dúfam, že to bude SOR C 10.5, keď už ich tu máme nech sa aspoň v kraťasoch darí držať unifikáciu ? a vôbec by mi nevadilo keby sme popri Capacity mali už len klbáky od SORu. Mesto by ušetrilo dobre, a DPB si uľahčil prácu s údržbou a náhradnými dielmi.
Reply on: Danny #136073:
Nie.
Reply on: kecho #136076:
môžme sa dakedy stretnúť keď budeš robiť prieskum v teréne keďže ako vidím, nepohybuješ sa ďaleko od môjho bydliska ? hovorím dlho, že treba vymyslieť pre Ovsište namiesto 99 a 84 jednu linku alebo nejaký doplnok pre preklad s 84. Uvažoval som aj nad tým, žeby 99 mohla končiť na Muchovom námestí, 78 by mohla v intervale 8/15/10 (ktorý nejaký čas naspäť existoval na tejto linke) sa prekladať s L84 od Farského po Ovsište kam by L78 po novom pokračovala, interval na spoločnom úseku 4/7-8/5//-, a cez víkendy by 99 zachádzala do Ovsišťa. Znie to divne, ale v niektorých mestách - opäť sa odvolám na Brno - ako napr. Brno, majú cez víkendy v prípade nepremávania inej linky do danej oblasti náhradu zabezpečenú zachádzaním alebo pokračovaním danej linky do vybranej oblasti (myslím, že u trolejbusov to tak majú linky 34 a 36, že jedne keď cez víkend nepremáva, tak druhá ju supluje tým, že zachádza cez jednu zastávku k jej konečnej a pokračuje ďalej po svojej trase)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.