Nechcel som sa uz vrtat v teme tych ugpradov kariet, ale neda mi. Takze:
mne je jasne ze za upgrade SIMky sa plati. Ale nikto ta SIMku upgradovat nenuti...ak sa mylim tak ma opravte.
Keby som ja chcel mat moznost platit svojou 'ICK' aj v spojoch SADky, tak by mi tych 166 SKK za jej vymenu vobec nevadilo. Ale ked tuto moznost nepotrebujem (vyuzil by som ju tak 1-2x do roka...) tak ma serie ze ma niekto nuti k upgradu.
Ked som potreboval upgrade SIMky (malo miesta som mal a moj vtedajsi telefon nemal ziadnu pamat) tak som si za to ochotne zaplatil. Ale nikto ma do toho nenutil bola to moja vola.
Proste nevadi mi DOBROVOLNE zaplatit za upgrade ... ale nemam rad ked ma do toho niekto nuti!!!
mne je jasne ze za upgrade SIMky sa plati. Ale nikto ta SIMku upgradovat nenuti...ak sa mylim tak ma opravte.
Keby som ja chcel mat moznost platit svojou 'ICK' aj v spojoch SADky, tak by mi tych 166 SKK za jej vymenu vobec nevadilo. Ale ked tuto moznost nepotrebujem (vyuzil by som ju tak 1-2x do roka...) tak ma serie ze ma niekto nuti k upgradu.
Ked som potreboval upgrade SIMky (malo miesta som mal a moj vtedajsi telefon nemal ziadnu pamat) tak som si za to ochotne zaplatil. Ale nikto ma do toho nenutil bola to moja vola.
Proste nevadi mi DOBROVOLNE zaplatit za upgrade ... ale nemam rad ked ma do toho niekto nuti!!!
Riko
no nie som si istý či sa začne úsek Revište - Šášov stavať tento rok, nikde som to nečítal a sledujem to dosť podroobne. Tento rok by sa mal začať stavať úsek-pokračovanie obchvatu Novej Bane od Rudna nad Hronom po Žarnovicu (je na to zahraničná pôžička, ktorá bola uvolnená tento rok). Technická zaujímavosť tohto úseku je v tom, (pre znalcov miestnych pomerov), že od Rudna v smere po Žarnovicu je asi 1 km rovinka a potom sa cesta stáča doľava veľkým oblúkom asi o 90° a ide hned vedla voznickej skaly (to je taká kolmá skala hneď vedla cesty, bez možnosti postavenia nejakého múru na zachytávanie skál, ktoré pravidelne padajú na cestu) Takže situácia je v tomto lieviku nasledovná: skala, cesta, hneď od cesty asi 4m železničné trať a hneď rieka Hron. Do tohto lievika idú natrepať ešte 4 pruh, tým spôsobom, že zregulujú Hron a posunú ho o 30 m ďalej od jestvujúceho koryta smerom od skaly aby v tomto volnom mieste mohli postaviť 4pruh. Informácie mám z hodnoverných zdrojov.