Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kecho #135328:
je to už siedmy rok, čo som prvýkrát zavítal na túto stránku a pravidelne sem prispievam... ALE!!!

od toho momentu sa nič v tejto otázke nezmenilo...

kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy...

Proste ja poviem, že keď budem veľký, budem astronaut a potom to budem každý polrok striedať s kardiochirurgom alebo pilotom raketoplánu a bude to mať viac výpovednej hodnoty ako tieto ich kecy....
Reply on: no.ev.di. #135332:
A nestačil by prestup vlak x električka v Dúbravke a v Ružinove?
Reply on: no.ev.di. #135332:
Obe spomínané trate by ale najskôr museli v prípade 131 zdvojkalajniť a v prípade 110 ztrojkolajniť. Takže reálnejšie je postaviť novú trať. ? ? ? (Snáď nemusím vysvetlovať priepustnosť a vyčerpanú kapacitu.)
Reply on: kecho #135328:
inak takto by šlo napojiť aj trať 131 na Ružinovskú radiálu. Električky by mohli chodiť z centra BA cez Ružinov a ŽST P. Biskupice až do Dunajskej stredy, rovnako by šlo spojiť Dúbravskú radiálu s traťou 110 na smer Malacky. Keď tram-train, tak nech to funguje komplet pre viacero smerov a nielen Petržalka - Nivy - Vinohrady - Rača - Pezinok
Reply on: kecho #135328:
Toto už naozaj nemá zmysel komentovať...
Reply on: Petto #135329:
namiesto reklamy v médiách, nech to radšej realizujú. Potom môžu priebežne informovať o tom ako pokročili v prípravách a samotnej realizácii.
Reply on: kecho #135328:
To už také veci netreba ani čítať, mne to už pripadá ako spam čo mi chodí do mailovej schránky. ?
Reply on: TeBeCe #135326:
oukej, ja iba pytam aby som si vedela cestu naplanovat ? dakovala ?
Reply on: kacka #135323:
nie je dovod tu zastavku, ani ziadnu inu, vynechavat.
Reply on: luky133 #135317:
rámcová zmluva...ak DPB už teraz bude kupovať tie klbáky po 5 kusoch je jasné, že ich reči o tom ako potrebujú kĺbové vozidlá sú iba plané vyhlásenia, teda také isté klamstvá akými nás DPB vytrvalo kŕmi od nepamäti. ?
Reply on: AAA #135319:
takže je prednejší preklad 30 a 37? Netvrdím, že nie je to potreba, je to predsa logické aby linky nechodili krátko po sebe a dopĺňali sa 30 a 37, ale aj 30 so 63 by mohli zladiť trochu aspoň.
Reply on: TeBeCe #135322:
aha a bude to stat aj na safku?
Reply on: kacka #135320:
aka presnejsia? Tie trasy uz presnejsie nebudu. A cp este nie je konecny, tusim 20min interval. L10 K2S, L214 klby.
Reply on: kacka #135311:
Tak ze bude dymit 😛 Ak teda pojde..
"mimoriadnymi linkami 10 (Vozovňa Jurajov dvor - Vajnorská - Trnavské mýto - Krížna - Špitálska - Námestie Ľ. Štúra) a 214" ta linka 10 bude stat aj na safku? na stranke DP som nenasla ani odchody ani presnejsiu trasu ?
Reply on: no.ev.di. #135315:
30 nech sa pekne prekladá s 37. ?
Reply on: luky133 #135317:
sak je kriza ?
Reply on: no.ev.di. #135314:
CapaCity... Rámcova zmluva je na 40ks, ale to neznamená, že všetky kúpia nie? Tako ako naše 25Trky ešte môžu kúpiť 6ks tušímže, ale zatiaľ ich nevidím.... ?
Reply on: no.ev.di. #135315:
ten interval 63 ti nejak nevysiel. 20 a 40 minut? ("L63 by šla o X:10 a X30" )

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.