Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #135113:
Alebo posilnit ranny interval z 12min na 10 min aj na 32 aj na 133 ale iba od 6:50 do 7:50.

A keby sa dalo 133 dať aj v sedle s intervalom 30 min.

A tu 135 je velka blbost tahat ulicou nad luckami tadial nikto nebude chodit lebo ludia si radsej zidu peso dole ku elektrickam, lepsie by ju bolo dat popod kostol ulicou ludovita fullu.
Reply on: luky133 #135122:
Uz vidim vypravu na DD po novom
32 - 7 Citelisov
33 - 6 Duobusov + 1 nahradny Citelis
35 - Iveco
36 - 7 Citelisov
133 - 8 Citelisov a celodenna premavka
135 - Iveco
ZV - 2 Citelisy

A tych zvysnych 10 bude stat vo vozovni ?
Ináč keď už máme 32, 33, 35, 133, 135 a bude asi 36 aká má byť jej trasa a aké majú premávať na nej vozidlá nevie niekto? Lebo sa to stále mení... Ak 12m tak už vieme čo na nej bude premávať. ? ? ?
Reply on: Ttom #135120:
Mali by byť odkúpené. Sú to úplné nové vozy 🙂
a tie citelisy budu odkupene alebo prenajate?
Reply on: karosaB952e #135118:
aj tak sa to vsetko meni skoro zo dna na den takze co povies dnes, zajtra uz platit nemusi.
Reply on: kacka #135116:
ked som to hovoril začiatkom leta že tu B961, B941 zostanu tak som bol ? a Bystrica ich až tak velmi nepotrebuje, kamarat mi tam robi a ten mi už začiatkom 07/09 hovoril že tie Karosy asi aj tak zostanu v BA...
Reply on: TeBeCe #135112:
presne na to iste som myslela aj ja ? dostaneme dva nizkopodlazne autobusy, nove nam uz netreba ?
Reply on: Petto #135113:
ved sa hovorilo ze ich bystricania uz potrebuju tak preto nemozu u nas jazdit hm
Reply on: Petto #135114:
asi tych 6 specialnych autobusov, ktorych tender "vyhlasovali" uz pred pol rokom.... ?
Reply on: TeBeCe #135112:
Len ma potom napadá ,čo bude náhrada za 1030 keď vypadne. Solaris ? Citelis ? Tedom ???
Reply on: Mischo1 #135111:
SOLARISY !!! CITELISY !!! ?
Súhlasím,len ráno by Tedomy nepobrali všetkých ľudí - niektoré odchody z KUKL ( 7.04 32ka a 133ka - 6:58 ),inak je to zbytočný prepych.

Re #135110 kacka: To ja neviem, možno vybavoval DPB predlžovanie zmluvy pre BB Karosy,preto aj nejazdili cez prázdniny.
Reply on: Petto #135109:
ved sa uslo. 2 Ikarusy 412 ?
Reply on: Petto #135109:
Mal by DPB vymenit na DD tie solarisi za citelisi, tie by tam bohate postacili a solarisi sa mozu vyuzit niekde inde, a budeme mat na DD okrem duobusov aj autobusy rovnakej znacky.... ?
Reply on: Petto #135109:
preco tie bystricke busy nejazdili aj cez prazdniny? co boli na tie dva mesiace doma v bystrici? ?
Reply on: Martin Fundárek #135103:
Aj to je jeden z faktov prečo netreba . ? Dnešný stav stanice je otrasný,ale dá sa pochopiť,že sa čaká na tu mohutnú prestavbu a dovtedy sa tam, ani prstom nepohne. Pre mňa za mňa nech je tam opacha aká chce,len nech sa tam situácia už konečne zlepší.
Reply on: no.ev.di. #135106:
V súvislosti s obnovou Podhradia boli už aj návrhy na úplné zrušenie Staromestskej a rozvetvenie mosta na obe strany nábrežia.
Reply on: Martin Fundárek #135104:
Inak si myslím, že sa mohlo veľa zachovať z oblasti Staromestskej ulice keby, ten most ústil do tunela, popod mesto a na povrch vychdázal až tam ako ústi podjazd pod Hodžovo nám. Síce by sa dalo cez Nový mosť ísť len na smer Kollárovo nám. a Mýtna, ale aspoň by na Štefánikovej nebola taká premávka a to isté aj na Nám. 1. mája. Keby sa ešte zachovala električka cez Štefánikovu, tak by sa chodilo hromadne z Petržalky na Šafko s prestupom na L13 v trase HL.ST. - Hodžovo nám. - Šafárikovo nám., kto by chcel ísť na Hodžko, SAV a HL.ST. Na Predstaničnom námestí by sa prestupovalo na trolejbusové linky na Kramáre, Pražskú a Patrónku a bolo by hotovo. Dobudovala by sa trať cez Starý most do Petržalky a ľudia by chodili touto trasou do centra. A cez Nový most by premávali 4 linky - dve pod most a dve na Kollárovo nám. resp. Vazovovu
Reply on: Martin Fundárek #135104:
tak sa mi zdá, že najviac toho dosrali v Bratislave. Zničli historickú časť mesta, metro chceli - samozrejme megalomanský plán na prelome desaťročí krachol lebo krachol aj režim a tak máme holú riť. Nemáme ani metro, ani električku a o chvíľu ani autobusy nebudeme mať. Keď sa tak pozriem do ČR, tak koľko miest tam človek nájde s perfektnou sieťou elektrickej trakcie. Pýtam sa :"Prečo to tak nevyšlo aj v Bratislave?"

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.