Zase premúdrelo prednášaš o veciach, ktorým NEROZUMIEŠ. Neexistuje voľba "nízkopodlažný bez agregátu" versus "nenízkopodlažný s agregátom". Vtedy, keď nakupovala BA, sa vyrábali kĺbové Citlelisy so zvýšenou podlalhou od druhých dverí dozadu, teraz sa vyrábajú plne NP. To nemá nič spoločného s pomocným agregátom, rozumieš???
Európsky týždeň mobility - http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=11021857
Z programu:
ŠTVRTOK 17.9.2009
Dopravné fórum. Prednáška a diskusia pre verejnosť na tému Nosný dopravný systém v Bratislave.
Primaciálny palác, začiatok o 17:00 hod.
PIATOK 18.9.2009
Dopravné fórum. Prednáška a diskusia pre verejnosť na tému Územné a dopravné zámery mesta Bratislava.
Primaciálny palác, začiatok o 17:00 hod.
PONDELOK 21.9.2009
Dopravné fórum. Prednáška a diskusia pre verejnosť na tému Cyklotrasy bez hraníc v Bratislave.
Primaciálny palác, začiatok o 17:00 hod.
25Trky a 24Trky s diesel agregátom sa dodávajú od roku 2007 plne nízkopodlažné. Síce je to o dosť drahšie, ale dnes by som kupoval trolejbusy len s dieselagregátom nakoľko keď vypadne elektrina, alebo stane nehoda, ktorej sa nedá vyhnuť tak aby sa neodpojil z vedenia sa môže naštartovať motor a obíde sa to...
DPB asi bude musieť nakupovať 26 a 28Tr, lebo kým sa im nejaký tender vydarí a kým ho vôbec vypíšu, tak to veru čas riadne pokročí. Ešte som zvedavý či bude stále DPB trvať na trolejbusoch s pomocným diesel agregátom alebo nakúpi také 25Tr-ky ako jazdia v Brne, teda plne nízkopodlažné.
chce to viac návštev a dlho predlho sa voziť aby človek videl väčšinu vozového parku. Napr. v Brne čo som bol tak som sa nestretol aby nejaký trolejbus mal tak skorodovaný povrch karosérie, ako som raz videl 14Tr na linke 208 s hrdzavými mapami na dverách, čo bola fakt sila. Z diaľky takto určite som si nemohol všimnúť, že by aj Brnenské vozy mali hrdzu. Ale minimálne nové 13T, ktorými som tam šiel boli čisté, nepopísané, takisto to platí aj pre ostatné vozidlá v ktorých som bol. Nemal som však šťastie na súpravy 2xT6A5 a Vario s vlečným vozňom, takže neviem posúdiť v akom stave sú Brnenské B-vozne. Ak narážaš na rôznorodosť vozového parku električiek v Brne, tak ani Bratislava na tom nie je slávne, síce v kategógii autobusov do 12m by suverénne mohol kraľovať SOR, tak neviem prečo DPB nedoobjedná zvyšné kusy z rámcovej zmluvy od SOR a vlečie sem Tedomy a Citelisy...
1) Existujú aj elektrizované vlečky, najbližšia napr. v DNV do VW. Ale elektrizácia sa nevyužíva. 2) Tá vlečka sa používa len na električky, keďže je tam splietka s 1000 mm a električka sa tam za pomoci stĺpových zdvihákov dá zložiť priamo na koľajnie. Nie je tam však čelná ani bočná rampa. takže trolejbusy sa tam skladať nedajú
26Tr a 28Tr nie sú nástupcovia 24Tr a 25Tr, ale alternatívy. Keď sa nebudú vyrábať 24Tr a 25Tr, tak sa bude vyrábať niečo iné. A môžeš DPB prispieť na nákup Hess Swisstrolley ? .
1) Trolejbus na Žel. Studienku nebol zavedený kvôli stúpaniu, ktoré by električka nezvládla (v Jablonci nad Nisou jazdili staré dvojnápravové vozy bez vlastnej elektrovýzbroje a bez nezávislej koľajnicovej brzdy do stúpania vyše 100 promile) ale jednak kvôli záujmu o vyskúšanie nového dopravného prostriedku, jednak kvôli tomu, že vedenie električkovej trate týmto smerom by bolo nerentabilné.
2) Obmedzenie na Barrandove nie je kvôli hodnote stúpania ale kvôli dĺžke úseku so stúpaním (jedná sa teda o klesanie, so stúpaním problém nie je), Najväčšie súpanie v Prahe je na Trojsekej (vyše 80 promile) a tam odporové vozy môžu.
3) Drobným problémom Brna je okrem rôznorodosti vozidlového parku aj dosť zúfalá údržba, občas porovnateľná s bratislavskou
? .
a zaujimave je, ze predstavitel AS Centrum tam rozprava o cisteni vozidiel, pricom spomina, ze kazde vozidlo prejde raz za stvrt roka kompletnou ocistou, kde sa cisti uplne vsetko. a ze madla sa dezinfikuju kazdy den.
tak naco je potom dobre toto divadlo s cistenim za 65000 Eur / 1,95 mil. SKK??? Nove citelisy, L135, L36, umyvanie, klimatizacia....kto z vedenia ide kandidovat do VUC?
Jezo
Z programu:
ŠTVRTOK 17.9.2009
Dopravné fórum. Prednáška a diskusia pre verejnosť na tému Nosný dopravný systém v Bratislave.
Primaciálny palác, začiatok o 17:00 hod.
PIATOK 18.9.2009
Dopravné fórum. Prednáška a diskusia pre verejnosť na tému Územné a dopravné zámery mesta Bratislava.
Primaciálny palác, začiatok o 17:00 hod.
PONDELOK 21.9.2009
Dopravné fórum. Prednáška a diskusia pre verejnosť na tému Cyklotrasy bez hraníc v Bratislave.
Primaciálny palác, začiatok o 17:00 hod.
UTOROK 22.9.2009
!!! MHD zadarmo !!!