a do 25 Tr by uz mali namontovat aj kamery, bo 6705 otras vzadu !!!a tie nove sedadla kde operadlo sposobuje lordozu a kifozu chrbtice , tak na tie by som posadil Zahradnika.
Čo sa týka Gagarinovej tak dnes som to bol prejsť. Ono je tam miesta po stranách popri ceste. Zas ako je tam dobrý extrém, že tam kde nie je žiadny prístup k obydliu alebo totálne riedke osídlenie, tak tam, je chodník 2-3m široký (úsek Ríbezľová - Ondrejovova), ale ďalej už chodník pohlcuje zeleň alebo konáre stromov tam tak prevýsajú, že ani 1,5m vysoký človek neprejde bez zohnutia. Skrátka chodník na južnej strane Gagarinovej ulice nemá moc význam, (vždy čo som tadiaľ šiel ako by tam ani nebol život, akurát čo ľudia zbehnú do Lidla a prejdú do Prievozu cez prechod a do ulice ústiacej k Mierovej, presne k Radničnému námestiu) takže cesta by sa mohla rozšíriť do strán, tak aby boli všade dva pruhy a do stredu mohla ísť električka. Bohužial neviem presne od oka odhadnúť rozmery, takže neviem či by to všade šlo.
K Pražskej a Brnianskej chcem dodať, že tam sú myslím 2+1 pruhy (IAD+BUS) a plus v strede je myslím aj nejaký ten zelený pás na Brnianskej ale až. Pražskú by šlo rozšíriť v pohode od miesta kde prechádza do Brnianskej až po prvé objekty železníc, ktoré by museli ustúpiť rozširovaniu cesty a tak by sa do stredu mohla dať električková trať. Ak sa nemýlim tak dačo z tých železničných objektov má myslím aj ísť dole pre prístupovú cestu od Pražskej do Predstaničného námestia, takže by to mohol byť benefit aj pre električku takýto prístup do Predstaničného námestia.
Na Šancovej by najprv. pomohlo keby sa zabránilo parkovaniu áut na ceste a potom zhodnotiť či by sa tam vošla aj električka. Samozrejme, tu aj pre Štefánikovu uvažujem o tom, žeby sa tam ruka v ruke so zavedením električky zrušili trolejbusy a tie by premávali zo smeru Kramáre cez Štefanovičovu a pri NBS sa delili na smer Trnavské mýto, Kollárovo nám. a Odborárske nám., to by si vyžadovalo vybudovať spojenia existujúcich tratí v centre s touto novou.
Keď už sme pri tých nových tratiach, spomínal som, že na STU som videl výkres, kde bola vykreslená trať Šafko - Pribinova - Košická - trhovisko. Teraz by už taká trať bola nerealizovateľná, ale ako druhá trať do Ružinova by som navrhol trať, ktorá by sa od tej súčasnej oddelovala kdesi pri nemocnici, a stúpaním (podľa toho ako by križovala Bajkalskú) prešla k zastávke Mliekarenská kde by križovala Bajkalskú (úrovňovo alebo ju zapustiť pod zem) a vyšla by na (povrch, ak križovala Bajkalskú mimoúrovňovo) Trenčiansku ulicu, kde by trať stála v stredovom páse a pokračovala na Dulovo nám. a ďalej dve varianty :
1) Košická - Mlynské nivy - AS...
2) Páričkova - AS - ...
...pokračovala by po Dostojevského rad a pripojila by sa k existujúcej sieti na Šafárikovom námestí.
O známej fráze "Klimatizácia by bola v Bratislave neúčinná" sme siahodlho diskutovali minulý víkend v Temešvári. Miestny Presidentul di Predstavenstvul Branislavul Gardenescu bol pravdepodbne tiež toho názoru, že "climatizare non efficace in Timisoara", tak boli trolejbusy 24Tr miesto klimatizácie vybavené priamo mrazením - na dverách sú tepelné clony, vonku bolo okolo 35°C, v trolejbusoch niekde okolo dvadsiatky. Medzizastávkové vzdialenosti sú tam pritom ešte kratšie ako v Bratislave.
Lebo jeden pruh v každom smere jazdy tam proste nestačí aj keď tam bude jazdiť električka. To isté platí pre všetky uvedené relácie okram tej poslednej, kde je k dispozícii stredový pás pre samostatné teleso a Štefáníikovej, kde by jeden pruh v každom smere jazdy mohol stačiť.
Som za električku v každej z týchto relácií ale treba nájsť miesto inak, než mechanickým obsadením jednoho pruhu z cesty (čo by aj tak nestačilo, protrebuješ aj priestor pre ostrovčeky).
chapem, ze do starych autobusov sa klimu neoplati kupovat. Ale do citelisov a tedomov by nemal byt problem dokupit ten typ klimy, ktory sa montuje namiesto stresnych vetrakov. Do 25Tr takisto..
uved bližšie prosím prečo to je proti zdravému rozumu... ? chcem mať teda jasno na viacero tratí aký by si mal názor, verím, že lokality poznáš a tiež frekvenciu spojov.
1) trať Šancová - Legionárska - Karadžičova
2) Štefánikova - Suché mýto
3) Pražská - Patrónka - TESCO - Harmincova
4) Trnavská - Rožňavská - Zlaté piesky
Ale si zabudol pripočítať deti + iných členov domácnosti, čo sú osoby, ktoré sa so žiadateľom spoločne posudzujú, a ak dobre chápem, tie na dávku nárok nemajú.
Vygoogli si históriu toho upozornenia. A uvedom si, že pred pár desiatkami rokov nebol mikrovlnka v každej domácnosti a nie každý poznal jej princíp (a nepozná ho ani dnes).
Nehovoril som o Gagarinke, hovoril som o komunikáciách, kde jazdia vozidlá po električkovom telese.
Na Gagarinke to nie je proti norme ale proti zdravému rozumu.
viem... V Ázii napr. vraj zviera pred usmrtením zbijú brutálne ? raz som videl video zo Záhoria kde prasaťu motorovou pílou odrezali hlavu... keď už zabiť zvierať tak aby aspoň netrpelo
ak sa tu zastavíš, tak mi poraď kde tie predpisy nájdem, ktoré to predpisujú o tej minimálnej šírke komunikácie. Nechápem prečo by na Gagarinovej nestačili dva pruhy. Jazdila by tam z VHD len električka a IADčkári by si museli vystačiť s dvoma pruhmi. Ak teda sú také normy, že by sa električka nedostala až na Kazanskú ulicu a Dolné hony, električka dotlačiť aspoň k Cintorínu Ružinov kde by som navrhoval prestupný terminál SAD+tram+trolejbus a P+R. Idem ešte dnes obzrieť ako vyzerá Gagarinova až k Cintorínu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.
K Pražskej a Brnianskej chcem dodať, že tam sú myslím 2+1 pruhy (IAD+BUS) a plus v strede je myslím aj nejaký ten zelený pás na Brnianskej ale až. Pražskú by šlo rozšíriť v pohode od miesta kde prechádza do Brnianskej až po prvé objekty železníc, ktoré by museli ustúpiť rozširovaniu cesty a tak by sa do stredu mohla dať električková trať. Ak sa nemýlim tak dačo z tých železničných objektov má myslím aj ísť dole pre prístupovú cestu od Pražskej do Predstaničného námestia, takže by to mohol byť benefit aj pre električku takýto prístup do Predstaničného námestia.
Na Šancovej by najprv. pomohlo keby sa zabránilo parkovaniu áut na ceste a potom zhodnotiť či by sa tam vošla aj električka. Samozrejme, tu aj pre Štefánikovu uvažujem o tom, žeby sa tam ruka v ruke so zavedením električky zrušili trolejbusy a tie by premávali zo smeru Kramáre cez Štefanovičovu a pri NBS sa delili na smer Trnavské mýto, Kollárovo nám. a Odborárske nám., to by si vyžadovalo vybudovať spojenia existujúcich tratí v centre s touto novou.
Keď už sme pri tých nových tratiach, spomínal som, že na STU som videl výkres, kde bola vykreslená trať Šafko - Pribinova - Košická - trhovisko. Teraz by už taká trať bola nerealizovateľná, ale ako druhá trať do Ružinova by som navrhol trať, ktorá by sa od tej súčasnej oddelovala kdesi pri nemocnici, a stúpaním (podľa toho ako by križovala Bajkalskú) prešla k zastávke Mliekarenská kde by križovala Bajkalskú (úrovňovo alebo ju zapustiť pod zem) a vyšla by na (povrch, ak križovala Bajkalskú mimoúrovňovo) Trenčiansku ulicu, kde by trať stála v stredovom páse a pokračovala na Dulovo nám. a ďalej dve varianty :
1) Košická - Mlynské nivy - AS...
2) Páričkova - AS - ...
...pokračovala by po Dostojevského rad a pripojila by sa k existujúcej sieti na Šafárikovom námestí.